English Version
English

ناامیدی بزرگ‌ترین گناه است

ناامیدی بزرگ‌ترین گناه است

از یک زمانی به بعد لبریز شدم از ناامیدی و آن‌قدر این ناامیدی در زندگی من پررنگ شد که اندک‌اندک ترس هم کنار این ناامیدی قرار گرفت، ناامیدی از زندگی، ترس از آینده و برای مقابله با ناامیدی و ترس آرام‌آرام منیت‌های من هم شکل گرفت، طوری این سه ضلع در حال تقابل باهم بودند که جهان درون و برون من را به حال آشفتگی سوق می‌دادند که دیگر فرصتی برای فکر کردن به اینکه چه انجام دهم و چه چیزی می‌خواهم را نداشتم. زمانی‌ که هدفی وجود نداشته باشد، در این میان هیچ تلاشی هم وجود ندارد و هیچ آزمون و خطا و تجربه‌ای برای رسیدن به آن هدف هم وجود ندارد؛ پس به دنبال آموزشی هم نبودم که رشد کنم و رشد من کاملاً متوقف شد و از یک نقطه‌ای مسیر من نزولی شد.

تاریکی‌های من افزایش پیدا کرد و من هر روز مثلث جهالت خود را بزرگ‌تر و بزرگ‌تر می‌کردم و همه اطرافیانم را درون مثلث خود جا داده بودم و لبریز بودم از خودم، تمام اتفاق‌ها و هرچه می‌دیدم و می‌شنیدم، حس می‌کردم با تاریکی‌های درون خودم هم مسیر شده بودم؛ حتی تصمیم‌هایی که برای آینده گرفته بودم، آن‌ها هم از روی همان حس‌ها برگرفته و‌ برنامه‌ریزی شده بودند و در برنامه‌های آینده من بویی از امید به مشام نمی‌رسید؛ حتی تاریک‌تر هم بود و هیچ ادراکی، احساسی، دریافتی و برداشتی به جهان درون و بیرون نداشتم.

خداوند را شاکر هستم که با کنگره آشنا شدم و مسیری را به من نشان داد که نوری از امید در دل من زنده شد و آرام‌آرام انرژی در من بیشتر شد و اندکی از آن مثلث جهالت من کوچک‌تر شد و سعی کردم با دریافت آموزش‌های کنگره ظرفیت خود را برای دانش و آگاهی افزایش دهم تا بتوانم از آن دنیای تاریک خارج شوم. مقاومت‌های بسیاری سر راه من وجود دارد و گاهی ناامیدی به سراغ من می‌آید؛ ولی سعی می‌کنم که با مطالعه کتاب‌ها و جزوات کنگره خود را از دام این ضد ارزشی‌ها آزاد کنم. ناامیدی بزرگ‌ترین گناه است. تاریکی‌های زندگی من روزبه‌روز با آموزش‌های کنگره کمرنگ‌تر از قبل شده است، امیدوارم با ادامه این آموزش‌ها به صلح برسم. آرزوی عمری طولانی برای آقای مهندس و خانواده محترمشان را از خداوند متعال دارم.

تایپ: همسفر مونا رهجوی راهنما همسفر هستی (لژیون یکم)
رابط خبری: همسفر زهره رهجوی راهنما همسفر هستی (لژیون یکم)
ویراستاری: همسفر آرزو رهجوی راهنما همسفر هاجر (لژیون هفتم)
ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون شانزدهم)
همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .