English Version
English

ما یاد گرفته‌ایم که همیشه از رب و مربی خودمان سپاسگزاری کنیم

ما یاد گرفته‌ایم که همیشه از رب و مربی خودمان سپاسگزاری کنیم

چهارمین جلسه از دوره هفتاد و نهم از کارگاه‌های آموزش خصوصی کنگره ۶۰ ویژه مسافران نمایندگی شادآباد به استادی ایجنت محترم مسافر علی رضوانی و نگهبانی مسافر حسین و دبیری مسافر رضا با دستور جلسه« هفته راهنما » در روز چهارشنبه مورخ 12 اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ رأس ساعت ۱۷ شروع به کارکرد.

سلام دوستان علی هستم یک مسافر.

امروز شعبه ما حال و هوای متفاوتی دارد و این به خاطر راهنمایان و پیشکسوت‌هایی هست که تک‌تکشان مایه افتخار کنگره می‌باشند و حضورشان باعث گرمی و پایداری کنگره ۶۰ می‌باشد. ورود همه این عزیزان پیشکسوت را به شعبه شادآباد خیرمقدم می‌گویم و امیدوارم که با حضور بیشتر خود در شعبه ما را یاری رسانند.
دستور جلسه ما مربوط به هفته راهنما می‌باشد. جشن راهنما یکی از جشن‌های خیلی زیبا در کنگره می‌باشد چون همه ما راهنما داریم و با تشکر از او و قدردانی از او انرژی دریافت می‌کنیم. بر همگان ثابت شده است که در کنگره راهنمایان رهجوها را خیلی دوست می‌دارند و به آنها عشق می‌ورزند و متقابلاً این اتفاق برای رهجوها نیز بعدها انجام خواهد شد. این هفته عزیز را در ابتدا به آقای مهندس دژاکام که بنیان‌گذار کنگره ۶۰ می‌باشند و سپس به استاد جهان‌بینی استاد امین و به خانواده محترم آقای مهندس و به همه دیده‌بانان عزیز و به همه پیشکسوتانی که سالیان قبل خدمت کردند تا کنگره به اینجا رسیده است و در کل به‌تمامی اعضا و خصوصاً شما عزیزان تبریک عرض می‌کنم. به استاد راهنمای خودم آقای امین دژاکام و همچنین آقای خدامی، به راهنمای درمان سیگار خودم جناب آقای فراهانی تبریک می‌گویم. یک مسافر برای اینکه تبدیل به راهنما شود یک پروسه بسیار سخت را باید طی کند و به گفته جناب آقای مهندس شما در هیچ کجای دنیا فردی را پیدا نخواهید کرد که در مسئله درمان اعتیاد از راهنماها متبحرتر باشد و همچنین راهنماها از یک سری آزمون‌ها و امتحاناتی و گذرگاه‌هایی عبور کردند که موفق به دریافت شال راهنمایی گردیدند. جناب آقای مهندس نیز فرموده‌اند که راهنمایی و گرفتن شال جزوی از پروسه درمان ما می‌باشد. آقای مهندس همیشه به ما یاد دادند که شکرگزاری و سپاسگزاری را در مقابل لطف دیگران فراموش نکنیم و این جشن هفته راهنما نیز به تبعیت از دستور جناب مهندس یک نوع سپاسگزاری از مقام راهنما می‌باشد و ما یاد گرفته‌ایم که همیشه از رب و مربی خودمان سپاسگزاری کنیم. هم‌زبانی و هم قلبی هم اینکه اگر در توان ما می‌باشد به‌صورت هدیه نیز از راهنمای خودمان تقدیر تشکر کنیم، البته راهنمایان هیچ نیازی به قدردانی ندارند و فرایند کاری خود را به نحو احسنت انجام می‌دهد ولی ما با این سپاسگزاری‌ها در اصل به خودمان لطف می‌کنیم. گذشت و بخشش هم جزوی از پروسه درمان می‌باشد. آقای مهندس نیز در صحبت‌های خودشان فرمودند که حتماً از راهنماهای تازه واردین نیز تقدیر و تشکر به عمل آید چون این‌ عزیزان جزو اولین کسانی می‌باشند که تازه واردین در کنگره با آنها روبرو می‌شوند و بنده نیز از همین‌جا به همه راهنمایان تازه واردین نیز این هفته عزیز را تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. آقای مهندس می‌فرمایند که 100 نفر دست‌به‌دست هم می‌دهند تا به یک نفر کمک کنند و او را از دام اعتیاد رها کنند. همه ما باید سعی کنیم در مشارکت‌ها و در اعمال و رفتارمان همیشه قدردان و سپاسگزار آموزش‌هایی که راهنماها به ما داده‌اند باشیم.
خیلی ممنون که به صحبت‌های من گوش کردید.

در انتها مراسم تجلیل و قدردانی از راهنمایان گرامی به عمل آمد که در ذیل مشاهده می کنید:

 

تایپ،عکس،ارسال: واحد وبلاگ نمایندگی شادآباد

لژیون خدمتگزار: سفر دومی ها

مرزبان کشیک: مسافر رسول

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .