English Version
English

همه چیز با تفکر کردن بدست می‌آید

همه چیز با تفکر کردن بدست می‌آید
مشارکت راهنما همسفر سمیرا:
وادی سوم می‌گوید: باید دانست، هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند.
تنها وادی که در آن از کلمه تاکید باید استفاده شده وادی سوم است. این کلمه ما را به تفکر عمیق‌تر وامی‌دارد. جهان مملو از امواج است، موج‌های بسیار با طول کم و امواج سهمگین و ما مانند برگی بر روی این امواج سواریم گاه به زیر می‌رویم و گاهی مانند پر مرغی روی آب شناوریم؛ اگر لحظه‌ها را با اراده و صبر طی نماییم طریق بالا آمدن از زیر چرخه‌های امواج را می‌آموزیم.
باید از آن موج‌ها تعلیم بگیریم و بدانیم برای حل مشکلات باید شخصا خود اقدام نمائیم در این مسیر از نظر مشورت با دیگران هم می‌توانیم استفاده کنیم؛ ولی در نهایت تصمیم نهایی به عهده خودمان است.
در مواجه با مشکلات دو راه پیش روی ما است، یکی آن‌که در جای خود بنشینیم و بسوزیم و بسازیم تا خداوند و یا یک شخص دیگری پیدا شود و مشکل ما را حل نماید. دیگر آن‌که بدانیم و آگاه باشیم که باید دانست هیچ موجودی به میزان خود انسان به خویشتن خویش فکر نمی‌کند و با تفکر و صبر اقدام به حل مشکلات خود بنماید.
صبر به مفهوم واقعی یعنی صبر با آگاهی و همراه با تلاش، کوشش و حرکت است نه این که بنشینیم تا کسی پیدا شود و مشکل ما را حل کند و این که مشکلات را باید به صورت تدریجی و پله پله حل نمائیم و هرگز ناامید نشویم؛ زیرا ناامیدی مانند موریانه تمامی وجود ما را خواهد خورد و ناامیدی یکی از ابزارهای نیروهای تخریبی و بازدارنده است. هرقدر که به آگاهی و اطلاعات ما افزوده شود و این نیروها را بشناسیم پیمودن گذرگاه‌های سخت برایمان آسان‌تر می‌شود و پایان شب سیه سفید است.
 
مشارکت همسفر لیلی:
وادی اول می‌گوید: باتفکر،ساختارها آغاز می‌گردد، بدون تفکر آن‌چه هست رو به زوال است.
تفکر یک حرکت ذهنی و درونی است و با این حرکت ذهنی است که از یک نقطه حرکت کرده به نقطه دیگر می‌رسیم. گاهی از مجهول به معلوم و گاهی از معلوم به مجهول می‌رسیم.
هرکاری که قصد انجامش را داریم یک ساختار تلقی می‌شود؛ حتی مسواک زدن یک ساختار است و این ساختار همیشه با فکر کردن آغازمی‌شود. بنابراین همه انسان‌ها برای انجام هر عملی لازم است اول تفکر کنند؛ البته نیروی القا، احیا و تحرک از بیرون انسان را حمایت می‌کنند. پس همه چیز با تفکر کردن بدست می‌آید و اگر تفکر نکنیم هر آن‌چه داریم از دست خواهیم داد.
اگر تفکرمان مثبت باشد به ما القاء مثبت و اگر منفی باشد القاء منفی به ما می‌شود. یک آدم مثبت بدون این‌که حرفی بزند می‌تواند انرژی مثبت خود را به ما القا کند و یک آدم بهم ریخته بدون این‌که سخنی بگوید انرژی ما را می‌گیرد. احیاء از حی یعنی زنده شدن می‌آید و بدن انسان تا زمانی‌که زنده است قادر است خود را احیا کند به شرط اين‌که ما شرایط آن‌را به وجود آوریم.
تحرک یعنی حرکت کردن و در همه جا موجود است و می‌تواند ما را به حرکت درآورد. به هرچه فکرکنیم همان هستیم؛ اگر فکر کنیم افسرده هستیم، افسرده خواهیم شد و اگر به حل مشکل‌مان ایمان نداشته باشیم آن مشکل حل نخواهد شد.
اگر مشکلی داریم تمام انرژی را صرف پیدا کردن دلیل مشکل نکنیم؛ باید فکر کنیم در کجا قرار داریم و به کجا می‌خواهیم برویم و نقشه قابل اجرا برای حل مشکل ترسیم کنیم و عجله نداشته باشیم و زمان لازم را بگذاریم؛ اگر به تفکر صحیح برسیم متوجه می‌شویم فقط با اراده قادر به حل مشکلاتمان نخواهیم بود و نیروی مافوق می‌تواند از خیلی جهات به ما کمک کند. اگر مشکلی داریم و زندگی‌مان آشفته است به خاطر تفکر و ساختاری است که خودمان بوجود آورده‌ایم، حال باید با تفکر درست و حمایت نیروی القا، احیا و تحرک در مسیر درست حرکت کنیم.
 
نویسنده و تایپ: همسفران لژیون راهنما همسفر سمیرا لژیون دوم 
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم 
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .