English Version
English

جهان‌بینی در زندگی

جهان‌بینی در زندگی

جلسه هشتم از دوره سی و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ در تاریخ 16 اردیبهشت ۱۴۰۳ و با دستور جلسه " جهان‌بینی 1،2 " با استادی راهنما مسافر عطا، نگهبانی مسافر رضا و دبیری مسافر عباس ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.

سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر جلسه تشکر می‌کنم که فرصت خدمت کردن را به من دادند تا آموزش بگیرم. خدا را شاکر هستم که مجدداً در شعبه کاسپین حضور پیدا کردم و در خدمت شما عزیزان هستم موضوعی که برای من خیلی اهمیت زیادی داشت در مورد جهان‌بینی‌ها بود و این میزان اهمیت در انسان‌ها خیلی متفاوت است و میزان داشتن جهان‌بینی در بین اعضای کنگره 60 هم متفاوت است به نظر من هر یک از اعضا باید آموزش‌های کنگره را یک اصل بداند و در زندگی خودش کاربردی کند؛ به عقیده من ما با آموزش‌های کنگره می‌توانیم از زندگی خود لذت ببریم و آرامش داشته باشیم. دریکی از سی‌دی‌ها آقای مهندس فرمودند که در هستی به کسی نمره داده نمی‌شود تنها چیزی که در هستی اهمیت دارد این است که چه چیزی برداشت کردی و چه آموزش‌هایی فراگرفته‌اید. من به‌شخصه تنها چیزی که در کنگره یاد گرفتم موضوع توکل کردن بود و متوجه شدم که اگر انسان یک سری اصول و قوانین را بلد باشد و آن‌ها را اجرا کند بقیه کارها را سیستم هستی انجام می‌دهد.

توکل کردن کار بسیار سختی است الفبای توکل این است که باید بدانیم که قرار نیست تمام‌کارها را من انجام بدهم فقط یک سری قوانین را درست انجام دهم مابقی کارها انجام می‌شود. خود بنده که به‌عنوان ایجنت شعبه تاکستان بودم به‌هیچ‌عنوان اجازه نمی‌دادم در هنگام نوشتارها کسی صحبت کند یا در هنگامی‌که حرمت خوانده می‌شود کسی حق راه رفتن نداشت و اگر کسی استاد جلسه بود حتماً باید پنج دقیقه صحبت می‌کرد چون این اصول و قوانین است. در آخر تشکر می‌کنم از استاد امین دژاکام که استاد جهان‌بینی کنگره 60 هستند و تمام نوشتارهای جهان‌بینی کاربردی را تهیه کردند.

مرزبان کشیک: مسافر داود
تایپ: مسافر میثم
تنظیم: مسافر پرویز
تهیه شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .