English Version
English

جشن هفته دیده بان با حضور دیده بان محترم آقای سعید سبزه ایی در نمایندگی حکیم هیدجی

جشن هفته دیده بان با حضور دیده بان محترم آقای سعید سبزه ایی در نمایندگی حکیم هیدجی

روز یکشنبه مورخ ۹۶/۱۲/۱۳ گارگاه آموزشی عمومی کنگره ۶۰  " نمایندگی حکیم هیدجی " با دستورجلسه " هفته دیده بان " با استادی دیده بان محترم آقای سعید سبزه ایی و نگهبانی موقت آقای ناصر و دبیری آقای ارسلان راس ساعت ۱۷ آغاز به کار نمود.

خلاصه سخنان استاد :

خیلی خوشحالم از اینکه امروز در جمع صمیمی اعضاء نمایندگی حکیم هیدجی حضور دارم و این نمایندگی از معدود شعباتی است که افتخار حضور تا به امروز در آن نصیبم نشده بود و از این بابت خداوند خود را شاکر و سپاس گزارم . توصیف این نمایندگی را در نظم و قانون مندی بارها شنیده بودم ولی امروز به عینه این موضوع را از نزدیک مشاهده و لمس نمودم . به عزیزانی که در این نمایندگی صادقانه تلاش و خدمت می کنند خدا قوت عرض می کنم . نمایندگی حکیم هیدجی علاوه براینکه محدوده شهر هیدج را تحت پوشش قرار می دهد ، شهرها و استان های اطراف را نیز بنوعی تحت پوشش خود قرار داده است و از همین نمایندگی ، نمایندگی قندیان تبریز و لژیون زنجان شکل گرفته و انشعاب یافته است و خلاصه اینکه نمایندگی حکیم هیدجی از جمله شعبات پرثمر و فعال کنگره ۶۰ می باشد و اما قبل از اینکه در خصوص دستور جلسه هفته دیده بان بخواهم صحبتی داشته باشم ، این هفته عزیز را به تمام دیده بانان فعلی و سابق و بنیان کنگره ۶۰ تبریک و تحنیت عرض می کنم.

بنده امروز به نمایندگی از کنگره ۱۴ نفره دیده بانان در خدمت شما عزیزان حضور دارم و  امسال هم مقرر شده است که در این هفته در سه نمایندگی بنده حضور داشته و خدمت کنم ، امروز در خدمت شما دوستان هستم ، روز سه شنبه انشاالله در شهرستان رشت خواهم بود و آخر این هفته هم در کرمانشاه جلسه خواهم داشت . اگر بخواهم در رابطه با دیده بان صحبت کنم در ابتداء باید اشاره ای به ساختار کنگره داشته باشم . دوستان ، به خوبی می دانند که در کنگره ۶۰ درمان اعتیاد به معنی واقعی اتفاق می افتد و وقتی حال یک مصرف کننده خوب نباشد بدون شک این  رخنه و حال خرابی به خانواده وی هم سرایت پیدا می کند و با باز شدن صورت مسئله اعتیاد معمای درمان اعتیاد برای نخستین بار در کنگره ۶۰ بصورت صحیح حل گردید و با این تواصیف ، کنگره ۶۰ رفته رفته قدم های خود را به سمت و سوی جهانی شدن برمی دارد و چطور که این مهم در مکاتبات جناب مهندس و آقای ویلیام وایت بارها انعکاس یافته است و این موضوع برای جهانیان که یک فرد مصرف کننده به مدارج بالای ورزشی دست پیدا کند ، جای شگفتی و تعجب  است و ما این روزها در کنگره ۶۰ به عینه شاهد کسب مدال های متعدد ورزشی در کنگره هستیم .

کنگره ۶۰ در این کره خاکی طلایه دار درمان اعتیاد است و تنها انجیوبی هست که می تواند ادعا کند که اعتیاد را به درستی درمان می کند و این چنین مجموعه ای قاعدتا بایستی از ساختار مستحکم و قدرتمندی برخوردار باشد و دیده بانان کسانی هستند که در کنار آقای مهندس این راه را طی می کنند و بنوعی طلایه دار و پیشرو بحساب می آیند و بالاترین مقام تصمیم گیری ، شورای دیده بانان هستند که آقای مهندس هم جزوی از این شورا می باشند . هریک از این دیده بانان علاوه بر عضویت در شورای ۱۴ نفره دیده بانان در زمینه های خاص و متعددی سمت هایی هم دارند ، برای مثال یکی دیده بان جهابینی ، دیگری دیده بان ورزش خانواده ، دیده بان تحقیقات ، دیده بان شهرستان ها و بنده هم به عنوان دیده بان نوشتارهای کنگره ۶۰ مشغول به خدمت می باشم. هریک از این دیده بانان برای خود مسئولیت های بخصوصی دارند و کار اصلی تمامی دیده بانان رصد کردن و خوب دیدن است و داشتن نگاه درست و نافذ از مشخصه های دیده بانان است و دیدن تمامی نکات ریز و جزئیات امور برعهده دیده بانان است.نقاط ضعف باید موشکافانه تحت بررسی قرار گرفته و به درستی مرتفع شود و با انجام هماهنگی های لازم این نقطه ضعف به نقطه قوت تبدیل بشود. با رهایی یک فرد انسان های زیادی به آرامش و آسایش می رسند و از سوی دیگر هم بقاء یک نفر درعالم اعتیاد می تواند باعث گرایش انسان های متعددی به اعتیاد شود وتمام ساختار کنگره در تلاش است آن یک نفر از اعتیادخلاصی پیدا کند و براساس آمار ارائه شده خوشبختانه امسال ۱۱۴ نفر در نمایندگی حکیم هیدجی به رهایی رسیدند و این یعنی اینکه ۱۱۴ خانواده به زندگی دوباره توانستند برگردند و روی آرامش را ببیند و این بسیار بسیار ارزشمند و ستودنی است . در کنگره همه کارها بصورت جمعی انجام می شود و همه دست به دست هم داده ایم تا این سیستم کاراصلی خود را انجام بدهد . و هدف از گنجاندن این دستور جلسه در بین دستور جلسات آن است که دیده بانان به شعب مختلف سر بزنند و اعضاء هم با دیده بانان ، با چهره و کار و مسئولیت آنها آشنا بشوند. دیده بانان که از بین اعضاء کنگره انتخاب می شوند بجز چند نفر در گذشته خود مصرف کننده بودند ولی عملکرد آنها به گونه ای بوده است که توانستند به این جایگاه دست پیدا کنند وانتخاب دیده بان توسط شورا براساس رای گیری صورت می پذیرد.

در ادامه جلسه مسافران و همسفران از دیده بان محترم آقای سبزه ای قدردانی به عمل آوردند...

تهیه و تنظیم گزارش : مسافر علی

عکاس : مسافر مجید و مسافر امیر

وبلاگ نمایندگی حکیم هیدجی

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .