English Version
English

جهان‌بینی قوانین درست زندگی‌کردن را به ما آموزش می دهد

جهان‌بینی قوانین درست زندگی‌کردن را به ما آموزش می دهد

ششمین جلسه از دوره چهل و سوم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی ستارخان؛ با استادی راهنمایی محترم مسافر مصطفی، نگهبانی مسافر ایوب و دبیری مسافر نیما با دستور جلسه "جهان بینی 1 و 2"  در روز دوشنبه 17 اردیبهشت ۱۴۰۳ راس ساعت ۱۷:۰۰ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان مصطفی هستم یک مسافر. خداوند را سپاسگزارم که یک‌بار دیگر لیاقت حضور در این جایگاه را پیدا کردم. جهان‌بینی در کنگره هم برای مسافران و هم برای همسفران نوشته شده است. من در هنگام ورود به کنگره جایگاه عقل و مغز را در یک نقطه از بدن می‌دانستم.

در جهان‌بینی قوانین درست زندگی‌کردن به ما آموزش داده می شود. ما در جهان‌بینی با چگونگی ورود نیروهای منفی و راه مقابله با آن آشنا می‌شویم. البته همهٔ این مطالب برای کسی است که خواسته داشته باشد و خواهان تغیر باشد. یکی از اضلاع مهم درمان اعتیاد جهان‌بینی است. نیروهای منفی از راه‌های مختلف وارد می‌شوند و ما را ناامید می‌کنند. من قبل از ورود به کنگره و تجربهٔ ترک‌های ناموفق، به این باور رسیده بودم که اعتیاد درمان ندارد و این ناامیدی به‌قدری در من زیاد شده بود که باور کرده بودم و تلاشی برای پیداکردن راه درمان نمی‌کردم. اما بعد از حضورم در کنگره و مطالعه و کاربردی‌کردن جهان‌بینی به درمان و حال خوب رسیدم.

نیروی منفی از سه‌راه ترس، منیت و ناامیدی وارد شهر وجودی ما می‌شود و جهان‌بینی به ما نشان می‌دهد که دچار کدام آسیب شده‌ایم تا با آن مقابله کنیم. امروزه ما شاهد ثابت‌شدن علم کنگره به تمام جهان هستیم و این یک معجزه است. استاد امین می‌گوید کسی که ناامیدی است هیچ کاری نمی‌تواند انجام دهد. قسمت دوم می‌گوید ما باید فرمان‌بردار باشیم. کسی که دچار منیت است و آموزش نمی‌گیرد به هیچ‌وجه فرمان‌بردار خوبی نیست. در قسمت سوم می‌گوید، از آن امکاناتی که داریم به بهترین نحو استفاده کنیم. همه ما در این هفته باید ببینیم که چه مقدار از این جهان‌بینی استفاده می‌کنیم. از اینکه به صحبت‌های من توجه کردید از همهٔ شما تشکر می‌کنم.

تایپ: مسافر شهاب لژیون 1
عکس و تنظیم: حمیدرضا لژیون 10

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .