English Version
English

جهان‌بینی در کنگره شصت کاربردی می‌باشد

جهان‌بینی در کنگره شصت کاربردی می‌باشد

جلسه دوم از دوره چهلم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی امین قم، ویژه مسافران با استادی مسافر صادق، نگهبانی مسافر محمدرضا و دبیری مسافر ابراهیم، با دستور جلسه جهان‌بینی 1 و 2 روز سه‌شنبه 18 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان صادق هستم یک مسافر
از ایجنت محترم و گروه مرزبانی و نیز نگهبان محترم که اجازه دادند در این جایگاه قرار گرفته و خدمت کنم، سپاس‌گذارم. همچنین از دبیر و دوستانی که نوشتارها را خواندند تشکر می‌نمایم.

دستور جلسه امروز جهان‌بینی یک و دو می‌باشد و من همیشه منتظر بودم که جزوه‌های جهان‌بینی تبدیل به یک کتاب شود چراکه استاد امین در انتهای جزوه جهان‌بینی دو نوشته بودند که این مطالب ادامه‌دار است.

جهان‌بینی در کنگره شصت کاربردی می‌باشد و من هر زمان که حال خوبی نداشته باشم به جزوات جهان‌بینی مراجعه و مطالب آن را مطالعه می‌نمایم تا ببینم در کجای کار من اشکال وجود دارد. هر مسافر سفر اولی برای آنکه بتواند در هر پله یک‌پنجم از داروی خود را کاهش دهد باید به همین میزان دانایی او افزایش یابد و در این صورت است که درمان او تکمیل می‌شود وگرنه شربت اوتی به هر مقدار که بخواهیم در بیرون از کنگره وجود دارد.

در حقیقت این جهان‌بینی است که به کمک روش دی‌اس‌تی آمده و باعث درمان فرد مصرف‌کننده می‌گردد. اوایل سفرم هرگاه به مشکل می‌خوردم و با راهنمایم مطرح می‌کردم ایشان می‌گفتند که باید اشکال را در مثلث دانایی خود پیدا کنی و این دانایی به انسان کمک می‌کند که بفهمد در برخورد با مسائل مختلف چگونه رفتار کند. یکی از موضوعاتی که در جزوه جهان‌بینی وجود دارد و برای من جالب است مبحث هاله تابان و چاکراه‌ها می‌باشد و من قبل از اینکه سفر خود را در کنگره آغاز کنم برای باز کردن چاکراه‌هایم به نزد یک استاد می‌رفتم اما زمانی که وارد کنگره شدم فهمیدم که امکان ندارد انسان بتواند همراه با مصرف مواد مخدر مراکز دریافت و جذب انرژی خود را به تعادل برساند.

همچنین می‌دانیم که هر فردی یک هاله تابان در اطراف جسم خود دارد و بسته به وضعیت جسمی و روانی فرد رنگ هاله شخص تفاوت می‌کند. من قبل از ورود به کنگره بسیار کابوس می‌دیدم، اما مدتی که از شروع سفرم گذشت روزبه‌روز کابوس‌هایم کمتر شد و فکر می‌کنم که این مسئله مربوط به هاله تابان می‌باشد. در پایان از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از شما متشکرم.

تایپ: مسافر اسماعیل لژیون نهم

ویراستار: مسافر علیرضا لژیون هشتم

ارسال خبر: مسافر صادق لژیون دوم

تهیه توسط گروه وبلاگ امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .