English Version
English

پارامتر زمان را کوتاه نکنم

پارامتر زمان را کوتاه نکنم

 

ششمین جلسه از دوره بیست و نهم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه همسفران نمایندگی میرداماد با استادی  همسفر حدیث، نگهبانی همسفر مریم و دبیری همسفر سحر با دستور جلسه «جهان‌بینی 1 و 2» در روز دوشنبه 17 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ ساعت 16:00 آغاز به کارکرد.

خلاصه سخنان استاد:

جهان‌بینی یعنی نوع نگاه من به زندگی و هستی یا به‌عبارتی‌دیگر آنچه من از جهان هستی احساس و ادراک می‌کنم. جهان‌بینی به جهان‌بینی درون و بیرون تقسیم می‌شود. ما به جهان‌بینی نیاز داریم تا به خودمان آسیب نرسانیم. ما باید قوانین زندگی، روش شاد زندگی کردن و به آرامش رسیدن را یاد بگیریم. نیروهای منفی برای تکامل و پرورش ما انسان‌ها در هستی وجود دارند، من می‌‌توانم نسبت به نیروهای منفی، دیدگاه منفی داشته باشم و سقوط کنم و هم می‌توانم دیدگاه مثبت داشته باشم و صعود کنم.

من باید بدانم که هدف نیروهای ‌منفی، دانایی من است و سلاحشان آلوده کردن حس‌های من است، این نیروهای منفی، سه ضلع مثلث دانایی من که شامل تفکر، تجربه و آموزش می‌شود را هدف قرار می‌دهند. من برای رسیدن به آرامش بایستی دیدگاهم را نسبت به خودم، اطرافیانم و کل هستی تغییر بدهم. من همسفر برای بازسازی روان و جسم خود به یک جهان‌بینی کاربردی نیاز دارم.

استاد امین می‌فرمایند:‌«‌‌ وقتی من توانستم تاریکی درون خودم را ببینم، ۵۰ درصد راه را رفته‌ام». من قبلاً توانایی دیدن تاریکی‌های درونم را نداشتم، ولی الآن جهان‌بینی به من کمک کرد تا آن‌ها را بشناسم و این را بدانم که تغییر انسان‌ها زمان‌بر است و پارامتر زمان را کوتاه نکنم و من بسیار خوشحالم که با آموزش جهان‌‌بینی می‌توانم رفتارهای اشتباه دیگران را درک کنم و از آن‌ها دلگیر نشوم و این دیدگاه باعث آرامش درون من می‌‌شود.

خدا را بسیار شاکرم که این جایگاه را لمس می‌کنم و از مرزبانان و ایجنت محترم و همچنین نگهبان و دبیر ارجمند تشکر می‌کنم و همچنین از راهنمای خوبم خانم اکرم که به من اجازه خدمت دادند، کمال تشکر را دارم.

مرزبان کشیک خانواده، همسفر وجیهه

مرزبانان کشیک: همسفر وجیهه و مسافر یعقوب
رابط خبری: همسفر اعظم رهجوی راهنما همسفر اکرم (لژیون چهارم)
عکس: مرزبان خبری، همسفر فرح
ویراستاری و ارسال: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر سمیرا (لژیون شانزدهم)

همسفران نمایندگی میرداماد اصفهان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .