English Version
English

روشنایی ‌بخش مسیر

روشنایی ‌بخش مسیر

سلام و درود خدمت استاد‌ و اولین راهنمای کنگره۶۰، خانواده‌ محترمشان و تبریک هفته‌ راهنما.
ماه‌ها، هفته‌ها و روزها گذشت و زمان قدردانی از استادان و عزیزانی رسید که زحمات فراوانی در این مکان امن الهی می‌کشند تا من و امثال من راه را از بیراهه بشناسیم‌. مسیر تاریک را با نور آموزش‌های خود به روشنایی تبدیل می‌کنند تا زندگی در روشنایی را تجربه کنیم. پستی‌ و بلندی زندگی را با راهنمایی‌هایشان برای ما هموار می‌سازند تا در مسیر صاف و هموار با نور امید قدم برداریم. جهانبینی و خودشناسی را به ما می‌آموزند تا قدم در عرصه‌‌‌ صراط مستقیم بگذاریم.
زبانم قاصر است که قدردان همه زحمات و محبت‌های این عزیزان باشم؛ ولی می‌توانم با انجام وظایف و درس‌هایی که به عهده‌ من گذاشته‌ می‌شود و کاربردی کردن درس‌ها و آموخته‌هایم ذره‌ای از این لطف و محبت‌ها را جبران کنم و خدمتگزار کوچکی در این مکان‌ امن الهی باشم.
در آخر از راهنمای عزیز و مهربانم، راهنما‌یی كه وجودش در کنارمان آرامش، انرژی و حال خوب است؛ استاد و معلمی که بیش‌ترین و بهترين لحظات زندگى خود را در كنار من و عزيزان ديگر با دل و جان و عشق و اميد؛ همانند یک مادر و خواهر دلسوز ما را راهنما‌یی می‌کند و هر آنچه را که آموخته‌اند بدون ذره‌ای کم‌وکاست در اختیار ما قرار می‌دهند، سپاسگزاری می‌کنم. دست‌های پرمهرشان را می‌بوسم و از خداوند مهربان برایشان بهترین و زیباترین جایگاه‌ها را در هر مکان امن الهی آرزومندم.
هفته‌ راهنما بر تمامی عزیزان و خانواده‌ بزرگ کنگره۶۰ گرامی باد.

نویسنده و رابط خبری: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون نوزدهم)
ویرایش و ارسال همسفر سمیه لژیون راهنما همسفر فخری (لژیون بیست‌وپنجم)
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .