English Version
English

جهان بینی 1و2

جهان بینی 1و2

نهمین جلسه از دوره سیزدهم سری کارگاه های آموزشی خصوصی مسافران کنگره ۶۰ نمایندگی هاتف با نگهبانی مسافرمحسن و استادی مسافر حمید و دبیری مسافر علیرضا با دستور جلسه "جهانبینی 1 و 2" یکشنبه 16 اردیبهشت ماه 1403 ساعت 17:۰۰ آغاز به کار کرد.

سخنان استاد:
سلام دوستان حمید هستم یک مسافر
تشکر از خداوند، جناب مهندس و خانواده محترمشان، ایجنت و مرزبانان محترم و همچنین راهنمای بزرگوارم اکبر آقا، دستور جلسه امروز "جهان بینی ۱ و ۲" می‌باشد چیزی که در کنگره ۶۰ مسافران را دور یکدیگر جمع می‌کند وجود جهان بینی است.
جناب مهندس وقتی که صورت مسئله ی اعتیاد را کشف نمودند فرمودند: فردی که مصرف کننده مواد مخدر می‌باشد جسم، روان و جهان بینی او تخریب شده است و باید هر سه از قبیل جسم با داروی OT، روان شخص با خدمت در کنگره ۶۰ و جهان بینی او با کارگاه‌های آموزشی، سی‌دی‌ها و جزوات جهانی بینی درمان شود.


جسم و روان شخص طی مدت ۱۰ الی ۱۱ ماه به درمان می‌رسد ولی برای جهان بینی همانطور که در جزوه ذکر شده است خدا می‌داند، وقتی که صحبت از جهان بینی می‌شود یعنی ما به وسیله آن می‌توانیم نیروهای درون خود را بشناسیم و جهان بینی بنا به تعریف یعنی چیزی که من نسبت به جهان درون و بیرون خود برداشت، ادراک، دریافت و احساس  می‌کنم.
به عنوان مثال وقتی که ما به کف دست خود نگاه می‌کنیم چیزی به جز کف دستمان مشاهده نمی‌کنیم ولی اگر با یک میکروسکوپ به آن نگاه کنیم خیلی از میکروب‌ها و سلول‌ها را می‌توانیم ببینیم، در واقع جهان بینی قوانین بازی و راه درست زندگی کردن را به ما می‌آموزد و اگر همواره جهان بینی خودمان را قوی کنیم می‌توانیم به آن لذت و آرامش که مد نظر کنگره می باشد دست یابیم.
جهان بینی برای تمام افراد قابل استفاده می‌باشد ولی برای کسانی که در دنیای تاریکی‌ها هستند مانند ریسمانی می‌باشد که آنها را به طرف روشنایی‌ها هدایت می‌کند، در آخر باید گفت با جهان بینی می‌توانیم ظرفیت و پتانسیل خودمان را افزایش دهیم، امیدوارم همواره بتوانیم با آموزش گرفتن جهان بینی، آن را در زندگیمان کاربردی نماییم.

تایپ ویرایش و ارسال: مسافر سجاد لژیون هشتم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .