English Version
English

دل نوشته همسفران نمایندگی معدن فیروزه

دل نوشته همسفران نمایندگی معدن فیروزه

دست‌هایی که کمک می‌کنند، مقدس‌تر از لب‌هایی هستند که دعا می‌کنند.
از همان ابتدا با گرمی و انرژی وجودتان، دلگرم به زندگی سرد و بی‌روحم شدم و در ادامه با پندها و تجربیات گرانقدر شما، مسیر غلط زندگی‌ام را تغییر دادم و به سمت نور و عشق هدایت نمودم. چهره و صدای دل‌نشین شما در قلب و خاطراتم ثبت شده است و تا ابد خواهد ماند و از شما به عنوان الگو، چراغ مسیر زندگی‌ام و هدایت‌گر مسیر صلح و آرامش یاد خواهم نمود.
از خالق خویش بسیار سپاس‌گزارم که اذن ورودم به بهشت روی زمین (کنگره) را صادر نمود و باز از او نهایتِ قدردانی را می‌کنم که بنده برگزیده‌اش را سر راهم قرار داد تا به من بیاموزد هنر درست زیستن را و چگونه طی کردن مسیر تکامل را. راهنمای عزیزم، خانم نیره هرچه به زبان آورم باز زبانم قاصر می‌شود از تشکر و سپاس‌گزاری از شما؛ ولی هم به زبان می‌گویم و هم آن را مکتوب می‌نمایم که بماند برای همیشه. شما بذر امید و صبر را در دلم کاشتید از صمیم قلب، شما را دوست دارم و تا نفس در سینه دارم دعاگوی شادکامی و سلامتی شما هستم و از ایزد منان بهترین‌ها را برایتان خواستارم. خیر و برکتِ خدمتتان همواره خیر و برکت زندگی‌تان باد.
هفته راهنما را به اولین راهنمای کنگره‌ ۶۰ آقای مهندس و همسفر گرامی‌شان خانم آنی بزرگ و تمام راهنمایان نمایندگی معدن فیروزه به ویژه راهنمای عزیزم خانم نیره تبریک می‌گویم. إن‌شاءالله در راهی که قدم نهاده‌اید که سرشار از عشق و محبت است، موفق و سربلند باشید. ❤️❤️❤️😘😘😘🌹🌹🌹با احترام همسفر فاطمه سادات لژیون یکم
ارسال مطلب: همسفر فاطمه لژیون یکم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .