English Version
English

رسیدن به تعادل با آموزش جهان بینی

رسیدن به تعادل با آموزش جهان بینی

جلسه دوم از دوره پنجاه و ششم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ نمایندگی سمنان با استادی  مسافر صفر، نگهبانی مسافر محمد و دبیری مسافر عباس با دستور جلسه «جهانبینی ۱و۲» در روزیکشنبه ۱۶اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد

سلام دوستان صفر هستم یک مسافر، خدا را شاکرم که در این جایگاه قرار گرفتم تا آموزش بگیرم و خدمت کنم تا به تجربیاتم اضافه شود از راهنمای بزرگوارم آقا داود سپاسگزارم که حال خوش امروزم را مدیون آموزش‌های ایشان می‌باشم.
از جناب مهندس دژاکام سپاسگزارم که این بستر را فراهم نمودند تا امثال من حال خراب و بدون تعادل به حال خوش و تعادل در زندگی برسیم.
در مورد دستور جلسه جهان‌بینی اگر بخواهم بگویم این است که ماقبل از ورود به کنگره در مورد جهان‌بینی اطلاعاتی داشتیم ولی بعد از ورود به کنگره اطلاعات و آگاهی ما در مورد جهان‌بینی خیلی بیشتر شده است و متوجه شده‌ایم که جهان‌بینی دوران مصرف و دوران سفر در کنگره چقدر متفاوت است من خودم زمانی که کارمند دولت بودم خیلی از شهرها برای خرید گندم می‌رفتم همیشه باید مواد همراهم بود تا بتوانم به قول خودم حال خوبی داشته باشم و آن حسی که از دیگران می‌گرفتم سعی می‌کردم تعادل برقرار کنم و بتوانم خوب زندگی کنم و زمانی که خمار بودیم روابط عمومی خوبی نمی‌توانستیم داشته باشیم.

بدون جهان‌بینی نمی‌توانیم به تعادل و آرامش برسیم و خوب زندگی کنیم اگر فرض کنیم به هر طریقی مواد را ترک کنیم ولی جهان‌بینی ما کامل نشود به درمان قطعی نمی‌رسیم. قبل از کنگره همیشه مجبور بودیم دنبال مکانی برای مصرف مواد باشیم و به خانواده دروغ بگوییم و از خانواده و جامعه فراری بودیم. ولی الان خدا را شاکرم که به کنگره آمدم و تونستم به آن جهان‌بینی و درمان برسم و از اینکه در کنگره هستم احساس خوبی داشته که همین امر باعث آرامش در خانواده و اجتماع شده است.
امیدوارم که بتوانم فرد مفید و مثمر ثمر در اجتماع باشم. از اینکه با سکوتتان به صحبت‌های من گوش کردید از همه شما ممنونم.

نگارش متن مسافر مجتبی لژیون یکم مسافر علی اصغر لژیون هشتم
عکاس و ارسال خبر مسافر مهدی لژیون دهم
 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .