English Version
English

فراگیری قوانین

فراگیری قوانین

به‌رسم کنگره خودتان را معرفی کنید؟
سلام، رضا هستم مسافر، آخرین آنتی ایکس مصرفی: تریاک، روش dst، داروی درمان: شربت OT،  راهنما: محمد آقا مجیدی، ورزش در کنگره: شنا، مدت سفر: ده ماه

به نظر شما جهان‌بینی چه تأثیری درروند اعتیاد دارد؟
من در زمان مصرف خودم در تاریکی مطلق بودم و نسبت به زندگی جهان‌بینی خوبی نداشتم، خدا را شکر می‌کنم که کنگره ۶۰، در مسیر زندگی من قرار گرفت؛ نگاه و جهان‌بینی من نسبت به زندگی تغییر کرد و همین دلیل باعث شد تا بتوانم اعتیاد خود را درمان کنم.



در ابتدای جلد دوم جهان‌بینی چه مطلبی نوشته‌شده است، توضیح دهید؟
در ابتدای آن چیزی به‌عنوان (در جهان‌بینی به دنبال فراگیری قوانین هستیم) نوشته‌شده است. ما در مسیر کنگره ابتدا باید به قوانین محیط کنگره احترام بگذاریم و آن‌ها را فراگیریم مانند احترام به مرزبان، راهنما، خدمتگزار و یا سفر دومی‌ها، این قوانین باعث می‌شود تا بتوانیم این حس و حال خوب و احترام را به محیط زندگی شخصی خود ببریم و قوانین جهان‌بینی را کاربردی کنیم.

به نظر شما چرا این دستور جلسه در دستور جلسات سالیانه آمده است؟
به نظر من اهمیت جهان‌بینی خیلی بالا است و یکی از پایه‌های درمان اعتیاد می‌باشد و هرساله ما می‌توانیم در این دستور جلسه، تجربیات و آموزش‌های خود را به اشتراک بگزاریم و آموزش جدیدی دریافت کنیم.

چه چیزی باعث بالا رفتن سطح انرژی در محیط کنگره ۶۰ می‌شود؟
زمانی سطح انرژی بالا می‌رود که طبق قوانین اینجا عمل کنیم، من از ابتدای سفر خودم تا حدی که توانستم خدمت کردم و باعث بالا رفتن سطح انرژی خودم شدم و حس و انرژی مثبت که در این محیط پابرجا است باعث بالا رفتن انرژی می‌شود و اگر طبق اصول اینجا عمل نکنیم باعث پایین آمدن انرژی می‌شود و ممکن است که سفر خود را خراب کنیم.



در مورد نوع آموزش جهان‌بینی توضیح می‌دهید؟
یکی از آموزش‌هایی که من در اینجا دیدم این بود که فرمان‌بردار باشم به کلمات و فرمایش راهنما گوش کنم تا بتوانم سطح جهان‌بینی خود را بالا ببرم، من زمانی که وارد کنگره شدم چیزی به اسم جهان‌بینی را نشنیده بودم و آموزش‌های اینجا بود که دید من را نسبت به جهان بیرونی و درونی عوض کرد.

کلام آخر؟
در آخر صحبت‌های خود از جناب مهندس و خانواده ایشان تشکر می‌کنم که بستر را برای ما مهیا نموده است و از تمام راهنماهای شعبه و راهنمای عزیز خودم تشکر می‌کنم و از مرزبان‌ها نیز تشکر می‌کنم و در آخر از قسمت سایت بابت تنظیم این مصاحبه تشکر می‌کنم.


مصاحبه و تایپ: مسافر رامین
تهیه‌شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .