English Version
English

34 کیلو کاهش وزن به روش تدریجی در 11 ماه

34 کیلو کاهش وزن به روش تدریجی در 11 ماه

سلام دوستان رضا هستم مسافر جونز. با ۴۴ کیلو اضافه وزن و انواع بیماری، وارد لژیون جونز شدم و ۱۰ ماه و ۲۹ روز با راهنمایی آقای رضا پارسا از نمایندگی آکادمی سفر کردم. در حال حاضر 9 روز است که با دستان پر مهر آقای مهندس از بند اضافه وزن آزاد و رها هستم. از خداوند سپاسگزارم که مسیر کنگره 60 را به من نشان داد تا بتوانم در کنگره حضور داشته باشم. از آقای مهندس دژاکام و راهنمای جونز، آقای رضا پارسا تشکر می‌کنم که با راهنمایی خودشان تغذیه سالم و نحوه درست غذا خوردن را به من آموزش دادند.

سالها بود که اضافه وزن مرا در امورات زندگی اذیت می‌کرد و مشکلات فراوانی برایم به ‌وجود آورده بود. روزانه برای وجود بیماری‌های گوناگون از ۵۰ عدد قرص، ۴ عدد اسپری و 3 عدد اکسیژن استفاده می‌کردم. با کاهش وزن، تغذیه سالم و آموزش‌های ناب کنگره 60 توانستم به آرزوی چندین ساله خود که پیاده روی و ورزش بود، دست پیدا نمایم. بنده از جانبازان شیمیایی جنگ تحمیلی هستم و مرتب در زمان مصرف مواد مخدر، هرماه یکبار به مدت ۱۰ روز در بیمارستان بستری می‌شدم و به دکترهای تغذیه زیادی مراجعه می‌نمودم ولی هیچ نتیجه ای حاصل نمی‌شد، فقط به بنده می‌گفتند؛ فلان غذا را بخور، آن غذا را نخور و فقط زجر می‌کشیدم.

با ورود به کنگره و سفر دوم، سی‌دی‌های آقای مهندس مانند؛ ساختمان جسم، اضافه وزن، تشنگی و سی دی ویلیام 5 که در مورد تغذیه سالم و اضافه‌وزن صحبت می‌کردند را گوش نمودم. آرام آرام پس از گوش دادن و نوشتن سی‌دی‌های فوق با لژیون جونز و تغذیه سالم آشنا شدم. در این راه آقای رضا پارسا را در آکادمی تهران به عنوان راهنما انتخاب نمودم و با کمک ایشان توانستم بر اضافه وزن خود غلبه کنم.

خداوند را شاکر هستم که با آموزش‌های کنگره، صحبت‌های جناب مهندس و دستورات آقای رضا پارسا، توانستم از راه و مسیری که به بیراهه ختم می‌شد، خارج شوم. در مدت زمان سفر ۳۴ کیلو اضافه‌وزن خود را کاهش دادم و با ورزش و پیاده‌روی آشنا شدم و به حال خوش و آرامش نسبی دست یافتم. رهنمودهای مهندس درس بزرگی در این راه به من آموخت و من هم سعی کردم آنها را اجرا کنم. اینک از خوردن غذاهای سالم لذت می برم و به وزن دلخواه خود رسیده‌ام.

از اینکه به آرزوی بیست ساله خود رسیده‌ام واقعاً خوشحالم. من توانستم اسپری، اکسیژن و ۴۵ عدد قرص را کم کنم و در حال حاضر فقط ۵ عدد قرص، آن هم زیر نظر پزشک، استفاده می‌کنم. در زمان اضافه‌وزن، کمر درد و زانو درد داشتم. مچ و کف پاهایم اذیتم می‌کرد و برایم مشکلاتی درست کرده بود. سپاسگزار خداوند بزرگ هستم که دیگر هیچیک از مشکلات متعدد گذشته را ندارم و به راحتی در حال زندگی هستم و آرامش و سلامتی امروز خود را مدیون استاد بزرگ، آقای مهندس و علم کنگره 60 هستم.

عکس و ارسال مطلب: مسافر محمد لژیون دوم
گروه خدمتگزاران سایت نمایندگی گیلان

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .