English Version
English

وفای به عهد نوعی رسیدن به آرامش است

وفای به عهد نوعی رسیدن به آرامش است

جلسه اردیبهشت ماه لژیون سردار نمایندگی ارتش، با استادی مسافر اکبر، نگهبانی مسافر ناصر و دبیری مسافر مهدی با دستور جلسه «قول و قرار، وفای به عهد» دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز به کار کرد.

خلاصه سخنان استاد:
سلام دوستان اکبر هستم یک مسافر. خدا را شکر می‌کنم که در جمع شما دوستان عزیز هستم و خیلی خوشحالم که راه کنگره برای من باز شده است و این فرصت در اختیارم گذاشته شده است که در کنار شما آموزش ببینم.
وفای به عهد و قول و قرار اگر نباشد سنگ روی سنگ بند نمی‌شود. هر کسی در حد دانش و برداشت خود متعهد است. ما در کنگره می‌آییم و یاد می‌گیریم که چگونه زندگی کنیم، پیشرفت کنیم، کیفیت زندگی خودمان را بالا ببریم و آرامش بیشتری داشته باشیم. من وقتی می‌خواستم پهلوان شوم، فقط صد میلیون تومان پول نقد داشتم؛ اما وقتی تعهد کردم همهٔ کارها خودبه‌خود درست شده و مابقی پول را هم پرداخت کردم. وقتی تعهد می‌کنم دِینی است که بر گردن من است و هنگامی که به آن عمل می کنم آن دِین را از دوش خود بر می دارم.
در کنار شما حالم خوب است و امیدوارم عهد و پیمانی که می‌بندیم، بر سر عهد خود بمانیم و از آقای نگهبان سپاسگزارم که این فرصت را در اختیار من گذاشتند تا آموزش بگیرم. تشکر می‌کنم که به صحبت‌های من توجه کردید.

مشارکت جمعی از اعضاء لژیون سردار نمایندگی:

سلام دوستان ناصر هستم یک مسافر
خیلی خوشحالم که امروز در جمع شما عزیزان هستم. دستور جلسه امروز وفای به عهد و پیمان است. نکته‌ای را که از جناب آقای مهندس بنده یاد گرفته‌ام این است که اول برای انجام هر کاری باید آن کار و آن موضوع را به‌صورت کامل درک کرده و سپس به آن عمل کنم. بحث بخشندگی در لژیون سردار هم همین‌طور است و اول باید این بخشش درک شده باشد. در غیر این صورت معکوس و وارونه عمل خواهد کرد.
در فرایند بخشندگی بایستی تمام پارامترهای آن کنار هم به‌دقت چیده شده باشند؛ مثلاً نیت و تفکر درست، قدرت بدنی درست، قدرت مالی درست، قدرت اجتماعی درست و ارتباط اجتماعی درست منتهی به یک حرکت درست خواهند شد. همهٔ این پارامترها و حرکات باعث آزادشدن انرژی‌های درونی انسان می‌شود و این انرژی‌ها حرکت‌های ما را مدیریت کرده و باعث پرواز خواهد شد.
یکی از مواردی که باعث به توازن درآمدن انرژی‌های درونی انسان می‌شود، وفای به عهد است. یعنی تفکر و نیت‌هایمان را جامع عمل بپوشانیم. به نظر من نیت و تفکرهای سالم و بعد از آن صبر و ایمان شاه‌کلید حل و سرکوب حس‌های منفی درونی، می‌تواند بخشندگی باشد.
نکته حائز اهمیت اینکه آقای مهندس دستور فرمودند که ۸۰ درصد واریزی‌ها، برای خود شعبه هزینه شود و ۲۰ درصد مانده برای دانشگاه و سایر مسائل. این نوید استقلال و خرید ملک را به دنبال خواهد داشت. در پایان دو جلسه آینده انتخابات نگهبانی لژیون سردار می‌باشد که خواهشمند است با حضورتان حمایت بفرمایید.

سلام دوستان رضا هستم یک مسافر
لژیون سردار لژیون بخشندگی است. با این کار گره‌هایی باز می‌شود و در زندگی اتفاقاتی می‌افتد که هر کسی باید خودش آن را لمس کرده و حس آن را تجربه و امتحان کند. در پشت‌صحنه آن همه چیز وجود دارد و از همه جهات پشتیبانی می‌شویم. با این بخشندگی ظرفیت گیرندگی من بالا رفته تا بتوانم بیشتر یاد بگیرم.
وقتی به تعهد خود عمل می‌کنم، یک انرژی منفی از روی دوش من برداشته شده و آن آرامشی است که به خودم برمی‌گردد و می‌توانم تمرکز داشته باشم. وقتی قدم بر می‌داری همه کمک می‌کنند و حتماً نیروهای ماورا کمک من هستند. ممنون که به مشارکت من توجه کردید.

سلام دوستان روزبه هستم یک مسافر
نکته‌ای که آقای مهندس در سی دی شو شود می‌گویند این است که با تمرین، انسان وارد مرحله‌ای می‌شود که وقتی چیزی را به زبان می‌آورد، انجام می‌شود. اگر کاری را در زمان مناسب انجام بدهم این فرماندهی به همراه کل نیروهایی که در جهان مادی و جهان ماورا طبیعه وجود دارند، آن‌قدر قدرت می‌گیرد و قوی می‌شود که هر چیزی را بگویم شو، می‌شود. اگر بگویم می‌خواهم این رشته تحصیلی را بخوانم، موفق می‌شوم یا اگر بگویم می‌خواهم این کار را انجام بدهم، موفق می‌شوم. وقتی من گفتم که می‌خواهم پهلوان شوم، آقای مهندس این اجازه را به من دادند و من تعهد کردم که این کار را انجام ده. من وقتی به این تعهد عمل کنم برای خودم بار دارد و همان شو شود است و آن چیزی که می‌خواهم به دست بیاورم را راحت‌تر به دست آورم. متشکرم که به صحبت‌های من گوش کردید.

تایپ: مسافر نادر و مسافر مرتضی
ویرایش و ارسال: مسافر حامد و مسافر محمدرضا
نمایندگی ارتش

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .