English Version
English

راهنما درس عشق و محبت می‌دهد

راهنما درس عشق و محبت می‌دهد

به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید
خدایی که محبت و عشق ورزیدن را آفرید
این هفته گرامی را به جناب مهندس و همه‌ راهنمایان عزیز تبریک عرض می‌کنم، راهنماها انسان‌های پر از مهر و محبت و عشق هستند، برای آن‌ها پول‌دار بودن و نبودن رهجو مهم نیست، سطح تحصیلات ‌و نژاد و قومیت و عقاید رهجو هیچ‌کدام معیار نیست. مهم این است که رهجو خواسته دارد و اعلام نموده که برای‌ رهایی حاضر است ۱۰ الی ۱۱ ماه سفر کند،چه بسا  رهجوهایی هستند که از نظر سن و سال از راهنمای خود بزرگ‌تر هستند؛ اما در کنگره سن هم مهم نیست.
راهنمایان کسانی هستند که مسیر تاریکی‌ها را تجربه نموده‌اند و بعد از فرا گرفتن آموزش‌ها به رهایی و روشنایی و نور دست یافته‌اند، صادقانه می‌آیند و در زندگی افراد خواستار رهایی، یک توقف به پهنای عمر می‌کنند.
اگر بعد از اتمام دوره خدمتی در جایگاه راهنما خدمت نکنند و رفته باشند حتی سال‌ها هم آن‌ها را نبینند؛ ولی همیشه انگار وجودشان در کنگره حس می‌شود، آن‌ها طوری در جسم و جان انسان‌ها بذر عشق و محبت را می‌کارند که حتی تا اسمی از آن‌ها می‌شنوند یک حال خوب نصیب دل و روح و روان آنها می‌شود.
همانند آموزگاری عاشق الفبای زندگی را سرمشق  می‌دهند، درس محبت و عشق و گذشت و صبوری و چگونه زندگی کردن را می‌آموزند.
سخنان راهنمایان چنان به دل می‌نشیند که تمام آن ناخوشی‌های زمان مصرف مسافر فراموش می‌شود.
آموزش‌هایی که از راهنمای خودم دریافت نموده‌ام باعث شد که من از حالت سکون خارج شوم و به حرکت در مسیر زندگی ادامه دهم و در زندگی‌ام تغییرات بزرگی پدید آمد و همه این‌ها را مدیون عشق و گذشت و مهربانی راهنمایم هستم، دنیای تازه‌ای به من هدیه کردند و من را از تاریکی به سمت نور هدایت کردند.
در جشن هفته راهنما با زبان و قلب و عمل از راهنمایان تشکر می‌کنیم.
نوشتن یک دلنوشته و تشکر مالی با توجه به توان مالی و عشق قلبی که رهجو به راهنما دارد در این هفته انجام می‌شود تا یادآوری شود که تشکر از مربی؛ یعنی تشکر از خالق است.
خدا را برای وجود آقای مهندس و کنگره ۶۰ و تمام خدمتگزاران شکر می‌کنم.

نویسنده:همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون نهم)
رابط خبری :همسفر لیلا رهجوی راهنما همسفر ناهید (لژیون نهم)
ارسال :همسفر راحله رهجوی راهنما همسفر مبینا (لژیون ششم)
وبلاگ همسفران نمایندگی رودهن 

 

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .