English Version
English

راهنمایان منبع نور و انرژی هستند

راهنمایان منبع نور و انرژی هستند

مشارکت همسفر مریم:
عارفان علم عاشق می‌شوند
بهترین مردم معلم می‌شوند
عشق با دانش متمم می‌شود
هرکه عاشق شد معلم می‌شود
راهنما نشان دهنده مسیر تاریکی به نور، غم به شادی و نفرت به عشق و راهنما نمایانگر راه رسیدن به آرامش، راه بهشت و نجات از جهنم درون است.
خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که من با کنگره آشنا شدم و من را لایق قدم گذاشتن به این مکان مقدس دانست. هفته راهنما را به جناب مهندس و استاد امین راهنمای جهان‌بینی و خانواده دژاکام و همچنین به راهنمای خوبم تبریک می‌گویم که از عصاره جانشان به من آموزش می‌دهند تا آرامش را به من هدیه کنند.
هرچه فکر می‌کنم؛ نمی‌توانم جمله‌ای در وصف ایشان بگویم فقط این را می‌دانم که ایشان یک منبع نور و انرژی برای من هستند.
راهنمای عزیزم از شما تشکر می‌کنم که روزنه‌های روشنی را در ذهن من باز کردید از شما تشکر می‌کنم برای هدایت من و از این‌که بهترین راه را برای ساختن امروزم نشان دادید.
تنها دارایی من برای شما دعای خیر است که بخاطر تمام محبت‌ها و زحماتتان می‌توانم نثار شما کنم تا پایدار باشید و برای هزاران هزار انسان دیگر همچو من بمانید.

مشارکت همسفر حبیبه:
اول از همه بگوییم در کنار استاد یا رب یا راهنما بودن همه از الطاف خداوند بزرگ و مهربان است. خدا را سپاس می‌گویم در کنکره هستم در کنار عزیزی که بهترین هدایت گرم هست با جان و دل حرف‌هایم را گوش می‌دهد، پذیرای من بوده تا راه زیستن و دوری از غم و اندوه و ناامیدی را به من بیاموزد.
آری راهنمای عزیزتر از جانم که همچون کوهی استوار در برابر حوادث تلخ روزگار بوده و الان چراغ راه من شده تا از تاریکی و ظلمت به طرف روشنای حرکت کنم. راهنمای عزیزم با چه کلماتی قدردان و سپاسگزار شما باشم، سپاس از بزرگواری شما از محبتتان از عشق بی‌انتهایی که دارید.
تو ای راهنمای عزیزم همچون ابری که جان تشنه و کویر مرا از باران دانشت سیراب می‌کنی و دانشت مانند آهنگ دلنوازی هست که بر گوش جان می‌نشیند و زندگی‌ام را به شور و شوق در می‌آورد. مگر می‌شود درس عشق بدهی عاشق نباشی، درس صبر بدهی صبور نباشی و درس توکل و تسلیم بدهی خودت تسلیم محض نشوی من همه این‌ها را با تمام وجودم در وجودت حس می.کنم و درک می‌کنم. گاهی معلم هستی تا ندانسته را بیاموزم و گاهی مادری نگران می‌شوی. گاهی خواهری راز دار تمام نگفته‌هایم هستی. عاشق‌ترین مخلوق خداوند من این هفته زیبا و پر از برکت را از صمیم دل به شما تبریک می‌گویم. خداوند را بابت حضورم در کنارتان شکرگزار هستم و همچنین این هفته را به بنیان‌گذار کنکره شصت و خانواده محترم‌شان و همه راهنمایان کنگره تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم.

مشارکت همسفر زهره:
هفته راهنما را در راس به جناب مهندس و خانواده محترم و گرانقدرشان تبریک عرض می‌کنم‌ ان شاالله که همیشه شاد و سلامت باشند و سایه‌شان بالا سر کنگره باشد چرا که ستون‌های کنگره و باعث حال خوب افراد کنگره هستند.
از راهنمای مهربان، دل‌سوز و پشتیبانم نهایت سپاسگزاری را دارم و به تمامی راهنمایان در تمام شعب کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم به خصوص راهنمایان شعبه پرستار که به چشم دیدم چه انسان‌های دوست داشتنی و زحمت‌کشی هستند.
هنوز به سال نکشیده که من وارد کنگره شدم ولی ایشان با روی خوش و حال خوبی که دارند باعث شدند من رهجو به کنگره دل ببندم و برای من خیلی ارزشمند هستند، خدا حفظشان کند و الهی که همیشه شاد و خندان باشند و در مسیر خدمت و همین‌طور در جایگاه‌های بالاتری استوار و راسخ ادامه بدهند من از شانس خوبم هم راهنمای تازه واردینم و هم راهنمایم ایشان بودند از همان اول حسشان را گرفتم و چه خوب که با ایشان آشنا شدم و از آموزش‌های جناب مهندس و استاد امین و دیگر عزیزان توسط ایشان بهره می‌برم.
چه درست و زیبا گفتند که راهنمایان بارانی هستند که بی‌منت همه را سیراب می‌کنند و جانی دوباره می بخشند.
هفته راهنما بر همه اعضای کنگره ۶۰ مبارک باد و پایدار باشید.

نویسنده و تایپ: همسفران لژیون راهنما همسفر ملیحه لژیون یازدهم
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .