English Version
English

راهنما مانند درخت تنومند

راهنما مانند درخت تنومند

جلسه یازدهم از دوره بیست و چهارم کارگاه‌های آموزشی خصوصی کنگره ۶۰؛ نمایندگی کاسپین، با استادی راهنما مسافر سعید، نگهبانی مسافر محمود و دبیری مسافر علی با دستور جلسه «هفته راهنما » سه‌شنبه 11 اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۷ آغاز به کارکرد.


سخنان استاد:
از نگهبان و دبیر ایشان تشکر می‌کنم که به من فرصت دادند تا در این جایگاه خدمت کنم و اولین مشارکت را داشته باشم. در روزهای جشن کنگره انرژی بسیار زیادی دارد. در مورد دستور جلسه بخواهم صحبت کنم نمی‌دانم چه تمثیلی به کار ببرم که دیگران حس این جایگاه را درک کنند و در این زمینه یاد مثال آقای مهندس افتادم که می‌فرمودند بعد از ورود ما به کنگره مانند شکوفه‌هایی که باید تبدیل به میوه شوند؛ یک‌زمان میوه فقط باعث سیراب شدن یک نفر می‌شود و اگر آن میوه در بستر مناسب باشد و شکوفا شود تبدیل به درخت تنومندی می‌شود که می‌تواند سالیان سال میوه دهد. یک میوه به‌تنهایی در عرض چند دقیقه استفاده می‌شود اما از درخت سال‌ها می‌توانیم از شاخ و برگ آن استفاده کنیم و آقای مهندس راهنما را به همان درخت تمثیل کرده اند. در روزگاری که بار مشکلات اقتصادی بسیار زیاد است یک راهنما با تمام وجود و قدرت در کنگره خدمت می‌کند و از وقت خود می‌زند تا بتواند یک رهجو را به درمان برساند. آزمون راهنمایی نزدیک است و امیدوارم هرکسی که خواسته دارد بتواند شال راهنمایی را دریافت کند.

به نظر من کسانی که در آزمون راهنمایی قبول می‌شوند از طرف خداوند انتخاب‌شده‌اند تا خدمت کنند. خیلی مهم است که ما در زندگی قدردان بودن را بلد باشیم، زیرا ما زمانی به حال خوش می‌رسیم که قدردان داشته‌هایمان باشیم؛ ما باید قدردان زحمات راهنمای خود باشیم زیرا زحمات راهنمایمان باعث شده است تا از تاریکی اعتیاد خارج شویم و امروز باحال خوش در مکان باشیم. در آخر صحبتم، هفته راهنما را خدمت بنیان کنگره 60 آقای مهندس دژاکام و تمامی راهنمایان کنگره 60 تبریک می‌گویم.

مرزبان کشیک: مسافر عارف
تایپ: مسافر میثم
تنظیم: مسافر رامین
تهیه شده در نمایندگی کاسپین

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .