English Version
English

راهنما یعنی خدمت بدون چشم داشت

راهنما یعنی خدمت بدون چشم داشت

جلسه‌ی یازدهم از دوره‌ی بیست و ششم سری کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰ ویژه آقایان مسافر نمایندگی رودهن با استادی ایجنت محترم مسافر عباس، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر نصرالله با دستور جلسه‌ی «جشن هفته راهنما»  روز چهارشنبه 12 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کار کرد.



خلاصه سخنان استاد:
امروز جشن راهنما می‌باشد، ما در کنگره 60 چندین جشن دیگر هم داریم که برای ما بار آموزشی خاص خود را دارد، آموزشی که جشن هفته‌ی راهنما برای ما دارد، شامل مسائلی همچون قدردانی، شناخت و سپاسگزاری از زحمات بی‌دریغ راهنمایان کنگره 60 است که بدون داشتن هیچ چشم‌داشتی به ما خدمت می‌کنند و حتی در اندیشه‌شان هم به چیزی غیرازاین موضوع فکر نمی‌کنند.
راهنما کسی است که خود بیماری اعتیاد را با تمام وجود تجربه کرده است، به کنگره آمده و بالغ‌بر پانصد ساعت از کارگاه‌های آموزشی را پشت سر گذاشته و در امتحانات راهنمایی به نمره‌ی قبولی رسیده است سپس با او مصاحبه شده تا توانسته به این جایگاه دست یابد.
جایگاه راهنما مقدس است، ما باید یاد بگیریم که به این جایگاه احترام بگذاریم، زیرا آن‌ها کسانی هستند که از وقت، تفریح و سایر اولویت‌های زندگی‌شان می‌گذرند و هدف خود را برای به رهایی رساندن رهجویانشان تغییر می‌دهند و تمام تلاش خود را انجام می‌دهند تا بند اعتیاد و جهالت را از او جدا نمایند.

بر یک رهجو واجب است که از راهنمای خود قدردانی کند، ما در کنگره آموختیم که قدردانی هم باید لسانی باشد، هم درعمل و هم با تقدیم کردن پاکت است. هیچ راهنمایی احتیاج به پاکت‌های ما ندارد، بلکه این ما هستیم که با این کار یاد می‌گیریم تا چگونه سپاسگزاری نماییم. راهنما جایگاه بسیار والایی دارد، زیرا همان‌طور که از اسمش پیداست راهنما، راه را برایمان نمایان می‌کند.

در ادامه دریافت گل رهایی مسافر غلامرضا، رهجوی راهنمای محترم مسافر علی و راهنمای محترم سیگار مسافر یوسف:

در ادامه برگزاری مراسم جشن و تقدیر از راهنمایان نمایندگی رودهن:

عکاس: مسافر علی
تنظیم و ارسال: مسافر امیر

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .