English Version
English

راهنما روشن‌گر، تمیزدهنده و مربی راه برای ما خواهد بود

راهنما روشن‌گر، تمیزدهنده و مربی راه برای ما خواهد بود

سلام دوستان اقدس هستم همسفر
در ابتدا هفته راهنما را خدمت راهنمایان خوب کنگره ۶۰ هم‌چنین راهنمای خوب خودم خانم الهام عزیزم تبریک می‌گویم.
اگر بخواهم تشکر کنم هیچ واژه‌‌ای را نمی‌توانم پیدا کنم که جبران زحمات‌تان باشد.
راهنما، فرشته‌ای است که ما را از تاریکی به نور، از آشفتگی به آرامش می‌رساند و نور امید را در دل‌مان زنده کرد تا بتوانیم مسیر تاریکی را طی کنیم، طلوع سپید و امید را تجربه کنیم.
می‌خواهم خاطره‌ای از خودم و راهنمای عزیزم خانم الهام را برای‌تان بگویم، ما سال ۹۱ با هم وارد لژیون خانم نسرین شدیم و چند سال کنار هم خواهر لژیونی بودیم و من با چشم خود دیدم خانم الهام سختی‌های زیادی را پشت‌سر گذاشتند، صبوری کردند و با تلاش و کوشش نتیجه زحمات‌شان را دیدند و به جایگاه مقدس راهنمایی رسیدند، اما من چند سالی از کنگره دور شدم و هنگامی‌ که مسافرم مجدد سفر کردند وارد کنگره شدم، با شور و اشتیاق بسیار وارد لژیون خانم الهام عزیزم شدم و در طی سفر اوّل خیلی کمک کردند، همراهم بودند و با آموزش‌های خوبی که از ایشان دریافت کردم توانستم این مسیر راطی کنم.
راهنمایان کنگره ۶۰ فرشتگانی هستند که نور امید را در زمانی که ما غرق در تاریکی بودیم زنده کردند، با مهربانی بی‌دریغ‌شان همراه ما شدند و ما را راهنمایی کردند تا امروز بتوانیم حال‌ خوب را تجربه کنیم.
در آخر باز هم از راهنمای خوبم خانم الهام عزیزم تشکر و قدردانی می‌کنم، امیدوارم بتوانم با خدمت در کنگره ذره‌ای از زحمات‌شان راجبران کنم.

سلام دوستان نسیم هستم همسفر
سلام و احترام بنده در رأس خدمت جناب آقای مهندس، خانواده عزیزشان، همه مسافران و همسفران.
راهنمای عزیزم، خانم الهام شما به‌واسطه‌ دل مهربان، با امواج مثبت خودتان، روح پرتلاطم مرا تسخیر نمودید تا به حدی که جایگاه شما را هم‌چون آیاتی از نشانه‌های هستی و جهان خداوند می‌دانم.
من در اوج لحظات سرگشتگی، دیوانگی و بیرون ریزی، با کنگره ۶۰ آشنا شدم و شما راهنمای عزیزم هم‌چون خورشید بر سر من فرود آمدید و تاجی بر سر من شُديد.
راهنمایان کنگره ۶۰ به‌واسطه آموزش‌های درست، عمیق و مداوم تبدیل به انسان‌های روشن‌ضمیر و راه‌بلد می‌شوند.
همه ما انسان‌ها نیاز به راهنمایی و ارشاد در زندگی داریم، انتخاب راهنما و مربی جهت طی‌کردن  سفرمان است و بایستی کاملاً مطیع و تسلیم اَوامر راهنما و مربی بود تا در طی مراحل سفر، کوچک‌ترین رنجش‌ خاطر و دلگیری رخ ندهد چرا؟ زیرا راهنما راه حق، جان و کالبد ما را بهتر می‌تواند ببیند.
با انتخاب راهنما و مربی‌ راه‌بلد که چون ماه روشن در شب تاریک، روشن‌گر و تمیز دهنده راه ما خواهد بود و ما می‌توانیم از غم و درد درونی، در طی مسیر سفرمان رهایی یافته و درمان یابیم.
با پذیرفتن پند و اندرزهای راهنمای عزیزم و تعمق در گفتارشان، می‌توانم اندک‌اندک رشد پیدا کنم و به مدارج عالی برسم.

رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
ویراستاری و ارسال: همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .