English Version
English

اختتامیه مسابقات جام عقاب طلایی با حضور مسئولین و دیده بانان کنگره 60؛ نمایندگی ورزش اصفهان

اختتامیه مسابقات جام عقاب طلایی  با حضور مسئولین و دیده بانان کنگره 60؛ نمایندگی ورزش اصفهان

قبل از شروع اختتامیه مسابقات جام عقاب طلایی، مسابقات فینال و رده بندی فوتبال برگزار گردید.

اختتامیه در ابتدا با کلام روح‌بخش قرآن كریم و سرود ملی کشورمان رأس ساعت 9 صبح آغاز شد.

 

در ابتدا ایجنت نمایندگی ورزش اصفهان مسافر حسین گزارش عملکرد ورزشی نمایندگی‌های اصفهان در سال 1396 را قرائت کردند:

فعالیت‌های ورزشی نمایندگی‌های کنگره 60 اصفهان هر جمعه در پارک شهدای شهرداری با شرکت شمار زیادی از مسافران و هم‌سفران انجام می‌شود. در این راستا مسافران در رشته‌های تیمی مانند والیبال، فوتبال و رشته‌های انفرادی شامل بدمینتون، تنیس روی میز، دارت، شطرنج، باستانی و ایروبیک شرکت می‌کنند.

فعالیت‌های جشنواره عقاب طلایی اصفهان به شرح زیر می‌باشد:

1_ رشته ورزشی فوتبال: با حضور 250 نفر از مسافران در قالب 24 تیم.

2_رشته ورزشی والیبال: با حضور 400 نفر از مسافران در قالب 34 تیم در مدت‌زمان هشت ماه.

3_رشته ورزشی شنا: به‌صورت سه نوبت در هفته در استخر گلسار از ساعت 5:30 صبح الی 7 صبح با حضور 100 نفر از مسافران در هر جلسه.

4_رشته ورزشی دارت: با حضور 70 نفر از مسافران.

5_ رشته ورزشی باستانی و شطرنج: با حضور 30 نفر از مسافران.

6_برگزاری دوره دوم مسابقات تنیس روی میز با حضور 50 نفر از مسافران.

7_ اعزام تیم‌های منتخب به رقابت‌های کشوری کنگره 60 در تهران و برگزاری مسابقات دوستانه با تیم‌های منتخب شهرهای اطراف نظیر شهرکرد.

در پایان امید است تا شاهد فراهم آمدن اماکن ورزشی موردنیاز و لوازم ورزشی با این روند رو به رشد درزمینهٔ فعالیت‌های ورزشی کنگره 60 باشیم.

در پایان هفته دیده‌بان را خدمت دیده‌بانان گرامی تبریک عرض می‌کنم.

در ادامه اسیستانت محترم هم‌سفر مرجان گزارش عملکرد ورزشی هم‌سفران در سال 1396 را قرائت کردند:

ورزش گروه خانواده همواره با آموزش‌های جناب آقای مهندس و حمایت‌های ایشان، دیده‌بان‌های محترم و مسئولین شهر اصفهان با پیشرفت چشمگیری در سال‌های اخیر روبه‌پیشرفت و تعالی بوده است در بین تمامی شعب اصفهان ما هر هفته شاهد حضور 300 الی 350 نفر از هم‌سفران کنگره 60 در پارک شهدای شهرداری هستیم.

بدین منظور جهت غنی‌سازی اوقات فراغت ایشان با هماهنگی‌های به‌عمل‌آمده دو زمین والیبال، یک زمین بدمینتون و یک میز تنیس روی میز در اختیار هم‌سفران قرار دارد که از ساعت 8 صبح الی 12:30 مشغول فعالیت هستند.

فعالیت‌های هم‌سفران کنگره 60 زیر نظر مرزبانان و اسیستانت به شرح زیر می‌باشد:

1_ سازمان‌دهی و برنامه‌ریزی مسابقات جام عقاب طلایی و جام سردار در قالب 7 تیم از کلیه شعب کنگره 60 در اصفهان.

2_ برگزاری مسابقات دارت به‌صورت گروهی و انفرادی

3_استفاده از استخر ویژه هم‌سفران با حضور 100 الی 150 نفر از هم‌سفران به مدت یک روز در هفته.

4_اعزام دو تیم دارت، سه تیم والیبال و دو تیم بدمینتون از منتخبین تیم‌های اصفهان جهت برگزاری مسابقات جام عقاب طلایی در پارک طالقانی تهران.

5_ راه‌اندازی ورزش ایروبیک ویژه کلیه هم‌سفران شرکت‌کننده در پارک شهدای شهرداری.

6_راه‌اندازی ورزش شطرنج، بدمینتون و تنیس روی میز.

7_برگزاری مسابقات والیبال بین شهرستان‌های هم‌جوار نظیر شهرکرد.

8_ برنامه‌ریزی و برگزاری دو اردوی ورزشی تفریحی در باغ بانوان.

9_راه‌اندازی بازی‌های بومی و محلی مانند طناب‌کشی و تعادلی.

این برنامه‌ها ادامه‌دار خواهد بود و درصدد هستیم رشته‌های ورزشی فوتسال، تیراندازی باکمان و بسکتبال را نیز برای بخش هم‌سفران اضافه کنیم.

با احترام مرزبان پارک شهدای شهرداری

در ادامه مجری محترم هم‌سفر مرجان ضمن تبریک گفتن هفته دیده‌بان از دیده‌بان تحقیقات کنگره 60 مسافر علی خدامی دعوت کردند تا در جایگاه قرار بگیرند:

سلام دوستان علی هستم یک مسافر؛

سپاسگزارم که خداوند این توفیق را داد که در این هفته در جمع  بچه‌های نمایندگی‌های اصفهان باشم.

کنگره60 در سال 1378 شروع شد و یک متد جدید را در عرصه درمان اعتیاد به دنیا عرضه کرد ، متد دی اس تی توسط بنیان گزار کنگره60 جناب آقای مهندس دژاکام ابداع شد و  این متد یک تحول عظیمی در درمان اعتیاد در سطح جهانی ایجاد کرد.

در مجامع علمی وقتی به آمارهای جهانی نگاه می‌کنیم می‌بینیم که کسانی که از  روش‌های درمان اعتیاد معمول و کلاسیک  مواد را قطع می‌کنند بعد از یک سال 93 الی 94 در صد آن‌ها  به اعتیاد برگشت می‌خورند و باز اگر به همان آمارهای جهانی نگاه کنیم می‌بینیم بعد از گذشت سه سال 100 درصد از  آن‌ها به اعتیاد بازمی‌گردند.

در آمارهایی که در مورد کنگره 60 است نشان می‌دهد که  حتی در مرز سه سال رهایی بین 70 تا 80 درصد ما ماندگاری در درمان اعتیادداریم و این اتفاق شگفت‌انگیز است، که این مسئله توان و قدرت متد دی اس تی را می‌رساند که توسط مهندس دژاکام ابداع‌شده است .

تا الآن بیش از 20000 هزار نفر  با این متد به درمان رسیده‌اند و نمونه‌های این متد تمامی این افراد هستند که در جلسه حضور دارند و هیچ‌کدام از این افراد در رفتارشان ، کلامشان و تفکراتشان نشانه‌ای از اعتیاد را نیست.

آقای مهندس دژاکام می‌گویند درمان قطعی اعتیاد زمانی اتفاق می‌افتد که یک فرد که هروئین مصرف می‌کرده است را شب در انبار هروئین بگذاریم و تا صبح آن فرد راحت بخوابد و هیچ وسوسه‌ای نشود که این اتفاق یعنی درمان.

این‌که یک مصرف‌کننده موادش را قطع کند و بعد از قطع کردن مواد بگوید من وسوسه دارم ، به من کار بدهید ،به من پول بدهید ، به من وام بدهید و... این درمان نیست درمان یعنی اینکه مصرف‌کننده درمان شد و بعدازآن به دنبال کار وزندگی برود و نه‌تنها از جامعه طلبکار نباشد بلکه خودش را بدهکار جامعه بداند  و بخواهد خسارت‌هایی که زده است را جبران کند که این‌ها آموزش‌هایی است که ما در کنگره می‌بینیم و این از نتایج متد قدرتمند دی اس تی است .

در کنگره 60 ورزش یک مسئله مهم است و در دستور کار کنگره 60 است اما نه به‌عنوان درمان‌کننده اعتیاد بلکه ورزش به‌عنوان یک مکمل است

اعتیاد سه بخش از شهر وجودی انسان را از تعادل خارج می‌کند که شامل جسم ، روان و جهان‌بینی است.

 در قسمت جسم مخدرهای  طبیعی یا سیستم ایکس ازکارافتاده است که مخدرهای طبیعی بدن تولید نمی‌شود و دلیل آن این است که مخدرهای بیرونی وارد بدن شده است و وقتی مخدر بیرونی وارد شد سیستم می‌شود تحریک می‌شود و شخص احساس نشئگی می‌کند. تریاک ، شیره و هروئین از خودشان نشئگی ندارند بلکه وقتی مصرف می‌شوند  سیستم ایکس بدن را تحریک می‌کند که مخدرهای بیشتری ترشح کند و احساس سرخوشی به فرد دست می‌دهد و وقتی این کار استمرار پیدا کرد سیستم‌های درونی از کار می‌افتد و وقتی در بدن مخدرهای طبیعی تولید نشد باعث می‌شود فرد خماری شود.

اگر بخواهیم این سیستم را راه‌اندازی کنیم 11 ماه طول می‌کشد و اگر شخصی ادعا کند که ما می‌توانیم اعتیاد را در زمان کوتاه درمان کنیم مثل این می‌ماند که ادعا کند ما جنین را در مدت سه ماه به دنیا بیاید  یا گندم در دو ماه محصول می‌دهد.

در قسمت جهان‌بینی درواقع تفکرات ، نگرش و جهان‌بینی شخص به زندگی ، خودش  و اطراف تحت تأثیر  وابستگی به مواد مخدر است و یک‌حالتی پیدا می‌کند که ما به آن می‌گوییم جهان‌بینی افیونی  که زندگی را از زاویه نشئگی و خماری نگاه می‌کند  و در کنارش یکسری  افکار  طلبکارانه وارد افکار وزندگی‌اش شده است.

ضلع بعدی روان است که ما به روان در کنگره خلق‌وخو می‌گوییم و روان تابع ای از جسم و جهان‌بینی است وقتی جسم و جهان‌بینی  به خاطر مصرف مواد از تعادل خارج شد در این میان روان هم از تعادل  خارج  می‌شود.

زمانی که فرد ده ماه با استفاده از داروی قدرتمند اوتی سفر کرد و این سه ضلع به‌موازات هم رشد کرد، آن موقع ما ادعا می‌کنیم  که شخص به درمان و رهایی رسیده است.

ما در کنگره از کلمه پاکی استفاده نمی‌کنیم و دلیل آن این است که شخص رها شد  و هیچ بندی بین او و اعتیاد وجود ندارد که او را دوباره به اعتیاد برگرداند چون هم جسم، جهان‌بینی  و روانش به تعادل رسیده است.

در حین این عملیات ، در حین این بازسازی ، در حین این ریکاوری ، ورزش هم به کمک می‌آید. کسانی که در کنگره 60 سفرشان را آغاز می‌کنند الزاماً باید یک‌رشته ورزشی را داشته باشند که ورزش کمک می‌کند این عملیات به بهترین شکل ممکن انجام شود.

ورزش درمان‌کننده اعتیاد نیست بلکه ورزش مکمل درمان اعتیاد است. یکی از اهداف ورزش در کنگره60 این است که  نشان داده شود که شخصی که یک روز مصرف‌کننده بوده است  می‌تواند به سطحی از سلامتی برسد که مثل افراد سالم ورزش کند.

حدود 70 درصد اعضاء تیم راگبی کنگره 60 یک روزی مصرف‌کننده شیشه بوده‌اند اما الآن جزء یکی از قدرتمندترین تیم ها در سطح کشوری هستند که همین تیم راگبی در استان تهران اول شد که این سندی است برای درمان قطعی اعتیاد.

ما همان‌طور که در عرصه مبارزه با مواد مخدر جزء کشورهای پیشگام هستیم در عرصه درمان اعتیاد هم به‌جرئت از پیشگامان هستیم و هیچ کشوری در دنیا مانند ما در عرصه درمان اعتیاد موفق نبوده است.

دی اس تی یک برگ برنده ، یک سند افتخار است برای جمهوری اسلامی ایران و این علم قطعاً به دنیا صادر خواهد شد.

به سهم خودم تشکر می‌کنم از بنیان کنگره 60 که کنگره را به وجود آوردند،  این متد را به ابداع کردند و این تفکراتی که ناشی از تدبیر عمیق ایشان نسبت به اعتیاد و همین‌که ورزش در این سطح قرار بگیرد و حرفی برای گفتن داشته باشیم و به همه بگوییم که اعتیاد درمان دارد.

تشکر می‌کنم از مسئولین نمایندگی‌های اصفهان، از آقای احمد حکیمی مسئول شهرستان‌های کنگره60 که خیلی در اصفهان زحمت‌کشیده‌اند و می‌کشند، این هستی را هست نگه‌داشتن خیلی مهم است به وجود آوردن مهم است اما نگه‌داشتن هم خیلی مهم است.

از آقای مجید سلامی دیده‌بان مالی کنگره 60 و جانشین بنیان کنگره 60 که امروز افتخار این راداریم که در کنارمان هستند تشکر می‌کنم. آقای سلامی در ورزش کنگره 60 خیلی کمک کردند.

در ضمن این را هم بگویم که خود من مصرف‌کننده مواد مخدر بوده‌ام  و  در خانه‌های دانشجویی مواد را شروع کردم و خیلی راه‌ها را برای درمان اعتیاد تجربه کردم و درنهایت سال 1380 با کنگره آشنا شدم و توانستم  با متد دی اس تی درمان شوم و در حال حاضر 16 سال از رهایی‌ام می‌گذرد.

 

متد دی اس تی برای درمان سیگار هم در کنگره استفاده می‌شود  که 5 سال است درمان سیگار هم در دستور کار قرارگرفته است  و  با داروی آدامس نیکوتین و اکثر بچه‌های کنگره60 دیگر سیگار هم مصرف نمی‌کنند.

در ادامه از جناب سروان طاهرزاده  که از پلیس مبارزه با مواد مخدر در جلسه حضور داشتند درخواست شد تا در جایگاه قرار بگیرند.:

سلام دوستان طاهرزاده هستم یک هم‌سفر

افتخار می‌کنم که یک دهه است با  شما دوستان دوست هستم ، سپاس خداوند بلندمرتبه و بزرگ را که توسط یکی از بندگانش تفکری آفرید که انسان‌ها را از روبه‌رو هم بودن در کنار هم دیگر قرارداد.

سال 1385 که وارد پلیس مبارزه با مواد مخدر شدم و قرار شده بود وارد یک پاتوقی شویم که داخل زیرزمین آنجا با یک جنازه فرد معتاد در حال تزریق روبه‌رو شدیم.

من دوربینم را برداشتم و برای  مستندسازی به آنجا رفتم  که  دیدم روی بازوی آن فرد نوشته‌شده بود خودکرده را تدبیر نیست ، از همان روز اول به این فکر افتادم که این چه دردی است که خود قربانی هم از دردش ناراحت است و می‌خواهد از آن رها شود اما توانایی آن را ندارد  چون من به‌عنوان مشاور آنجا بودم و قرار شده بود کارآموزشی کنم شروع به یادگرفتن درمان‌های مختلف کردم و با انواع درمان‌های مواد مخدر هم آشنا شدم اما متوجه شدم که عملاً مسئولین و درمانگرها  که دارند تلاش می‌کنند که اعتیاد را درمان کنند در اعماق وجودشان می‌دانند  که این افراد درمان نمی‌شوند.

تفکر آقای دژاکام آبی بسیار فراوان بود بر آتش جنگ بی‌پایان بشر با پدیده اعتیاد ، حتی اگر بخواهیم تاریخ ایران را بررسی کنیم نزدیک به یک صده است  که متفکرین و سیاستمداران  کشور  هر فنی که بلد بودند برای درمان اعتیاد انجام دادند اما راهی  برای درمان آن  پیدا نمی‌کردند.

4000 نفر از جوانان این مملکت شهید شدند برای مبارزه با این پدیده. از مرزهای شرقی تا دل شهرهای کشور مبارزه می‌کردند با قاچاقچیان  تا این مواد به دست مصرف‌کننده نرسد.

خدا را سپاس می‌گویم که در جمع دوستانی هستم که قلبا دوستتان دارم و به شما احترام می‌گذارم و این تفکر را مدیون آقای دژاکام و دیگر دوستان هستیم چون وقتی پلیس باشی و هرروز با این پدیده روبه‌رو باشی  فرسوده می‌شوی  زیرا می‌بینی انسان‌هایی هستند که هر بلایی سرخودشان و دیگران می‌آورند و هیچ‌کس نمی‌تواند در برابر آن‌ها کاری انجام دهد و کم‌کم ناامید می‌شوی که افرادی هستند که چندین بار برای درمان برده شده‌اند اما هنوز به درمان نرسیده‌اند و همچنان دارند به کارشان را ادامه می‌دهد اما این تفکر در تاریکی اعتیاد و درزمانی که همه دست‌ها را به علامت شکست بالابرده بودند پدید آمد و باعث شد دوستانی همچون شما به وجود بیایید که در تاریکی مطلق روزنه‌ای از نور هستید.

آن زمانی که به دنبال روش‌های درمان بودم با آقای مفتون آشنا شدم  وایشان من را با تفکر آقای مهندس آشنا کردند. در جلسه‌ای که در کنگره حضور پیدا کردم مسافران که اعلام سفر می‌کردند و برای مثال می‌گفتند روزی 30 گرم تریاک مصرف می‌کنم  و من پلیس برای آن‌ها دست می‌زدم و این خیلی جالب بود که من پلیس اگر شخصی را می‌دیدم مصرف می‌کرد دستبندش می‌زدم اما الآن برای همان مصرف‌کننده دست می‌زدم.

حضور شما ، مداومت شما ، سالمی شما ،درستی شما یک دهه است یکی مثل من را به این یقین و باور رسانده است که اعتیاد درمان دارد.از روز اول تعادل را در رفتارهای شما می‌دیدم، انسانی که به رضایت و شادی برسد ، انسانی که به قدردانی و سپاسگزاری برسد  یعنی رتبه‌های خوبی از انسانیت را طی کرده است .

انشا الله  کسانی که هنوز این پیام نوربخش ،شفابخش  و رهایی‌بخش به دستشان نرسیده به آن‌ها هم برسد. افتخار می‌کنم به حضور و وجودتان و قدردان شما هستم که برای جامعه من سلامتی ، نوید و امید می‌آوردید.

قدردانی و تشکر می‌کنم از آقای احمد حکیمی  ،آقای  مجید سلامی و آقای علی خدامی که خدمت بزرگی به شهر و کشور من کردند .

در ادامه جلسه از آقای ابراهیمی مدیرکل امور اجتماعی استانداری دعوت شد تا در جایگاه قرار بگیرند:

تشکر از  عزیزانی که در کنگره زحمت می‌کشند، بنده به‌عنوان یک مسئول جزء بازدیدی از مرکز شما دوستان داشتم  و  از آن موقع هر دیداری با مسئولین داشتم  می‌گویم اگر می‌خواهید کار اساسی انجام دهید باید روح و جسم را نجات دهید و این امر را من در کنگره 60 احساس کردم.

همه دوستان ما می‌دانند که بیشتر مشکلات جامعه در حال حاضر مربوط به اعتیاد و مواد مخدر است، اگر  طلاق ، حاشیه‌نشینی ، مشروبات الکی را در جامعه راداریم به‌احتمال‌زیاد منشأ همه آن‌ها اعتیاد و مواد مخدر است.

حرکتی که کشور و نظام به دنبال آن است نجات مردم  و جوانان از مواد مخدر است اما متأسفانه میزان کسانی که به مواد مخدر روی می‌آورند بیشتر از تلاش ما است. اگر بخواهیم کاری انجام بدهیم که تأثیرگذار باشد  باید  از وجود مردم ،انجیو ها و سازمان‌های مردم‌نهاد استفاده کنیم.

 

تشکر می‌کنم از دوستان کنگره 60 که زحمت کشیدند و ما هم در خدمتشان هستیم و اگر کاری از دستمان بربیاید دریغ نمی‌کنیم.

در ادامه از دیده‌بان رابط شهرستان‌ها مسافر احمد حکیمی درخواست شد تا در جایگاه قرار بگیرند:

سلام دوستان احمد هستم یک مسافر

خدا را شاکرم که توفیق داد تا در محضر شما عزیزان در این فضای بسیار خوب باشم .بعدازاینکه من مسئول اصفهان شدم البته شعبه اصفهان را آقای خدامی راه‌اندازی کردند  و بعد از مدتی تحویل بنده داده شد ، با آقای مهندس  داشتیم در مورد اصفهان و خلق‌وخوی مردم اصفهان صحبت می‌کردیم که به آقای مهندس گفتم اگر مردم اصفهان بداند که  چیزی را که دارند دریافت می‌کنند برایشان نفع مادی و معنوی دارد با تمام وجود در آن مسیر حرکت می‌کنند و در غیر این صورت قدم از قدم برنمی‌دارند.

زمانی که روش دی اس تی در اصفهان راه‌اندازی شد واقعاً تفکر و اندیشه عزیزان  پذیرای کنگره 60 در این شهر شد و امروز راداریم می‌بینم و از این بابت باید خداوند  را شاکر باشیم و از همه عزیزان که در این مسیر کمک کردند تا چنین روزی را شاهد باشیم تشکر کنیم.

کنگره60 اگر می‌خواست به تنهایی‌ای حرکت کند نمی‌توانست قدم از قدم بردارد بدون کمک و یاری مسئولین محترم در تمام کشور نمی‌توانست کاری را انجام بدهد و من به‌نوبه خودم از همه عزیزان تشکر می‌کنم در جای‌جایی که حضور دارند .

 قطعاً هر فردی که در کنگره رها می‌شود این عزیزان سهیم هستند  چه خودشان اطلاع داشته باشند و چه اطلاع نداشته باشند و این در دفترشان نوشته خواهد شد.

خداوند در کلام‌الله می‌فرماید : خداوند سرنوشت هیچ قومی را عوض نمی‌کند مگر اینکه آن قوم خواسته‌های نامعقول خودشان را اصلاح نمایند.

برای این اصلاح یک گروه نیاز است و این اصلاح را هر انسانی باید اول از خودش آغاز کند و اگر امروز را می‌بینم اصلاحی است به این دلیل است که تک‌تک ما این اصلاح را در خودمان انجام داده‌ایم و بعدازآن نگه‌داری کانون خانواده است که برای ما بسیار اهمیت دارد و باید کانون خانواده را حفظ بکنند و برای آن ارزش قائل باشد. و سپس جبران خسارت کند از جامعه و کشور.

ما در اسفندماه هستیم و هفته درختکاری را در پیش روداریم دیروز با آقای خدامی که صحبت می‌کردیم به این نتیجه رسیدیم اگر نیمی از جمعیت ما یعنی 40 میلیون درخت بکارند در ده سال ببینید چه اتفاقی در کشور می‌افتد.

که این کار را کنگره60 فرهنگ‌سازی‌اش را چندین سال است انجام داده است و مطمئن هستم در سالیان آینده کشور نتایج آن را خواهید دید و دو سال است  که اصفهان این کار را شروع کرده و بر همه سفر دومی‌ها واجب است که هرسال یک درخت بکارند و از آن محافظت کنند و اگر آن درخت خشک شد باید سال بعدش دو درخت بکارند.

از ایجنت پارک شهدای شهرداری مسافر حسین ، مرزبانان گروه مسافر و گروه خانواده ، ورزشبانان ، نگهبانان تشکر می‌کنم.

نمونه این عملکرد در هیچ جای دنیا وجود ندارد و باید  قدرش را بدانیم و حافظ آن باشیم  و اگر همه ما اینجا حضور داریم برای این است که یک نفر به رهایی برسد و این هدف را فراموش نکنیم.

تشکر می‌کنم  از همه عزیزان که حضور به عمل رساندند مخصوصاً آقای سلامی ، آقای خدامی و آقای کامران و همه شما عزیزان که در این مراسم آمدید و  مسئولین شهر اصفهان که به‌واقع در کشور نمونه‌شان کم است به خاطر حمایت‌ها و پشتیبانی‌هایی که انجام می‌دهند و قدم‌های بسیار مؤثر برای جامعه و قدردان این عزیزان باشیم و امیدوارم حمایتشان بر ما جاری باشد.

در آخر از دیده‌بان امور مالی کنگره60 مسافر مجید سلامی دعوت به عمل آمد تا در جایگاه قرار بگیرند:

سلام دوستان مجید هستم یک مسافر.

از طرف خودم  و  بنیان کنگره60 آقای مهندس دژاکام تشکر کنم از مسئولین استان اصفهان که در جمع ما حضور دارند و باعث دلگرمی و حمایت ما در تمامی امور هستند و این تعامل و همکاری بسیار ارزنده هست و همان‌گونه که آقای حکیمی فرمودند شاید در بعضی مناطق مسئولین با ما هماهنگ نباشند و ما کارمان را در هر منطقه‌ای می‌توانیم پیش ببریم اما ممکن است روند کارمان کندتر باشد اما در اصفهان همان‌گونه که شاهد هستید رشد بسیار  خوبی داشته است و شاید تنها استانی که دارای هفت نمایندگی است استان اصفهان است  و این همکاری که بین انجیو ها و مسئولین است می‌تواند خیلی کمک کند به روند درمان اعتیاد و مواد مخدر است.

مشکلاتی وجود دارد اما ما در کنگره آمده‌ایم که با مشکلات روبه‌رو شویم و آن را حل کنیم و ما بازوهای اجرایی دستگاه‌های دولتی هستیم که تعریف یک انجیو هم همین است و می‌توانند باهم تعامل داشته باشند.

همان‌گونه که آقای طاهرزاده فرمودند باید باهم همکاری داشته باشیم ، من خودم زمان مصرفم از جلوی کلانتری رد نمی‌شدم چون فکر می‌کردم دستگیر می‌شوم اما الآن در وزارت کشور ، پلیس مواد مخدر ، ستاد مبارزه با مواد مخدر جزء کارگروه‌های اصلی آنجا هستیم و به‌عنوان  مشاور با این دستگاه‌ها کار می‌کنیم .

 بعد از سخنان دیده بانان کنگره60 و مسئولین استان اصفهان مراسم اهدا جوایز آغاز شد.

نفرات اول تا سوم مسابقات والیبال جام عقاب طلایی همسفران

 

نفرات اول تا سوم مسابقات دارت جام عقاب طلایی همسفران

نفرات اول تا سوم مسابقات بدمینتون جام عقاب طلایی همسفران

نفرات اول تا سوم مسابقات والیبال جام عقاب طلایی مسافران

نفرات اول تا سوم مسابقات فوتبال جام عقاب طلایی مسافران

نفرات اول تا سوم مسابقات باستانی جام عقاب طلایی مسافران

 

نفرات اول تا سوم مسابقات تنیس روی میز جام عقاب طلایی مسافران

 

 

نفرات اول تا سوم مسابقات دارت جام عقاب طلایی مسافران

 
 
 
 
 
با تشکر از عکاسان نمایندگی‌های اصفهان                  
تایپ: هم‌سفر فاطمه 
ارسال:مسافر مصطفی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .