English Version
English

آشنایی با کنگره یک اتفاق بزرگ در زندگی من بود

آشنایی با کنگره یک اتفاق بزرگ در زندگی من بود

سلام دوستان مریم هستم همسفر
در ابتدا هفته‌ی راهنما را خدمت بزرگ‌مرد کنگره جناب آقای مهندس دژاکام، استاد امین، خانواده‌ی محترمشان و تمام راهنماهای کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم و خدمت راهنمای عزیزم خانم‌ مرجان، معلم، دوست، هم‌درد، رازدار و سنگ‌صبور روزهای سخت زندگی‌ام خیلی تبریک عرض می‌کنم. هیچ‌وقت نمی‌توانم محبت‌ها، راهنمایی‌ها و دلسوزی‌های ایشان را جبران کنم. از راهنمای مسافرم آقای جلال منصور فلاح بزرگوار ممنونم برای ایشان آرزوی بهترین‌ها را در زندگی دارم. راهنماها همان نورالهی در زندگی من بودند هیچ‌وقت فکر نمی‌کردم یک روزی برسد بابت اعتیاد مسافرم خداراشکر کنم.
آشنایی با کنگره یک اتفاق بزرگ در زندگی من بود. راهنمای عزیزم خانم‌ مرجان از هر مشاور و هرکسی که فکر می‌کنم بهتر مرا در مسیر زندگی هدایت کردند. من با دنیایی از تاریکی، خشم، عصبانیت و کینه وارد کنگره شدم اوایل فکر می‌کردم چرا من؟ مگر من مصرف‌کننده هستم؟ سفر برای من نیست، در ادامه کم‌کم با صبوری و راهنمایی‌های راهنمای عزیزم توانستم تکانی به درون آشفته‌ی خودم بدهم، ناخالصی‌هایم را پیدا کنم و هرجا مشکلی، سدّ راهم بود مزاحم ایشان شدم، کم‌کم یاد گرفتم اول فکر کنم بعد تصمیم بگیرم. از صبوری و آرامش خانم مرجان الگو گرفتم سعی کردم تمام حرف‌های کلیدی ایشان را در زندگی الگو کنم. من نمی‌توانم با کلام یا چیز دیگری جبران محبت کنم فقط از خداوند می‌خواهم هر آنچه در دل دارند به بهترین شکل روزیشان باشد، امیدوارم روزی برسد من هم لایق جایگاه راهنمایی باشم تا بتوانم آموزش‌های راهنمای خودم را به دردمندانی از جنس خودم انتقال بدهم. برای تمامی راهنماهای کنگره ۶۰ آرزوی بهترین زندگی و سلامتی دارم ممنونم از گروه سایت.

سلام دوستان زهرا هستم همسفر
آنچه باور است محبت است و آنچه نیست ظروف تهی است، هفته راهنما را به تمام راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم، انسان‌هایی با عشق، عشقی از جنس‌ناب.
هیچ‌وقت فراموش نمی‌کنم روز اولی که به کنگره آمدم تعدادی از خانم‌ها را با شال‌های نارنجی دیدم که برای معرفی خودشان در صف‌های منظم و در کنارهم ایستاده بودند و خودشان را برای اعظای کنگره معرفی می‌کردن، آن‌چنان در چهره‌ی تک تک آن‌ها عشق و محبت را دیدم که برایم انتخاب آن‌ها سخت بود. آن‌ها سرشار از عشق و محبت بودند و من هم راهنمای خودم را از بین آن فرشته‌ها انتخاب کردم و وارد لژیون دهم شدم لژیون با عشق دهم، با راهنمایی خوب خانم مرجان که برای من عشق، محبت، صبر و امید به زندگی را داشت. خداراشاکرم که در کنار انسان‌های خیلی خوب در کنگره قرار گرفته‌ام و با یادگرفتن از آن‌ها درس درست زندگی کردن را می‌آموزم و با خدمت‌کردن در آن مکان‌مقدس باعث می‌شوم که شاید ذره‌ای از محبت راهنمای بزرگوارم را جبران کرده باشم، الهی که تمام راهنماهای کنگره ۶۰ به هر آن‌چه در دل دارند به بهترین شکل ممکن برسند.
رابط خبری لژیون دهم: همسفر سمانه
عکاس خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
ویراستاری و ثبت: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فتانه لژیون چهاردهم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .