English Version
English

لژیون سردار؛ لژیون درمان فقر

لژیون سردار؛ لژیون درمان فقر

سلام، علی‌اصغر هستم یک مسافر، امروز پهلوان محترم، آقای مسافر صامت در کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان، حضور داشتند، از ایشان درخواست کردیم تا گفتگویی را با گروه سایت این نمایندگی داشته باشند، شما را به خواندن این مصاحبه دعوت می‌کنیم.

سلام آقای صامت، خوش‌آمدید، خواهش میکنم طبق رسم کنگره خودتان را معرفی نمایید؟
سلام دوستان، صامت هستم یک مسافر با بیش از ۲۰ سال تخریب وارد کنگره شدم، آخرین آنتی ایکس، شیره و شربت تریاک بوده، مدت سفر، ۱۲ ماه و ۲۰ روز، روش درمان DST، داروی درمان OT، به راهنمایی، راهنمای خوبم آقا هاشم، لژیون چهارم ستارخان، در ادامه سفر سیگار داشتم به راهنمایی، علی آقای حجازی، راهنمای لژیون ویلیام وایت ستارخان، رهایی از بند مواد، دو سال، رهایی از بند سیگار هم تقریباً یک سال و یازده ماه، در ادامه یک سفر جونز داشتم به راهنمایی آقا رضا پارسا، نزدیک هشت ماه هست که دارم سفر میکنم، و حدوداً بیست کیلو کاهش وزن داشتم.


لطفاً طرز آشنایی‌تان با کنگره را برایمان تعریف کنید.
من به‌واسطه‌ سفر ایکس همسفرم که در کنگره انجام داده بود، با کنگره آشنا شدم، زمانی که وارد کنگره شدم همه‌چیز برایم قابل هضم بود و آشنایی کامل داشتم با متد DST و روش درمان کنگره ۶۰ از روز اول پذیرا بودم، این را می‌دانستم که وارد کنگره شدم.


از لژیون سردار و پهلوان شدنتان برایمان بگویید، اینکه چرا کنگره را برای بخشش انتخاب کردید، چرا سراغ مؤسسات خیریه دیگر نرفتید؟
قشنگ‌ترین قسمت بخشش این است که شما نفهمید چه کسی از آن پول استفاده می‌کند، بعضی‌ها می‌بخشند و دستشان تا دقیقه‌ی نود روی آن بخشش هست، در هیئت‌ها و جاهای دیگر که طرف دوست دارد از او اسم برده شود، ولی توی کنگره ۶۰ شما بخششی که انجام می‌دهید نمی‌فهمید کجا می‌رود، نمی‌فهمید چه کسی از آن بخشش شما استفاده می‌کند، قشنگ‌ترین قسمتش هم همین هست، که آن صندلی که شما روی آن نشستید، یک نفر دیگر آن را برای شما تأمین کرده و شما هم یک صندلی دیگر را برای نفری دیگر تأمین می‌کنید که معلوم نیست کجاست به همین ترتیب یکسری بخشش‌ها، در داخل مؤسسات و جاهایی فساد به بار می‌آورد گاهی شما به شخصی یک بخششی می‌کنید و او را ندانسته خراب می‌کنید ولی درکنگره ی ۶۰ بخششی که انجام می‌دهید به نحو احسنت از آن استفاده میشود، به خاطر همین هست که من کنگره ۶۰ را انتخاب کردم.


آیا وقتی خواستید عضو لژیون سردار و یا پهلوان شوید نیروهای منفی سراغتان آمدند؟ و اینکه این نیروها به چه ترفندی سراغ شما آمدند؟
خب باید بگوییم ساختار منفی، یا نیروهای مکمل، زمانی که نیروهای مکملی وجود نداشته باشد نیروی مثبتی هم وجود ندارد برای روشن شدن یک لامپ هم احتیاج به بار منفی هست هم‌بار مثبت، شما نمی‌تواند بگویید من ندارم ولی آن ترس هست که سراغ انسان می‌آید و انسان را می‌ترساند از فقر، تنگدستی و زمانی که می‌خواهید ببخشی سراغت می‌آیند و میگویند پس دخترت چی که دانشجو هست؟! پسرت چی؟! خانواده چی؟! این‌ها نیروهای مکملی هستند که بازی را برای کسی که از آن می‌گذرد قشنگ می‌کند اگر این ترس نباشد که آن بخشش لذتی ندارد، باید این‌ها باشد و آن‌کسی موفق است که از این مرحله گذار می‌کند.


از دستاورد مالی یا معنوی‌تان قبل و بعد پهلوان شدن در لژیون سردار بفرمایید؟
دستاورد من در پهلوان شدن این بود که به من قدرت بخشش را یاد داده، بخشش یک قدرت هست، شما می‌توانید در حین رانندگی یک بوق که طرف دیگری برایتان میزند شر بزرگی برایتان ایجاد کند، به‌موقع هایی هست پشت موتور یک نگاه می‌تواند یک شر بزرگی را برایت بسازد ولی زمانی که شما در قسمت لژیون سردار خدمت می‌کنید گذشت و بخشش را یاد می‌گیرید، عفو را یاد می‌گیرید این‌ها باهم متفاوت هستند، بخشش، عفو و فرو بردن خشم باهم فرق می‌کنند، دروازه‌ی ورودی بخشش و عفو و فرو بردن خشم از همین بخشش در لژیون سردار باز میشود، یعنی نقطه‌ی تحمل آدم را بالا می‌برد و زمانی که شما از پانصد میلیون، یا شش میلیون و ... می‌گذرید تازه صاحب آن پانصد میلیون یا شش میلیون و ...می‌شوید، چطور صاحب می‌شوید؟ دیگر در زندگی لنگ آن مبلغ نمی‌شوید، همیشه در حسابتان هست.


توصیه شما برای عزیزانی که دوست دارن عضو لژیون سردار بشوند چیست؟
من عضو لژیون سردار را این‌طور می‌خواهم توضیح بدهم که یک تازه‌وارد وقتی وارد کنگره میشود و عضو لژیون تازه واردین میشود، آنجا به او یکسری پروتکل می‌دهند، به او شرایط و ضوابط توضیح می‌دهند و بعد می‌آید راهنمایش را انتخاب می‌کند، و وارد لژیون می‌شود، بعد از دو ماه به او اجازه می‌دهند که سفر سیگارش را شروع کند و عضو لژیون سیگار شود، می‌خواهم این را بگویم لژیون مواد و لژیون سیگار، لژیون درمان مواد و درمان سیگار هست و لژیون سردار هم لژیون درمان فقر است.


نکته و یا سخن پایانی.
نکته‌ی آخرم این هست که منی که در این بازی هستم مسلماً شور نیست، وقتی میگویم بخشش، صاحب بخشش هستم چون بخشیدم، کسی که راهنما هست و می‌گوید بیایید اعتیادتان را درمان کنید صاحب آن درمان و حال خوب هست که آن را به رهجو هایش توصیه می‌کند، من توصیه‌ام به بچه‌های کنگره ۶۰ این هست اگر می‌خواهید از بند فقر نجات پیدا کنید بیایید عضو لژیون سردار شوید، لژیون سردار لژیون مالی نیست، همان‌طور که لژیون مواد، لژیون مواد کشیدن نیست، همان‌طور که لژیون ویلیام لژیون سیگار کشیدن نیست، این هم لژیون درمان فقر است فقر فقط مالی نیست فقر رفتاری هست، ارتباطی هست، فقر فرهنگی است، هزار جور فقر داریم، لژیون سردار تصفیه‌خانه‌ی منابع آبی هر لژیون و هر شعبه است، بچه‌ها اگر می‌خواهند رهایی خوبی داشته باشند باید در لژیون سردار شرکت کنند و این‌ها را مدیون آقای مهندس دژاکام و مسئول آن آقای زرکش هستیم.


از اینکه وقتتان را در اختیار ما گذاشتید بسیار سپاسگزارم و برای شما و خانواده‌ی محترمتان بهترین‌ها را آرزومندم، متشکرم.

تهیه و تنظیم مسافر علی اصغر لژیون پانزدهم
عکاس و ارسال خبر مسافر جواد لژیون چهاردهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .