English Version
English

راهنما صبوری، تواضع، محبت و گذشت را آموزش می‌دهد

راهنما صبوری، تواضع، محبت و گذشت را آموزش می‌دهد

به‌نام قدرت مطلق الله
سلام دوستان شیوا هستم همسفر

امام صادق (ع) می‌فرمایند: تَواضَعوا لِمَن طَلَبتُم مِنهُ العِلمَ،
در پیشگاه کسی که از او دانش می‌آموزی فروتن باش.
در ابتدای ورودم به لژیون یکم با راهنمایی خانم صبای عزیز انرژی مضاعفی از مهر، محبت و آرامش را دریافت کردم.
کلام نافذشان در روح و جانم رخنه کرد، تمام پیام‌هایی که از ایشان دریافت می‌کنم روح خسته و ناآرام مرا تیمار می‌کند و بیش‌از‌پیش به آینده امیدوار می‌شوم.
او مانند خورشیدی است، که وقتی به گِرد او‌ می‌آییم از گرما، نور دانش و تجاربش جانی تازه می‌گیریم و زمینه رشد در ما پدیدار می‌شود، با نور امید و ایمان در مسیر روشنایی‌‌ها قرار می‌گیریم.
خانم صبای مهربانم نکات آموزشی کنگره را با تلفیقی از کتاب خدا و مسائل دینی با مهری مثال زدنی به ما آموزش می‌دهند و من نیز این دستورات را در زندگی به کار می برم، روش صحیح مطالعه را با روش‌های نوین، مانند تندخوانی آموزش می‌دهند که برای شخص من بسیار مؤثر بوده است.
قطعاً خانم صبای عزیزم رهجوی خوب آقای مهندس دژاکام بوده‌ و هستند، که آموزش‌ها را با بهره‌گیری از کتاب و کلام حق، چنان بیان می‌کنند که در روح و جان می‌نشیند و ما را برای ادامه راه و بیرون آمدن از تاریکی‌ها یاری می‌کند.
آموزه‌های ایشان به ما کمک می‌کند تا بیشتر خود را بشناسیم، محور آموزش‌های ایشان روی همین مسئله می‌باشد تا ما با قدر‌شناسی و خدمت در کنگره، رهرو راستین در این مجموعه‌ الهی باشیم. آمین

سلام دوستان مریم هستم همسفر
از پدر گر قالب تن یافتم
از معلم جان روشن یافتم
ای معلم چون کنم توصیف تو
چون خدا مشکل توان تعریف تو
هفته‌ راهنما را به بنیان کنگره راهنمای راهنمایان و سرکار خانم آنی اولین راهنمای گروه خانواده و به تمامی راهنمایان کنگره۶۰ تبریک عرض می‌کنم.
من قبل از ورود به کنگره سپاسگزار نبودم، اما امروز آموختم اگر نتوانم از راهنمای خود شاکر باشم چگونه می‌توانم از خدای خود شاکر باشم؟!
راهنمای عزیزم خانم صبا عاشقانه و بدون هیچ‌گونه چشم‌داشتی تمام چیزهایی که دریافت کرده‌اند را به رهجوهای‌شان آموزش می‌دهند و علم و دانایی را تکثیر می‌کنند.
به‌نظر من راهنما تاثیرگذارترین فرد در زندگی رهجو است.
من از راهنمای خود درس درست زندگی کردن را آموخته‌ام. چند نکته‌ از درس‌هایی که از راهنمای خود آموزش گرفتم و در زندگی‌ام کاربردی کرده‌ام را بازگو می‌کنم،
آموختم ایمانم را تقویت کنم، روی نقطه تحمل خود کار کنم و از ضدارزش‌ها دوری کنم، انجام این کارها مرا از دنیای تاریکی بیرون کشیده، توانستم در لحظه زندگی کنم و از زندگی لذت ببرم. حالا زیبایی‌های زندگی را می‌بینم‌ و شکرگزار خالق آن هستم و هر اتفاقی که رخ می‌دهد دلیل و نشانه‌ای است برای تغییر خودم، باید بتوانم با عملکرد خوب از خودم نسخه‌ بهتری بسازم.
همیشه هدفمند باشم، به سلامت جسم و روان خود اهمیت بدهم، به کنگره به چشم یک دانشگاه بزرگ نگاه کنم و علم آن را کاربردی کنم.
سخنی از ایشان را سرلوحه زندگی خود قرار داده‌ام، طوفان و حوادث زندگی همیشه در کنار انسان‌ها می‌باشند و انسانی پیروز است که راه خود را دربرابر مسائل بیابد و صراط مستقیم را پیشه کند.
هرروز و هر لحظه شاکر خداوند هستم که کنگره را در مسیر زندگی‌ام قرارداد تا بتوانم با راهنمایی‌راهنمای نازنینم خانم صبا در مسیر ارزش‌ها قرار بگیرم.

به‌نام خالق عشق
سلام دوستان وحیده هستم همسفر

قبل‌از هر چیز، هفته‌ راهنما را به راهنمای بزرگ کنگره ۶۰ آقای مهندس، خانم آنی عزیز و تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ به‌ویژه راهنما خوب و عزیز خودم خانم صبا تبریک عرض می‌کنم.
من از خانم صبا خیلی آموزش‌ها و درس‌ها گرفتم، اول ازهمه یاد گرفتم برای جسمم اهمیت ویژه‌ای قائل باشم مواد غذایی سالم و مفید را به جسم  خود برسانم تا بتوانم از زندگی سالمی برخوردار باشم.
از خانم صبای عزیزم صبوری، تواضع، فروتنی، محبت و گذشت را آموختم، آموزش گرفتم که نباید معرکه گیری کنم و مقداری روی نفس خودم کارکنم.
از چیزهایی که دوست دارم بگذرم تا بتوانم در مقابل همه‌ خواسته‌های نامعقول بایستم و در مواجه با مسائلی که برایم ناخوشایند است بهترین عکس‌العمل را از خودم نشان دهم، خودم را با نوشتن معرکه‌گیری‌هایم در دفتری آرام می‌کنم و حال خوبم را منوط به حال خوش دیگران نکنم، آموختم قوی باشم و روی پای خود بایستم، همان‌طور که آقای مهندس می‌فرمایند: درختان ایستاده می‌میرند.
یک آموزش عالی که من از راهنمای بزرگوارم گرفتم که برای من نقطه‌ عطفی شد، این بود که هر ناراحتی و رنجشی برایم پیش می‌آید حتماً برای من پیامی دارد و باید بتوانم پیام خود را از این مسئله بگیرم.
من آموختم تا نگاه خود را نسبت به مسائل تغییر بدهم، برای درک وجود ایشان شکرگزار خداوند هستم.

رابط خبری: همسفر مریم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم
ویراستاری و ارسال: همسفر اکرم رهجوی راهنما همسفر صبا لژیون یکم
همسفران نمایندگی شادآباد

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .