English Version
English

آدم‌های خوب رنج بیشتری می‌کشند

آدم‌های خوب رنج بیشتری می‌کشند

به نام خداوندی که عشق را آفرید و آن را در دل‌ها نهاد.
چقدر صحبت‌کردن و نوشتن در مورد آدم‌های خوب، حالمان را خوب می‌کند؛عطر وجود انسان‌های خوب در هر جایی موجب آرامش می‌شود؛ اثر قدم‌های آن‌ها، نقش زیبای محبت است، نقشی که هیچ نیرویی نمی‌تواند آن را از بین ببرد.
این انسان‌های خوب و راه‌گشا، نعمتی از طرف خداوند هستند؛ راهنمایان کنگره ۶۰ به راستی و درستی ما را درک می‌کنند و بدون هیچ توقع و مزدی حال دلمان را خوب می‌کنند؛ این‌ها انسان‌هایی از جنس نور هستند، محبت آن‌ها پاک، زلال و بی‌ریاست و سخاوت آن‌ها به وسعت اقیانوس‌هاست.
لبخند آن‌ها معرکه و نگاه پر‌نفوذی دارند. همه می‌گویند: انسان‌های خوب به بهشت می‌روند، اما من می‌گویم آدم‌های خوب هر کجا باشند، آن‌جا بهشت است .
آدم‌‌های خوب رنج بیشتری می‌کشند، چون از رنج دیگران هم رنج می‌برند. عمرشان بلند و پر‌برکت باد.
راهنمایان گرانقدر همیشه ما را باور داشتند و همیشه  وقت خودشان را صرف اثبات آن کردند. آن‌ها با عشق و جدیت به ما نشان دادند که چگونه انسان صادقی باشیم. در زمان آشفتگی و بِهم ریختگی به ما قدرت می‌دهند تا همچنان به مسیر خودمان ادامه دهیم.
آموزش‌های ناب آن‌ها باعث می‌شوند تا ما به انسان‌های مسئولیت ‌پذیر و بی‌باکی تبدیل شویم. تمام کارهای راهنمایان بسیار سخاوتمندانه و از روی عشق است و هرگز از ما درخواست جبران نمی‌کنند؛ اما ما می‌توانیم برای قدرشناسی از آن‌ها کارهایی را به نشانه ادب و احترام انجام دهیم.
در پایان از تمامی راهنمایان کنگره ۶۰؛ به ویژه راهنمای گرانقدر خودم بسیار سپاسگزارم که راه درست زندگی کردن را به من یاد دادند.

نویسنده: همسفر زری دبیر بدمینتون از نمایندگی پارک ایراندخت شهرکرد
عکس و ویراستار: همسفر پرتو مرزبان خبری نمایندگی پارک ایراندخت شهرکرد
تنظیم و ارسال: راهنما همسفر ریحانه رشته ورزشی والیبال نمایندگی دنا شهرضا
گروه ورزش همسفران کنگره 60

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .