English Version
English

کلامت در دل و جانم چنان می‌نشیند که گویی پیامبر زمان من هستی

کلامت در دل و جانم چنان می‌نشیند که گویی پیامبر زمان من هستی

سلام دوستان مرضیه هستم همسفر
هفته راهنما بر اولین راهنمای کنگره ۶۰ آقای مهندس دژاکام و خانم آنی مبارک باشد و همچنین بر تمامی راهنمایان مهربان کنگره ۶۰ مبارک و پرشگون باد.
راهنمای عزیزم کلامت در دل و جانم چنان می‌نشیند که گویی پیامبر زمان من هستی چنان‌که احساس می‌کنم کلامت کلام خداوند هست و تو می‌شنوی و به من انتقال می‌دهی آن‌چنان که جای شک و شبه‌ای نمی‌ماند. تو از کدامین تباری که تمام‌خودت را بدون هیچ چشم‌داشتی به من می‌آموزی می‌دانم که راه سختی را برای رسیدن به مقصود طی کرده‌ای. کسی جز تو نمی‌توانست مرا عاشق کند تو مرا آرام‌آرام آموختی که از تاریکی راهی هست به سمت روشنایی، از ناامیدی راهی هست به سمت امید، به من آموختی که تو بنده‌ی خاص خدایی، خدا خواسته که پالایش شوی، بزرگ شوی و مسافر کوچکم وسیله‌ی امرزش و آموزش من شود تو در گوشم این‌ها را خواندی.
شما تنها کسی هستید که من ثانیه و لحظه‌شماری می‌کنم که بیایم و از انرژی و علم بالای شما کمی درس بگیرم. در این روزهای سخت تنها کسی بودید که بوی ناب محبت و عشق دارین، تنها کسی که می‌گوید درکت‌ می‌کنم، می‌دانم، تنها کسی که در این روزهای پرتلاطم بودنش مرا التیام است، چه بگویم کلمات دربرابر شما کوچک هستند ای بنده‌ برگزیده‌ خداوند.
می‌فهمم که از خودت و خانواده‌ات گذشته‌ای تا به من برسی و چیزی جز عشق نیست این همه از خودگذشتگی، کاش من هم چون شما باشم و شوم.
راهنمای عزیزم بدان تا ابد و روزی که نفس بکشم دعایم بدرقه‌ شماست و نامت در قلبم حک می‌ماند.

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر
در ابتدا هفته راهنما را خدمت تمام راهنماهای خوبم از روز تولد تا هم اکنون تبریک عرض می‌کنم و خدمت آقای مهندس و خانواده محترمشان نیز تبریک و تهنیت عرض می‌کنم.
راهنمای عزیزم با سلام گرم و آرزوی توفیق الهی، نمی‌دانم با چه زبانی از زحمات بی‌دریغ و تلاش‌های شما عزیزان تشکر و قدردانی کنم فقط می‌توانم شما را دعا کنم و از خداوند متعال طلب سلامتی، شادابی و طول‌عمر با عزت برای شماها و خانواده محترمتان داشته باشم.
فراموش نخواهم کرد زمان‌هایی را که با حال‌ خراب و ناامید در لژیون حضور پیدا می‌کنم ولی طولی نمی‌کشید که با آموزش‌هایی که در کنگره می‌گیریم دوباره امید و شعف در جان من جوانه می‌زند.
هر آنچه از دل بر آید لاجرم بر دل نشیند،
می‌دانم که چرا صحبت‌های راهنماهای خوبم بر دل می‌نشیند چون سرشار از عشق، محبت و همراه با عمل است.
من در این مدت هفت ماه که کنگره می‌آیم از راهنمای خوبم خانم حوریه آموزشی که گرفتم از ضد ارزش‌ها، غیبت، کینه و نفرت دور شدم.
آرزومندم در برابر شما خوبان که در مسیر تحقق اهداف متعالی از جان مایه می‌گذارید سپاسگزاری کنم.
رابط خبری لژیون ششم: همسفر حوریه
عکاس خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
ویراستاری و ثبت: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فتانه لژیون چهاردهم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .