English Version
English

خداوند را خیلی بهتر و بافهم بیشتری می‌شناسم

خداوند را خیلی بهتر و بافهم بیشتری می‌شناسم

سلام دوستان سودابه هستم یک همسفر
هفته‌ی راهنما را به تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک و تهنیت عرض می‌کنم. تبریک‌ ویژه به راهنمای خوب خودم خانم سمیه عزیزم دارم.
امیدوارم زندگیشون پر از عشق، نور و  برکت باشد و از خداوند برای شما سلامتی و زندگی پربرکت و ذهنی پر از آرامش می‌طلبم.
راهنمای خوبم به من آموخت که پایه و اساس شخصیتم را طوری از نو بنا کنم که بتوانم خشم، کینه، نفرت، منیت و غرور خود را کمرنگ‌تر کنم و به لطف الهی آگاه‌تر و با چشم بازتر به زندگی‌ام و کسانی که در اطرافم هستند به دید بهتر نگاه کنم و صبر را سرلوحه و نقطه آغاز آرامشم کردم.
من از راهنمای خوبم، خانم سمیه بزرگ‌منشی، دانایی و صبوری را آموختم.
راهنمای خوبم با تجربه، آگاهی و عشقی که داشتند به من آموخت که بهترین‌ مکان برای دانایی، آگاهی و جهان‌بینی، کنگره ۶۰ می‌باشد.
راهنمای خوبم با نگاهش با من حرف می‌زند و مرا وادار به تغییر می‌کند و ناامیدی و ناآگاهی مرا تبدیل به دنیایی پر از امید و آگاهی می‌کند.
در انتها از صمیم دل تبریک می‌گویم و امیدوارم بتوانم رهجوی خوبی برای ایشان و خدمتگزار کنگره باشم.

سلام دوستان آمنه هستم یک همسفر
با سلام و احترام خدمت راهنمای عزیز و گرانقدرام و همه‌ی راهنماهای زحمتکش و عزیزانی که برای حال خوب رهجوها بدون هیچ توقعی تلاش می‌کنند .
خداوند را هزاران مرتبه شکر که در جمع خوب و باصفای شما عزیزان کنگره ۶۰ هستم.
اگر بخواهم از حال خودم بگویم اوضاع ناامید و آشفته‌ای داشتم، الآن نسبت به قبل خیلی بیشتر امید پیدا کرده‌ام و حال بسیار خوب به همراه آرامش را دارم.
خداوند را خیلی بهتر و با فهم بیشتری می‌شناسم، مهربانی واقعی را در این مکان درک و لمس کردم، قبلاً خیلی غصه می‌خوردم و گریه می‌کردم.
می‌دانستم خدایی هست و ما را فراموش نمی‌کند اما به این شکل درک نمی‌کردم با ناامیدی و حال خراب، نیروهای منفی را جذب زندگی و خانواده‌ام می‌کردم و با ناآگاهی، خدا و نعمت‌های فراوانش را از خودم دور می‌کردم .
هر چقدر دعا و راز و نیاز می‌کردم کار به جایی نمی‌رسید یعنی حال دلم خوب نمی‌شد نگرانی‌هایم بیشتر می‌شدند. اما اکنون پس از مدت کوتاهی که وارد کنگره شدم از راهنمای خوبم آموختم که باید خیلی محکم و قوی باشم انسان ضعیف زود از پا درمی‌آید و به خودش آسیب فراوان می‌رساند ولی یک انسان قوی و شاد خیلی بهتر از پس مشکلات برمی‌آید. امیدوارم بیشتر از پیش آموزش بگیرم و عمل کنم. از راهنمای خوب و خوش‌قلبم خانم سمیه عزیز بی‌نهایت سپاسگزارم و ممنونم از راهنمایی‌های عالیشون، امیدوارم حال دلشون خوب و سرشار از آرامش الهی باشند.
رابط خبری لژیون بیست‌وششم: همسفر سمیرا
عکاس خبری: همسفر زهرا رهجوی راهنما همسفر الهام لژیون بیست‌و‌پنجم
ویراستاری و ثبت: همسفر فاطمه رهجوی راهنما همسفر فتانه لژیون چهاردهم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .