English Version
English

تصفیه خانه هر شعبه لژیون سردار آن شعبه می‌باشد

تصفیه خانه هر شعبه لژیون سردار آن شعبه می‌باشد

جلسه دوم از دور هفتم لژیون سردار نمایندگی سمنان با استادی مسافر پهلوان صامت، نگهبانی مسافر فرهاد و دبیری مسافر صفر با دستور جلسه "قول و قرار (وفای به عهد)" در روز پنج شنبه مورخ 13 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان صامت هستم یک مسافر در ابتدا این هفته را به راهنمایان محترم تبریک عرض می‌کنم امیدوارم ما هم بتوانیم زره‌ای از زحماتی که برای ما کشیده‌اند جبران کنیم. دستور جلسه سردار قول و قرار (وفای به عهد) می‌باشد در کلام الله از وفای به عهد به کرار یاد شده است.
وفای به عهد در سرزمین کنگره ۶۰ یک حال و هوای خاص دیگری دارد. یک روز ما در درگاه خداوند یک تعهد را بستیم که به روی زمین خاکی آمده و به هم کمک کنیم، در کنار هم باشیم و تمام فرشتگانی که در آنجا انسان را قبول کردند همه آنها به یاری انسان و به عهد خود وفا کردند.

هر کدام یک کار را بر عهده گرفت ولی ما انسان‌ها آن پیمان را در یک جایی فراموش کردیم و در هستی گم شدیم آقای زرکش یک مثلث را مطرح کردند که گفتند این جهان بر دوش سه قوم می‌چرخد یک قوم عالمان ،محققان و دانشمندان هستند که اگر این سه مورد درون یک نفر تجلی شود یک مکانی مثل کنگره ۶۰ را به وجود می‌آورد یک قوم هم نادانانی هستند که به دنبال خروج از نادانی می‌روند و یک قوم دیگر توانگران می‌باشند.
که این سه تا اصل را به نظر من در کنگره می‌شود به وضو دید افرادی که می‌خواهند از نادانی خود خارج شوند. قومی هستند دانشمندان و عالمان که آن مربوط به آقای مهندس می‌شود و یکه تاز میدان خودشان هستند و قومی وجود دارند که در دل آن افرادی که می‌خواهند از نادانی بیرون بیایند وجود دارند و آنها توانگران هستند.
بحث اصلی ما بر سر توانگران می‌باشد این افراد هستند که با توانایی و زور بازوی خویش چراغ کنگره را روشن نگاه می‌دارند تا نادان از نادانی خود خارج شود این وظیفه سنگینی می‌باشد. لژیون سردار لژیون سفر دومی‌ها می‌باشد.
ما سه سفر داریم که سفر اول از مصرف مواد تا قطع مواد، سفر دوم از قطع مواد تا رسیدن به خود و سفر سوم از رسیدن به خود تا رسیدن به معبود خود می‌باشد. در سفر دوم من چطور باید به خودم برسم و دروازه ورود به سفر دوم بخشش می‌باشد.
سفر اول من یک پنجم از موادم را بخشیدم و به رهایی رسیدم در سفر دوم موادی وجود ندارد و من باید بخشش داشته باشم از زمان، مکان و کلام خود یا از آن چیزی که آقای مهندس می‌گوید جان که نیست پول است.

در سفر دوم باید دست در جیب کنیم و آن موقع است که من بخشش را یاد گرفته هستم. در کلام الله دنبال اسم خداوند می‌گردند و آن چیزی نیست جز بخشندگی چون از روی مهربانی می‌بخشد و در بخشش برای آن مهم نیست که از آن چه کسی بهره یا استفاده می‌برد.
در لژیون سردار هم اینطور می‌باشد. یک مثلث در کنگره ۶۰ وجود دارد به نام علمی، نیروی انسانی و قسمت مالی و همه باید بدانند که این پول به حساب آقای مهندس واریز نمی‌شود. آقای مهندس می‌خواهند هر کاری در کنگره انجام شود همه اعضا در آن مشارکت داشته باشند و بگویند که اگر سرطانی درمان شده کار اعضای نیروی انسانی احیای کنگره ۶۰ بوده و بگوید که اعضای لژیون سردار در امور کنگره و تحقیقات کنگره مشارکت داشتند که بتوانیم بیماری سرع را از بین ببریم و درمان کنیم.
اگر آقای مهندس فقط به فکر خودشان بودند خیلی کشورها از ایشان درخواست می‌کنند که تحقیقات را به آنها بسپارند و هزینه آن را دریافت کند. هر کس دیگر جای آقای مهندس بود این کار را انجام می‌داد ولی بخشندگی آقای مهندس هست که هنوز در کنگره حضور دارند و این بخشندگی را به همه ما آموزش می‌دهد.

خودم به این نتیجه رسیدم که باید در کار خود بخشش داشت و در زندگی هر کاری داریم باید به بهترین وجه ممکن آن را انجام دهیم. به این نتیجه رسیدم که من آمده‌ام به این زمین خاکی و یک رسالتی دارم، آن را باید به نحو احسن انجام دهم چون من خدمتگزارم و خدمتگزار هستی هستم در پیش من انسان‌ها با هم هیچ فرقی ندارند. 
همه یکی هستیم این چیزی بود که پهلوانی به من آموزش داد. ترس از بخشش در انسان‌ها بازدارندگی ایجاد می‌کند به این فکر می‌کنیم که فقیر می‌شویم یا در زمان کمک به فکر کرایه خانه و خیلی از موارد دیگر می‌افتم ، این ترس می‌باشد که انسان عقب می‌ماند.
  به خاطر همین است که امیرالمومنین می‌گوید بزرگترین گناه ترس می‌باشد. وقتی که از ترس خود عبور می‌کنید خیلی اتفاقات خوبی برای شما پیش می‌آید امیدوارم که همه ما به فهم بخشش برسیم چون فهمیدن بخشش از خود بخشش خیلی مهم‌تر می‌باشد.
همه راهنماها سعی دارند در لژیون یک راهنما پرورش دهند ولی باید آنها بخشش را در لژیون خود از لژیون سردار انتقال دهند. به آنها آموزش بخشش دهند که ترسی از بخشش نداشته باشند. باید از بخشش خواهش کنیم که ما را قبول کند که بتوانیم ببخشیم نه اینکه آن دنبال ما بیاید.
تصفیه خانه هر شعبه لژیون سردار آن شعبه می‌باشد با حضور در لژیون سردار خیلی از مشکلات رهجوها حل می‌شود و این لطف کرم آقای مهندس می‌باشد که این تصفیه خانه یا لژیون سردار را برای ما فراهم نموده است امیدوارم به فهم بخشش برسیم از اینکه به صحبت‌های من گوش دادید متشکرم.

عکاس مسافر جواد لژیون چهاردهم
تایپ و ارسال خبر مسافر محمد لژیون دهم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .