English Version
English

مشارکت مکتوب

مشارکت مکتوب

سلام مینا هستم یک همسفر: عرض ادب و احترام خدمت عزیزانی که نگاه پرمهرشان انگیزه نوشتن را دوچندان می‌کند. دوستان آن‌گونه که مستحضر هستید، این هفته در کل کنگره ۶۰، مزین به نام عاشقان بی‌ادعا یعنی هفته راهنما است و هر شخصی با هر ابزاری، در تکاپوی تقدیر از راهنمای خود است، فلذا من هم فرصت را مغتنم شمردم که از طریق این پل ارتباطی، این هفته بسیار فرخنده را در رأس خدمت بنیان عشق و آزادگی جناب آقای مهندس و خانواده محترمشان شاد باش عرض نموده و با تعظیم در برابر پیام‌آوران عشق و امید هم در قسمت مسافران و همچنین در قسمت همسفران به ویژه راهنمای ارجمند خودم، سرکار خانم منیره قندیان، تحقق تمام آرزوهایشان را از درگاه باری تعالی مسألت نمایم.

طبق اعتقاد و برداشت بنده هر واژه و هر عملی را کنار همدیگر قطار نمایم، باز هم توان ادای حق این اساتید را نخواهند داشت و تنها با پای نهادن درجای پای این حضرات، می‌توان بخشی از دین خود را به راهنماها و جامعه و اساس کنگره ۶۰ ادا نمود. نیک‌ می‌دانیم که تک‌تک‌ جایگاه‌های کنگره۶۰ اهمیت به خصوصی دارد، اما جایگاه راهنمایی تقدس ویژه‌ای دارد زیرا؛ در سپیده دم ازل، آن زمان که سازندگی کائنات آغاز می‌گردید و کتاب تکوین گشوده می‌شد، سرفصل این کتاب کهن، به تعلیم هنر زندگی کردن و تربیت انسان اختصاص یافت و به دنبال آن، نام زیبای استاد بر دیباچه قاموس هستی نقش بست. در آخر عرایضم باز هم لازم می‌دانم از تمامی راهنمایان همسفران و مسافران شعبه صائب تبریزی که همچون مرادشان، جناب آقای مهندس و سرکار خانم آنی همواره با تزکیه، ابرهای نفسشان را از طریق دل دریایی خویش، بارور ساخته و باران دانش و معرفت را بر کویر سوزان دل‌های ما ارزانی داشته و با تفسیر عشق، کلبه ناامیدی ما را مملو از شعف کرده و با کلامشان آهنگ خوش زندگی را برای ما نواخته‌اند، کمال قدردانی را داشته و به وسعت جایگاه مقدس راهنما، سپاسشان می‌گویم.

سلام دوستان آرزو هستم یک همسفر: قبل از هر چیز، هفته راهنما را به اولین راهنمای کنگره ۶۰ آقای مهندس و راهنمای عزیزم خانم منیره قندیان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و همچنین خدمت تمام راهنمایان کنگره ۶۰ و راهنمایان شعبه صائب تبریزی تبریک عرض می‌کنم. من به‌ عنوان یک عضو، امیدوارم بتوانم معرفت، عمل سالم و عدالت را سرلوحه کار خود قرار دهم، چرا که تمامی پاداش‌های خداوند در این مثلث نهفته است و هیچ پاداشی به شیرینی پاداشی که او برای‌ ما در نظر بگیرد نخواهد بود.‌ به قول معلم بزرگ استاد سردار؛ ما برای آموزش و خدمت قدم به حیات نهاده‌ایم، ابتدا باید آموزش ببینیم و سپس خدمت درست انجام دهیم. آموزش و خدمت نبض زندگی ما است و اگر این دو موضوع نباشد آن زندگی، زندگی نیست.

من می‌توانم به‌ عنوان یکی از اعضای کنگره ۶۰، با رفتار و کردار درست و احترام و گوش به فرمان بودن، حق راهنمای خودم را ادا کنم. راهنما با عشق و محبت بالایی که در سایه آموزش‌های کنگره به دست آورده، مصمم است تا به کمک انسان‌های خفته در تاریکی که خودشان خواستار خروج از آن هستند، با عشق تمام خدمت می‌کند. در هر صورت من به‌ عنوان یک شاگرد چیزی برای جبران ندارم و فقط دستان پر مهر راهنمای خوبم را صمیمانه می‌بوسم و تا ابد سپاسگزار زحمات ایشان هستم.

سلام دوستان معصومه هستم یک همسفر: به نام قدرت مطلق الله، به نام خدایی که دوست داشتن و عشق را آفرید. راهنما یعنی نشان دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی، نفرت به عشق و ... راهنما یعنی؛ نمایان‌گر راه رسیدن به آرامش، نمایان‌گر بهشت و اینان مسیری را طی نموده‌اند یعنی راهی را رفته‌اند که از تاریکی به روشنایی رسیده‌اند، راه را همواره ساختند و چراغی شدند تا من رهجو از تاریکی بیرون بیایم، راهنمایان آیینه تمام قد ما هستند، حرف آن‌ها را گوش کنیم و عمل نماییم و دنباله روی راه آن‌ها باشیم. اولین سرمشق زندگی رهایافته‌ام این است که فراموش نکنم انسان‌هایی را که آموختند، رسم درست اندیشیدن، درست زندگی کردن را بی‌منت به من ارزانی داشتند. از این که همدرد و یاری و صدای خسته‌ام و چشم همیشه گریانم بودید تمام قد برایتان سجده می‌کنم، دست‌های مهربانتان را می‌بوسم، شما درس چگونه زندگی کردن را به من آموختید به من فهماندید که باید تلاش و کوشش کنم و برای رسیدن به اهدافم مصمم باشم. از اعماق قلبم هفته راهنما را خدمت راهنمای عزیزم و تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک عرض می‌کنم.

رابط لژیون: همسفر معصومه، راهنما همسفر منیره (لژیون ششم)

ویرایش و ارسال: همسفر معصومه، راهنما همسفر پریا (لژیون سوم)

همسفران نمایندگی صائب تبریزی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .