English Version
English

صحبت کردن از راهنمای خوبم خانم فریده هم سخت است و هم سهل

صحبت کردن از راهنمای خوبم خانم فریده هم سخت است و هم سهل

سلام دوستان سعیده هستم همسفر
خداراشکر که فرصت داده شد تا در مورد بهترین انسان‌های روی زمین که قطعا برگزیدگان عصر حاضر هستند بنویسم. در ابتدا این هفته را به آقای مهندس و استاد امین و تمام راهنمایان کنگره تبریک می‌گویم.
راهنما و معلم در هر آیین و مسلک جایگاه و مقام والایی دارد. در کنگره ۶۰ راهنما بسان سیمرغی می‌ماند که از خاکستر خود، برخواسته و حالا با تمام وجودش عشق و علم را بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی در اختیار انسان‌های درمانده می‌گذارد. چرا که آموخته "حساب کار عاشق با معشوق نیست بلکه با خود عشق است ".
راهنما به لطف خداوند و خواست خود در راه مستقیم قرار دارد و این مسیر را ترویج می‌دهد و چه عبادتی بالاتر از این که نویددهنده صبح سپید به انسان‌هایی باشی که گمان می‌کنند شب تاریک‌شان ابدی است.
خانم فریده عزیزم نوشتن از شما هم سهل است و هم سخت. عقل، ایمان و عشق را می‌توان از نگاهتان و هم از کلام نافدتان دریافت کرد، من از شما صبر و تلاش در کنار توکل را آموختم.
برای سپاسگزاری از شما هیچ‌چیز قابلی ندارم جز دعای خیر که بدرقه راه خودتان و عزیزانتان می‌کنم.
تمام قد در برابر عشق و آرامشی که به من می‌دهید سر تعظیم فرود می‌آورم و برای همیشه شکرگزار وجودتان هستم.

سلام دوستان فاطمه هستم یک همسفر
خداوند را شاکرم که در تقدیر من اذن ورود به کنگره را قرار داد. مکان‌مقدسی که سرشار از نور، محبت و آگاهی است. بودن در کنگره سعادت بسیار بزرگی است که قسمت هر انسانی نمی‌شود.
دستورجلسه هفته راهنما است، در ابتدا از معلم بزرگ، پروردگارم که علم را در درون ما قرار داد بسیار سپاسگزارم سپس از جناب آقای مهندس دژاکام که با آموزش‌های نابشان باعث شدن این علمِ بالقوه به علمِ بالفعل تبدیل شود و از تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ که با عشق و ایمان، این آگاهی‌ها را به ما می‌چشانند و باعث بیداری ما می‌شوند و به ویژه از راهنمای خوب خودم خانم فریده عزیزم بسیار سپاسگزارم.
صحبت کردن از راهنمای خوبم خانم فریده هم سخت است و هم سهل، سخت به علت عظمت و عمیق بودن ایشان و سهل به علت اَمن بودن، عشق و محبت بی نهایت‌شان .
خانم فریده عزیم بسیار خداراشاکرم که در کنار استاد بزرگی مثل شما آموزش می‌بینم همواره در کنار شما درس شجاعت، تفکر و چند وجهی‌بودن را تمرین می‌کنم.
نفوذ کلام شما باعث جرقه‌ای از نور در قلب و ذهنم می‌شود و مسیر برایم روشن می‌شود و حرکت‌های من آغاز می‌شود وهمواره از ایده‌های خلاقانه شما وام می‌گیرم.
هميشه به خودم می‌گویم بایستی مثل شما پرتلاش، محکم و با استقامت باشم تا به موفقیت و حال‌خوش دست‌یابم.
از تمامی زحمات خالصانه و عاشقانه شما تشکر می‌کنم و از عمق جانم دوستتان دارم و برایتان بهترین‌ها را خواستارم، امیدوارم با فرمانبرداری و در ادامه با خدمت‌کردن بتوانم ذره‌ای از زحمات شما را جبران کنم.
رابط خبری لژیون پانزدهم: همسفر زهره
عکاس خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
ویراستاری و ثبت: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فتانه لژیون چهاردهم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .