English Version
English

جهان‌بینی؛ پارامتر ضروری برای تعامل با تعادل

جهان‌بینی؛ پارامتر ضروری برای تعامل با تعادل

جلسه سیزدهم از دوره سی و ششم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی گیلان با استادی مسافر حسین، نگهبانی مسافر رحمت و دبیری مسافر محمد با دستورجلسه «جهان بینی 1 و 2 » روز سه‌شنبه مورخ هجدهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ آغاز بکار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. در رأس از آقای مهندس دژاکام و همچنین استاد امین دژاکام کمال تشکر را دارم که با آموزش‌های بسیار جامع خودشان مسیر درست زندگی را به من آموختند و همچنین از نگهبان محترم مسافر رحمت بسیار سپاسگزارم که به بنده این اجازه را دادند تا یکباردیگر این جایگاه را تجربه کنم و آموزش بگیرم. از راهنمای محترم مسافر ارسلان کمال تشکر را دارم که بنده را در این مسیر همراهی کردند تا به درمان برسم.

در خصوص دستور جلسه این‌گونه بگویم که خارج از کنگره 60 هیچ‌گونه آموزشی در خصوص جهان‌بینی و راه و روش درست زیستن را به ما آموزش ندادند و همچنین در رابطه با اعتیاد و درمان آن هیچ اطلاعاتی در بیرون از کنگره وجود نداشت قبل از ورود به کنگره 60 ذره‌ذره مصرف مواد مخدر بنده در حال افزایش بود و تخریب‌هایم هرروز بیشتر و بیشتر می‌شد تا اینکه به یاری خداوند با کنگره 60 آشنا شدم و همچنین توسط راهنمای محترم آقا ارسلان با روش و متد DST توانستم ذره‌ذره مصرف مواد خود را کم نمایم وبه درمان اعتیاد برسم.

این امر بدونِ گوش دادن به حرف راهنما و همچنین نوشتن سی‌دی‌ها و با نظم و سروقت آمدن به کنگره 60 امکان‌پذیر نبود و این عمل خودش یک نوع جهان‌بینی محسوب می‌شود. جهان‌بینی در کنگره 60 همان‌طور که استاد امین می‌فرماید؛ عبارت است از آنچه ما نسبت به‌ کل هستی، برداشت، ادراک، دریافت و احساس می‌نماییم، جهان‌بینی می‌گویند. جهان‌بینی به دو بخش تقسیم می‌شود؛ جهان‌بینی درون و جهان‌بینی بیرون.

در خصوص نظم و انضباط، این‌گونه بگویم که در زمان مصرف، خود هیچ روش درستی نداشته و به یاد نمی‌آوردم که سروقت به سر سفره رسیده باشم، دائماً در فکر مصرف مواد مخدر بوده و با این عمل خسارات بسیاری به خانواده و اطرافیان خود متحمل می‌شدم. با آموزش‌های کنگره 60 دریافتم که بایستی از خود، خانواده و همچنین اطرافیانم و جامعه جبران خسارت نمایم. این عمل نیز یک نوع جهان‌بینی محسوب می‌شود. در کنگره 60 آموختم که زندگی یک بازی است و بایستی قانون بازی را فراگرفت تا بتوانیم در زندگی سربلند بیرون بیاییم. با تشکر از شما مسافران عزیز که با سکوت خودتان به سخنان بنده گوش نمودید.

رهایی از بند مواد: مسافر محسن با راهنمایی مسافر اسماعیل

تایپ و ویرایش: مسافر رضا از لژیون سوم
عکس: مسافر میلاد از لژیون دوم
ارسال مطلب: مسافر محمد از لژیون دوم
گروه خدمتگزاران سایت نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .