English Version
English

راهنمایان انسان‌ها را از ظلمت به نور می‌رسانند

راهنمایان انسان‌ها را از ظلمت به نور می‌رسانند

به‌نام خدا
سلام دوستان گلزار هستم همسفر

به رسم ادب هفته راهنما را خدمت تمامی راهنمایان عزیز که روشنگر راه ما هستند و بنیان‌گذار کنگره جناب آقای مهندس و خانواده گرامی‌شان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.
خداوند متعال این فرشتگان نجات را برگزید، این عزیزان بندگان صالح و خوب خدا هستند.
خدمت راهنما و استاد عزیزم خانم فاطمه شمس تبریک می‌گویم، البته زبانم قاصره است و قادر نیستم از ایشان تشکر و قدردانی کنم.
بزرگان  می‌گویند: دست‌هایی که کمک می‌کنند مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند.
راهنما استوار، محکم است و تاریکی‌ها را تجربه کرده،  با دستان پرتوانش به کمک و یاری بندگانی که مسیر را اشتباه رفته‌اند و در قعر تاریکی‌ها گم شده‌اند، مانند نوری هستند که راه را روشن می‌نمایند و ما را از ظلمت به نور می‌رسانند.
راهنمای عزیزم دوست دارم و هیچ‌وقت نمی‌توانم زحمات‌ شما را جبران کنم، سعی می‌کنم‌ رهجوی فرمان‌برداری باشم، شما سنگ صبور من هستید و با عشق و محبت وقت گران‌بهای خود را بدون هیچ دست‌رنجی بی‌شائبه در اختیار ما می‌گذارید.
خداوند به ما کمک کند تا از تجربیات و آموزش‌های خوب شما بهره‌مند شویم و شما از ما راضی و خوشنود شوید. ازخداوند مهربان برایتان سلامتی، شادی و موفقیت روزافزون خواستارم، از پروردگار عالم شاکرم که کنگره این مکان مقدس را به من و مسافرم نشان داد و به استاد عزیز و بزرگوار خدا قوت می‌گویم و سپاسگزارم.

سلام دوستان اعظم هستم همسفر
آغاز سخن یاد خدا باید کرد
خود را به امید او رها باید کرد
ای با تو شروع کارها زیباتر
آغاز سخن تو را صدا باید کرد
هفته راهنما را خدمت تمام راهنمایان مهربان کنگره خصوصاً سرکار خانم شمس تبریک عرض می‌نمایم.
لطف خداوند شامل نعمت‌هایی است که به ما داده است و یکی از آن نعمت‌ها قراردادن انسان‌های مهربان، فداکار بر سر راه ما است و به ما می‌آموزند خود را بیشتر بشناسیم، زندگی درست، سالم، خوب و بانشاط داشته باشیم.
راهنمایی که مرا با آین نعمت‌ها آشنا کرد و کمک‌های شایانی به من کرد تا به ترس‌هایم غلبه کنم و بتوانم به مسافرم کمک کنم تا به رهایی برسد.
داهنمای عزیزم خانم فاطمه شمس مانند یک معلم دلسوز و مهربان مرا یاری کرد تا زندگی بهتری داشته باشم، درس‌های زیادی به من آموخت و توانستم در زندگی کاربردی کنم.
روزهای اول که وارد کنگره شده بودم هیچ درکی از کنگره نداشتم، احساس ترسی در دل من وجود داشت و همیشه حس می‌کردم نمی‌توانم در این مکان بمانم و مسافرم را برای رسیدن به رهایی کمک کنم، اما بعد از اینکه راهنمای عزیزم با من صحبت کردند، آموختم هیچ نگرانی وجود ندارد و می‌توانم به راه و مسیر خود ایمان داشته باشم.
از راهنمای دوست داشتنی‌ام تشکر می‌کنم‌ که مرا در این مسیر یاری دادند و آموزش می‌دهند، برای تمام لطف‌هایی که در حق من انجام داده‌اید سپاسگزارم.
هفته راهنما را تبریک می‌گویم.

رابط خبری: راهنما همسفر فاطمه لژیون هجدهم
ویراستاری و ثبت: همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .