English Version
English

مصداقی از نور خدا

مصداقی از نور خدا

سلام دوستان الهه هستم یک همسفر
آن زمان که غول اعتیاد با لگدهایش در درون من زلزله‌ای ویران‌گر ایجاد کرد، لرزش‌های متداوم من، بستر خانواده‌ام را می‌لرزاند و هر کسی را به سمتی پرتاب می‌کرد. لطف الهی شامل حالم شد و پایم به کنگره باز شد. نور و محبت متجلی در سیمای سپیده صادق کنگره مرا به سمت خود کشید و در آغوش خود فرو برد. آرام گرفتم و از راهنمای اول خود آرام بودن، نشستن در جای خود و هیچ کاری نکردن را آموختم. یاد گرفتم که هیچ نکردن بهتر از افکار منفی، گزافه‌گویی و خرابکاری است. او گفت: «آرام، آرام، صبر، صبر.» آموختم و آموختم تا قامت استوار کنگره، بر ساحل آرام‌گرفته از طوفان سهمگین وجودم، نمایان شد. راهنمای دوم من از جدیت و عزم آمیخته با صبر و مهر معجونی ساخت و به خورد من داد که از نو انرژی گرفتم و به گونه‌ای دیگر از جا برخاستم. به گونه‌ای دیگر از دفتر گذر زندگی خواندم. شکست‌ها را پل پیروزی، از دست دادن‌ها را کسب کردن، ترس را شجاعت، تنفر را محبت و از همه مهم‌تر بی‌تابی را صبر خواندم. صبری به قامت انسانیت تا مرا به فخری عظیم رساند. راهنمای سوم من چون ابری تکه‌تکه، نرم و سپید، در همه‌جا و بر هر کسی که می‌شناختم و نمی‌شناختم، سایه داشت. گاه باران مهرش سیرابم می‌کرد، گاه تگرگ‌هایش تلنگری بیدار کننده بود و گاه آن‌چنان سیل‌آسا می‌بارید که ناچار به بلند شدن و دویدن می‌شدم. در یک کلام از او آموختم کلید حل مسائل، خدمت، خدمت و خدمت است.
خانم سپیده عزیزم، خانم رعنا جانم و خانم فخری نازنینم، هفته راهنما بر شما بزرگواران مبارک باد.

سلام دوستان ناهید هستم یک همسفر
«آن‌چه باور است، محبت است و آنچه نیست، ظروف تهی است.»
تا انسان‌ها محبت ورزیدن، تلاش کردن و سوختن را یاد نگیرند به سرمنزل مقصود نخواهند رسید؛ چون هدف خلقت همین است. انسان‌های دردکشیده‌‌‌‌‌ای که از شمع وجودشان به دیگران روشنایی دادند و مسیر تاریک زندگی را روشنایی بخشیدند. آری او مصداقی از خداست که نور مطلق است. هرچه او بیشتر نورافشانی کند و به دیگران پرتو محبت ارزانی دارد، خودش خورشیدی خواهد شد. آنگاه در مسیر زندگی به آنهایی که در راه مانده‌اند نور خواهد بخشید.
راهنمای عزیز، شما همان شمعی هستی که عاشقانه و دلسوزانه محبتت را بدون چشم‌داشتی به همه هدیه می‌کنی و ظرف وجودیت مملو از این اکسیر حیات‌بخش شده است. به‌‌پاس همه زحماتت سپاس، سپاس و سپاس

رابط خبری: همسفر الهه لژیون راهنما همسفر فخری (لژیون بیست‌وپنجم)
ارسال کننده: همسفر سميه لژیون راهنما همسفر فخری (لژیون بیست‌وپنجم)
همسفران نمایندگی آکادمی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .