English Version
English

عشق بی‌دریغ

عشق بی‌دریغ

سلام دوستان نسرین هستم یک همسفر
راهنما در یک کلمه فقط عشق هست. تا زمانی‌که عاشق خدمت نباشی به دریافت این شال نائل نمی‌شوی؛ زیرا در این مسئله باید از خیلی مسائل خود بگذری.
هفته راهنما را در وهله‌ اول به جناب مهندس تبریک می‌گویم که اولین راهنمای کنگره بودند و سپس به‌ خانواده بزرگ کنگره۶۰ و همچنین راهنمای خوب خودم خانم فاطمه رحیمی گرامی.

سلام دوستان مهری هستم یک همسفر
راهنمایان افراد صمیمی و با خردی هستند. تجربه آن‌ها از بهبودی، از آن ماست. تنها باید از آنها بخواهیم. از وقت، عشق و تجربه‌ای که راهنمایمان با ما در میان گذاشته است، سپاسگزارم. خانم فاطمه عزیز شما فردی صمیمی، مهربان، پرانرژی و با اندیشه هستید و از این‌که در این راه شما را به‌‌عنوان راهنما انتخاب کرده‌ام، خوشحال هستم.

سلام دوستان سمانه هستم یک همسفر
راهنمای مهربانم واژه‌ی سپاس در برابر ازخودگذشتگی‌ها و عشق بی‌دریغ شما در این مسیر پر از نور، ذره‌ای بیش نیست.
تنها دارایی من برای شما، دعای خیری است که به پاس تمام زحمات شما می‌توانم بدرقه راهتان کنم تا برقرار باشید. امیدوارم برکات زحمات و خدمات بی‌دریغ‌تان در جای‌جای زندگیتان جاری باشد.
هفته راهنما را به جناب مهندس‌، خانواده‌ محترم‌شان و خانم فاطمه رحیمی عزیز، راهنمای خوب خودم تبریک می‌گویم و برای‌شان از خداوند مهربان آرزوی بهترین‌ها را دارم.

سلام دوستان رؤیا هستم یک همسفر
هفته راهنما را به آقای مهندس که اولین‌ راهنمای‌ کنگره‌۶۰ هستند و به خانواده محتر‌م‌شان و همچنین‌ به‌ راهنمای‌ عزیزم‌ خانم فاطمه رحیمی و سایر راهنمایان‌ کنگره‌۶۰ تبریک‌ عرض می‌کنم.
آقای‌ مهندس‌ خیلی زیبا این‌ واژه‌ را تعریف‌ کردند. راهنما‌ یعنی کسی‌ که‌ راه را نمایان‌ می‌سازد. این‌ انسان‌های شریف‌ در کنگره‌ بدون هیچ چشم‌داشتی‌، از کار و زندگی‌ خود می‌گذرند و با عشق‌، محبت‌ و مهربانی، آموخته‌های خود را‌ به‌ رهجویان‌ خود آموزش می‌دهند. آن‌ها با صبوری‌ تمام‌ به درد دل‌های رهجویان خود‌ گوش‌ می‌دهند و به آن‌ها کمک می‌کنند تا کم‌کم در مسیر صراط‌ مستقیم‌ و درست‌ قرار بگیرند.
درنهایت رهجوها نیز اطلاعات‌ و آگاهی‌ خود را بالا ببرند تا‌ به‌ آرامش برسند‌ و بتوانند به زندگی خود ادامه بدهند.
البته‌ کار این عزیزان آن‌قدر‌ بزرگ است که با نوشتن‌ چند‌ خط‌ و چند‌ جمله قابل وصف‌ نیست.
من به‌عنوان‌ یک رهجو، آرزوی سلامتی‌، تندرستی و عاقبت‌بخیری را از خداوند بزرگ برای این عزیزان آرزومندم.

سلام دوستان پرستو هستم یک همسفر
راهنمای زیبارویم با صدای دلنشین و‌ چشمانی چون غزال، شد راهنمایم در سفری بسیار سخت اما دلنشین. کسی‌که در نگاه اول مهر خواهرانه‌اش بر دلم نشست و هربار با آرامش کلام و تذاکرات دلنشین‌اش برایم‌ چراغی شد در دل تاریکی و سختی راهی که سال‌ها تنها می‌پیمودم. خانم فاطمه رحیمی مانا، پایدار و سلامت باشید. هفته راهنما بر شما عزیز بسیار مبارک‌ باد.

رابط خبری: همسفر سمانه لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون شانزدهم)
ویرایش و ارسال: همسفر مهسا لژیون راهنما همسفر فاطمه (لژیون شانزدهم)
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .