English Version
English

آموزش جهان بینی باعث تقویت حس های خوب می شود

آموزش جهان بینی باعث تقویت حس های خوب می شود

جلسه نهم از دوره پنجاه دوم کارگاههای آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی مسافر مجتبی ،نگهبانی مسافر صفر و دبیری مسافر جابر با دستور جلسه "جهان بینی ۱ و ۲"در روز سه شنبه مورخ ۱۸ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان مجتبی هستم مسافر از نگهبان جلسه آقا صفر سپاسگزارم که مسئولیت اداره جلسه را به من سپردند تا بتوانم خدمت کنم و آموزش بگیرم.
از بنیان کنگره ۶۰ مهندس دژاکام عزیز کمال تشکر و قدردانی رادارم که با پایه‌گذاری روش DST به همه ما حال خوبی را هدیه دادند و همچنین به دیده بان محترم جناب آقای حکیمی عرض خوشامد دارم که با حضور خودشان صفا و صمیمیت را به ارمغان آوردند.
از راهنمای عزیزم آقا احسان متشکرم و حال خوب امروزم را مدیون ایشان هستم و همچنین از آقا فرزاد عزیز راهنمای لژیون سیگار هم ممنونم که به کمک ایشان به رهایی رسیدم و به نظر خودم رهایی سیگار مکمل سفر DST من بود و در ادامه از راهنمای تازه واردین خودم آقا امیر هم قدردانی میکنم که مسیر کنگره را به‌خوبی به من نشان داد. اگر بخواهم در مورد دستور جلسه، جهان‌بینی صحبت کنم، جهان‌بینی تکمیل‌کننده درمان هست با روش DST جسم به تعادل می‌رسد و به طبع آن روان هم تا 90٪ به تعادل خواهد رسید و درمان خواهد شد و مهم‌ترین مسئله جهان‌بینی هست که علیرغم اینکه در کنگره ۶۰ آموزش‌های آن به‌طور کامل داده میشود اگر در زندگی کاربردی نشود عملاً بی‌فایده هست.

جهان‌بینی به‌طور کلی دریافت، ادراک و حسی که ما از جهان پیرامون خودمان داریم یا از جهان درون خودمان داریم را جهان‌بینی میگویند که ما به‌واسطه مصرف مواد مخدر این جهان‌بینی کاملاً دچار اختلال گردیده بود چون اعتیاد حس‌های خوب را از انسان می‌گیرد و حس‌های بد را در انسان تقویت می‌نماید.
جهان‌بینی باعث میشود که حس‌های خوب مجدداً تقویت بشود و توان از دست رفته دوباره به انسان برگردد که خود من به‌واسطه مصرف مواد و جابجایی حس‌ها حتی در محیط کار هم در جلسه حتی پنج نفره توان صحبت کردن نداشتم که امروز به لطف جهان‌بینی که در کنگره ۶۰ آموزش گرفتم در حد بسیار زیادی از مشکلم حل‌شده البته تا حد مطلوب هنوز فاصله زیادی دارم که امیدوارم باگذشت زمان به آن مرحله دست پیدا کنم.
موضوع بعدی که برای خودم بسیار جالب بود این است که افرادیکه در کنگره ۶۰ آموزش‌های جهان‌بینی را به‌صورت کامل دریافت نموده‌اند از کلام و رفتار آن‌ها کاملاً مشخص هست و آرامش خاصی در وجود آنها هست که راهنماها و دیده بانان محترم سند تائید حرف بنده می‌باشند و فرق ایشان با من سفر دومی در کلام و رفتار کاملاً مشخص هست. از اینکه با صبوری به صحبت‌های من گوش دادین کمال تشکر رادارم.

نگارش متن مسافر حسین و مسافر جواد لژیون یازدهم
عکاس مسافر مهدی لژیون دهم
ارسال خبر مسافر جواد لژیون چهاردهم

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .