English Version
English

تغییرات با جهان بینی

تغییرات با جهان بینی

جلسه‌ی دوازدهم از دوره بیست و چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی کاسپین، با استادی راهنما مسافر رضوان، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «جهان‌بینی 1و2 » سه‌شنبه 18 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.


سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر عزیزشان تشکر می‌کنم که اداره و مسئولیت جلسه را به من واگذار کردن تا خدمت کنم و آموزش بگیرم. همان‌طور که اطلاع دارید، دستور جلسه این هفته جهان‌بینی است. همان‌طور که استاد امین در جزوات خودش در کنگره 60، از نام جهان‌بینی کاربردی استفاده کرده است، متوجه می‌شویم که چیزی را که آموزش گرفته‌ایم، در زندگی روزمره خود کاربردی نماییم. من بارها این بیت شعر را برای خودم خوانده‌ام که می‌گوید: علم چندان‌که بیشتر دانی چون عمل در تو نیست نادانی. من قبل از کنگره خیلی ازNGO ها برای ترک اعتیاد رفتم؛ اعتیادم که درمان نشد؛ بلکه تخریب‌های زیادی نیز به جسم و روان خودم وارد کردم. در حال حاضر با آموزش‌هایی که در کنگره دریافت کردم، حال خوش را تجربه کرده‌ام و خیلی تغییرات در من به وجود آمد؛همسفرم، در اوایل سفر اول خودم، کنگره را قبول نداشت ؛ با کاربردی کردن آموزش‌های جهان‌بینی کاربردی، به‌قدری تغییرات در من ایجاد شد که همسفرم به کنگره ایمان آورد و در حال حاضر در شعبه دهخدا راهنمای همسفران است و لژیون خیلی قوی دارد.

اگر بخواهم کنگره را توصیف کنم فقط می‌توانم این جمله را بگویم که کنگره یک دانشگاه بزرگ با دروس جهان‌بینی است. کسانی که بیرون از کنگره هستند و از آموزش‌های آن به دور هستند، نمی‌توانند حال ما را درک کنند؛ که این بیت مصداق بارز این افراد است: سلسله موی دوست حلقه دام بلاست هر که در این حلقه نیست، فارغ از این ماجراست خدا را شکر که در کنگره هستم و از آموزش‌های آن استفاده می‌کنم. به عقیده من بخش اصلی آموزش گرفتن در کنگره، کاربردی کردن آن است.


مرزبان کشیک:مسافر عارف
تایپ:مسافر سعید
تنظیم:مسافر رامین
تهیه‌شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .