English Version
English

اجرای تعهد

اجرای تعهد

جلسه سیزدهم از دوره پنجم لژیون سردار روز یک‌شنبه 16 اردیبهشت ۱۴۰۳ با  دستور جلسه " وفای به عهد "  با استادی مسافر مصطفی، نگهبانی راهنما مسافر جواد و دبیری راهنما مسافر علیرضا، ساعت  ۱۵: ۴۵ آغاز به کارکرد.


سخنان استاد:
سلام دوستان مصطفی هستم یک مسافر؛ قبل از هر چیز خدای خودم را شاکر و سپاسگزارم که در این جایگاه قرار گرفتم تا اولین مشارکت را داشته باشم. بااینکه دو سال از حضور من در کنگره می‌گذرد، این اولین بار است که جایگاه استادی لژیون سردار را تجربه می‌کنم. از این بابت هم خدا را شکر می‌کنم. دستور جلسه امروز در رابطه با قول و قرار و عهد و وفاست. اگر بخواهم از خودم بگویم، زمانی که وارد کنگره شدم در قعر تاریکی‌ها بودم. هرچند که با داشته‌هایم وارد کنگره شدم ولی مسیر زندگی من مسیر درستی نبود. اولین چیزی که من در کنگره آموزش گرفتم بخشش بود. وقتی انسان یک‌چیزی را می‌بخشد، خداوند ده برابر آن را به انسان برمی‌گرداند. سه ماه از سفر اول من می‌گذشت که با اجازه راهنمای عزیزم وارد لژیون سردار شدم. پس‌ازاینکه تعهد سرداری را انجام دادم اجازه دنوری را هم از راهنمای عزیزم کسب کردم و به آن تعهد نیز عمل کردم و امیدوارم تمام کسانی که در این جلسه حضور دارند و تعهدی را پذیرفته‌اند به نحو احسن تعهد خود را انجام دهند.

آن چیزی که من در کنگره یاد گرفتم این بود که آموزش بخشش از همان سبد قانون یازدهم آغاز می‌گردد. حمایت از سبد می‌تواند نقطه آغاز رسیدن به جایگاه سردار، دنور، پهلوان و حتی نشان بی‌نشان باشد. هر کس هر آنچه را که بکارد همان را درو خواهد کرد. هر چیزی را که امروز من دارم از برکت وجود کنگره است. من نیز وظیفه خود می‌دانم که به هر نحو ممکن در پیشبرد اهداف کنگره سهیم باشم و به پیشرفت و آبادانی این مجموعه کمک کنم تا افراد دیگری هم که مثل من در تاریکی‌ها هستند وارد این مجموعه شوند و به رهایی و درمان برسند.


تایپ: مسافر احمد
تنظیم: مسافر رامین
تهیه‌شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .