English Version
English

درمان اعتیاد کار بسیار بزرگی است

درمان اعتیاد کار بسیار بزرگی است

جلسه دهم از دوره سی‌ و دوم کارگاه‌های آموزشی عمومی کنگره۶۰؛ نمایندگی امین قم، با استادی راهنما محترم مسافر احمد، نگهبانی مسافر صادق و دبیری مسافر محمدباقر، با دستورجلسه هفته راهنما پنجشنبه 13 اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:

سلام دوستان احمد هستم یک مسافر
خداوند را شاکر و سپاسگزارم که توانستم در این جایگاه قرار گرفته و آموزش ببینم و نیز از راهنمای محترم لژیون نه، تشکر می‌کنم که این فرصت را در اختیار من قرار دادند.

هفته راهنما را به تمام راهنمایان عزیز و سایر مسافران و هم‌سفران تبریک عرض می‌کنم. همچنین این هفته را به جناب آقای مهندس و اساتید ایشان که راهنمایان اصلی کنگره می‌باشند تبریک می‌گویم.

خوشا به سعادت اعضای کنگره که از راهنمایان خوبی برای زندگی کردن برخوردارند، من سال‌ها به دنبال کسی بودم که بتوانم از راهنمایی او استفاده کنم و به آرامش برسم. در طول مسیر زندگی به راهنمایان زیادی برخورد کردم و نیز هزینه زیادی پرداخت نمودم اما نتوانستم به یک راهنمای واقعی دسترسی پیدا کنم تا اینکه خداوند به من این اجازه را داد که با جناب آقای مهندس آشنا شوم و راه خود را پیدا کنم و باید بگویم که خداوند حجت خود را بر من تمام نمود.

آقای مهندس توانستند بزرگ‌ترین معضل بشری که همان اعتیاد است را درمان کنند و علاوه بر آن موفق شدند اعتیاد به سیگار و مشکل چاقی را از بین ببرند. عموی من از مشکل چاقی رنج می‌برد و زانوهای او آسیب دیده است، همچنین بسیاری از اعضای فامیل مصرف کننده مواد مخدر هستند و من با وجود اینکه راهنما هستم هیچ کمکی از دستم بر نمی‌آید زیرا اجازه درمان فقط برای کسانی صادر می‌شود که وارد کنگره می‌شوند. از سوی دیگر هرکسی که مواد مخدر را ترک می‌کند این امکان را پیدا نمی‌کند که به جایگاه راهنمایی دست یابد؛ چرا که فرد باید از تجربیات زیادی برخوردار باشد و در کنگره آموزش‌های زیادی دیده باشد تا بتواند در آزمون راهنمایی نمره لازم را بدست بیاورد.
راهنما باید در مورد جسم، روان و جهان‌بینی اطلاعات خوبی داشته باشد تا بتواند ره‌جوی خود را به درمان برساند و این کار بسیار بزرگی است. در کلینیک‌های ترک اعتیاد که هم دکتر متخصص و هم روانشناس وجود دارد کسی به درمان نمی‌رسد زیرا این افراد بااینکه تحصیل‌کرده هستند اما صورت‌مسئله اعتیاد را نه در صور ظاهر و نه در صور پنهان نمی‌شناسند. افرادی که در کنگره 60 به درمان می‌رسند از زندگی خود لذت برده و آرامش را تجربه می‌کنند زیرا در صور پنهان توانسته‌اند علاوه بر اعتیاد از بندهای زیادی مانند کینه، نفرت و غرور رهایی یابند و این دستاورد عظیم نتیجه آموزش‌های آقای مهندس و تلاش‌های راهنمایان کنگره می‌باشد. بنابراین همه ما باید قدردان راهنمایان عزیزمان باشیم و البته باید بگویم که اعضای کنگره 60 قدرشناس‌ترین انسان‌های روی زمین هستند. در پایان از این‌که به سخنان من توجه کردید از شما متشکرم.

تایپ: مسافر علیرضا رضوانی لژیون هشتم و مسافر احمدعلی لژیون سوم
ارسال خبر: مسافر صادق لژیون دوم
تهیه و تنظیم توسط گروه وبلاگ نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .