English Version
English

قوی‌بودن را از شما یاد گرفتم

قوی‌بودن را از شما یاد گرفتم

سلام دوستان سعیده هستم یک همسفر
خانم مریم عزیزم شما مثل برج مراقبت می‌مانید که  بهترین مسیر را برای رسیدن به موفقیت به من نشان می‌دهد.
به وسعت نامتان (راهنما) شما را سپاس می‌گویم، نامی که چهار حرف بیشتر ندارد امّا توصیف هر حرفش زمانی به وسعت تاریخ نیاز دارد.
از شما قوی‌بودن را یادگرفتم کسی که قوی هست اول مشکلات خودش را حل می‌کند ولی کسی که قوی تر است مشکلات کسی که دوست دارد را هم با آموزش‌هایش حل می‌کند.  از شما یادگرفتم همواره در زندگی قوی باشم قوی در زندگی مشترک، قوی در مادربودن، قوی در رهجو بودن و فرمانبرداری. زیرا قوی نبودن و ترسیدن هیچ‌گاه من را به مقصد نمی‌رساند. برکت همیشه پول نیست آدم‌های خوبی که در زندگی‌ ما وجود دارند هم برکت حساب می‌شوند درست مثل شما برای من.
با هیچ زبانی نمی‌توانم قدردان زحمات بی‌دریغتان باشم از شما به خاطر صبوری‌ها و دلسوزی‌هایتان سپاسگزارم.
هدف یک راهنما این است که شما نه‌ تنها بهترین رهرو باشید، بلکه بهترین همسفر، بهترین مادر، بهترین فرزند و در نهایت به بهترین انسان ‌تبدیل شوید.
سعی نابرده دراین راه به جایی نرسی
مزد اگر می‌طلبی طاعت استاد ببر
دانای عشق هفته راهنما برشما مبارک.

سلام دوستان مریم هستم یک همسفر
خدا را شاکرم که با ورود به فصل رویش و جوانه زدن شکوفه‌ها، این عنایت شامل‌حال من شد که در مسیر مقدس کنگره ۶۰قدم‌ بگذارم تا بتوانم در این مکان امن به کمک و یاری اعضای کنگره بتوانم تاریکی‌ها را از قلب و جانم بیرون کنم تا دوباره روشنایی و نور بتواند در قلبم جوانه بزند.
من چندین ماه بود که به توصیه دوست عزیزی با کنگره و اهدافش آشنا شده بودم ولی برای ورود به کنگره تردید داشتم زیرا ذهنیت من نسبت به کنگره این بود که فقط برای درمان اعتیاد مفید است و برای شخص مسافر، امّا در بدو ورود متوجّه شدم کنگره برای همسفری که با افکار منفی ذهن و روان خود را نابود کرده بسیار مفید است، من هم مثل تمامی همسفران با حال خراب و ناامید وارد کنگره شدم و تمام تفکرم این بود این خشمی که از شرایط سخت وجود من را احاطه کرده با این جلسات بهبود پیدا نمی‌کند امّا به محض ورود به این مکان امن متوجّه شدم همسفران حاضر در جلسه صبر و شکیبایی خاصی دارند و برای من که یک لحظه آرام و قرار نداشتم عجیب بود و بعد از سه جلسه که به عنوان تازه‌وارد شرکت کردم متوجّه شدم وقتی به این مکان قدم می‌گذارم این صبر و شکیبایی همسفران در من هم رسوخ پیدا کرده و تصمیم گرفتم من هم همسفر با این عزیزان در این مسیر قدم بردارم، ابتدا با ورود به لژیون تازه‌واردین و آشنایی با راهنمای عزیزم خانم پروانه این حس امنیت در من بیشتر شد و اکنون در لژیون سوم حضور دارم به راهنمایی استاد عزیزم خانم مریم مسیر برای من هموارتر و روشن‌تر شده است، سپاسگزارم از مهندس دژاکام که همچنین بِستری برای مافراهم کرده‌اند و در آخرکلام از راهنمای خوبم خانم مریم کمال تشکر را دارم برای آموزش‌های بی‌دریغشان.

رابط خبری: همسفر مریم لژیون سوم
عکاس خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
ویراستاری و ثبت: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .