English Version
English

گفتگو با دنور محترم مسافر حمید

گفتگو با دنور محترم مسافر حمید

با سلام و خداقوت، لطفا خودتان را به رسم کنگره ۶۰ معرفی کنید؛

سلام دوستان حمید هستم مسافر، با ۲۰ سال تخریب وارد کنگره ۶۰ شدم، آخرین آنتی‌ایکس مصرفی، تریاک کشیدنی، قرص متادون بود، به مدت ۱۰ ماه و ۵ روز به روش DST و داروی OT سفر کردم، الان یک سال و نیم هست که با دستان پر مهر مهندس آزاد و رها هستم، در ادامه سفر سیگار رو انجام دادم، یازده ماه سفر کردم و الان یک سال و دو ماه هست که آزاد و رها هستم، ورزش در کنگره فوتبال، راهنمای هر دو مورد آقای احسان پیراسته فر هستند.

به نظرشما چه کسی از نظر امادگی ذهنی می تواند عضو لژیون سردار شود؟

به نظر من کسانی که جهان بینی و آموزش های کنگره را به خوبی فرا گرفته باشند و به مراتب بالایی از دانایی رسیده باشند میتوانند از لحاظ ذهنی لژیون سردار را درک کرده و آماده‌ی ورود به آن باشند.

چه عاملی باعث ورود شما به لژیون سردار شد؟

باید این‌‌ را خدمتتان عرض کنم که صحبت های راهنمایم آقا احسان بسیار تاثیر گذار بود، ایشان می‌فرمود؛ اگر میخواهید حال خوب و آن مراتب بالای دانایی را تجربه کنید وارد لژیون سردار شوید و من بسیار کنجکاو شدم، باعث شد به صحبت های ایشان عمل کنم و خدارا‌شکر میکنم که وارد لژیون سردار شدم.

از کی تصمیمِ ورود به لژیون سردار و دنور شدن گرفتید؟

همونطور که عرض کردم صحبت های راهنما باعث شد من وارد لژیون سردار شوم و بعد از پرداخت حق عضویت لژیون سردار (شش ملیون تومان) حال فوق العاده‌ای داشتم و خیر و برکت وارد زندگی من شد که خودم تصمیم گرفتم دنور بشوم ولی چون مدتی زیادی از ورودم به کنگره نمی‌گذشت راهنما به من اجازه نداد و صبر کردم و هنگامی که یک سال از رهایی‌ام گذشت از راهنما کسب اجازه کردم و دنوری خودم را اعلام کردم.

ورود شما به این لژیون چه تغییراتی در زندگی شما ایجاد کرده است؟

واقعا خدارو شکر میکنم از بابت ورود به لژیون سردار زیرا از زمانی که وارد شدم علاوه بر حس و حال خوب، خیر و برکت فراوانی وارد زندگی من شد.

چرا کمک مالی در کنگره حال آدم را خوب میکند؟

بهترین و خلاصه ترین جوابی که میتوانم داشته باشم این است که پرداخت پول حال من را واقعا بهتر میکرد و روز به روز خیر و برکتش را در زندگی خودم میدیدم.

در مورد این کلمات یک جمله کوتاه بگویید؛

مهندس حسین دژآکام؛ اسطوره‌ی درمان اعتیاد در تاریخ بشریت

لژیون سردار؛ لژیون VIP 

دنور؛ بخشندگی به تمام معنا 

پهلوان؛ بالاترین بخشندگی

تحقیقات علمی کنگره ۶۰؛ دریچه‌ای کشف درمان بیماری های خاص و لاعلاج 

از اینکه وقتتان را در اختیار گروه سایت نمایندگی دانیال اهواز گذاشتید بسیار سپاسگزاریم.

 

گروه سایت نمایندگی دانیال اهواز 

تایپ؛ مسافر شایان لژیون هفتم 

تهیه و ارسال؛ مسافر محمد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .