English Version
English

عشق راهنما در کنگره بلاعوض است

عشق راهنما در کنگره بلاعوض است
مشارکت همسفر نرگس:
این هفته را در راس به آقای مهندس و خانواده ایشان که بنیان کنگره هستند تبریک می‌گویم و بعد به راهنمایان شعبه پرستار و همچنین راهنمایان خودم شادباش عرض می‌نمایم و از همین جا صمیمانه از زحمات آنان سپاسگزاری می‌کنم از آن‌جایی که در کنگره آقای مهندس همه الفاظی که به کار بردند را معنی کردند راهنما هم به معنی نشان دادن راه است که در کنگره ۶۰ شخصی که از بند مواد رها شده و به فرد در حال مصرف مواد راه و مسیر رهایی از اعتیاد و درمان آن را نشان می‌دهد، راهنما می‌گویند. راهنمایی یعنی آموزش دیدن شخص راهنما، راهنمایی یعنی صبر، استقامت، آرامش و در صراط مستقیم بودن، راهنمایی تدریس علم، اخلاق، معرفت و پرورش انسان سالم، صالح و متعادل است راهنما عشق، تحمل و ایمان را سرلوحه کار خود قرار می‌دهد و مفهوم راهنمایی چیزی فراتر از معلمی و استادیست.
من به شخصه بهترین راه جبران زحمات راهنمایانم و زکات حال خوبم را فقط با قبولی در آزمون راهنمایی می‌دانم و دوست دارم مانند راهنمایان کنگره محبت، عقل و ایمان را اساس کار خود قرار دهم و عشق واقعی را تجربه نمایم و در پیش‌برد اهداف کنگره تلاش مستمر داشته باشم.
 
مشارکت همسفر اعظم:
در ابتدا هفته راهنما را به آقای مهندس و بعد به راهنمای عزیزم تبریک عرض می‌نمایم. یادم می‌آید وقتی روزهای اول که به کنگره آمده بودم خیلی حالم خراب بود؛ حتی از مسافرم هم خراب‌تر،خسته و ناامید بودم، وقتی با راهنمای خوبم صحبت کردم در همان جلسات اول حس و حالم تغییر کرد و وقتی دیدم یکی از جنس خودم و هم‌درد خودم این‌قدر با مهربانی و محبت به حرف‌های ما گوش می‌دهد و برای بهتر شدن حال ما بدون هیچ چشم داشتی تلاش می‌کند؛ آن‌جا بود که فهمیدم خدا من را واقعا دوست دارد که سر راهم کنگره و راهنمایم را قرار داده است.
 
مشارکت همسفر فاطمه:
راهنما یک واژه به نام عشق است، عشق راهنما در کنگره بلاعوض است و این قابل تحسین است. راهنما ایثار، امید، انگیزه، دل‌گرمی و امیدواری را معنی می‌کند.
عشق در وجود راهنما باعث می‌شود که وقف رهجو شود و از عصاره جانش در او بدمد و او را از تاریکی نجات دهد. 
عشق یعنی مشکلی آسان کنی
عشق یعنی درد یک درمانده را درمان کنی
در میان این همه غوغا و شر
عشق یعنی کاهش رنج بشر 
من هم این هفته پرشگون را خدمت راهنمای گرامی، صبور و عزیزم و تمامی راهنمایان کنگره تبریک عرض می‌کنم و بهترین‌ها را از خداوند خواهانم.
 
مشارکت همسفر سمیه:
این هفته باز تکرار شد و برای من ارزش بودن یک راهنما و کنگره بیان شد. راهنما یعنی کسی که راه را برای من نمایان می‌کند و فقط راه را نشان می‌دهد بازهم فقط این من هستم که انتخاب و عمل می‌کنم. 
راهنما به مانند چراغی است برای منی که سال‌هاست نور را گم کرده‌ام و او با آن شال نارنجی خوش رنگش نور امید و ادامه دادن را به من خسته و درمانده می‌تاباند. من از نور عشق و ایمان او‌، تابنده می‌شوم و ادامه می‌دهم و آرزو دارم من هم مانند او نوری بدهم به عزیز خسته دیگری تا برای خودم تکرار عشق باشد و حال من هم به پاس ادامه آن نور حلقه نور سبز رنگی به گردن دارم و خدا را شاکرم و سپاس می‌گویم برای این اجازه خدمت که  هنوز به انجام نرسیده است، انشالله که بتوانم ابتدا برای خودم و در ادامه برای همسفران دیگر راه را نمایان کنم.
این هفته زیبا را به همه راهنمایان با عشق تبریک می‌گويم و زانوهای بر خاک نهاده‌اشان را با قلب و وجودم می‌بوسم.
 
مشارکت همسفر فاطمه:
هفته راهنما یعنی بزرگداشت عشق، محبت و تجلیل از کسانی که علمی را آموختند و جرعه جرعه در جان‌هایمان جاری می‌کنند با فراگیری دانش خود به دیگران جامعه را می‌سازند، فردایی با شکوه را نوید می‌دهند و کارشان ساختن جامعه‌ای سلامت است. 
راهنما نشان دهنده مسیر تاریکی به نور، علم به شادی، نفرت به عشق است و راهنما یعنی نماینگر راه رسیدن به آرامش، راه بهشت و نجات از جهنم درون است. چگونه از شما بنویسم؟ شما که واژها را آسمانی می‌کنید و مهربانی و آرامشتان سرشار از ایمان و یقین است. شک ندارم حضور خداوند در لحظات زندگی‌تان می‌تواند عامل این حجم از آرامش و متانت باشد. 
راهنمای خوبم، واژه سپاس در برابر از خود گذشتگی و ایثار شما ذره‌ای بیش نیست. تنها دارایی من برای شما دعای خیری است که به پاس تمام الطافتان می‌توانم بدرقه راهتان کنم تا پایدار باشید و برای من و هزاران هزار انسان دیگر بمانید از اعماق قلبم هفته راهنما را به آقای مهندس بنیان‌گذار کنگره ۶۰ و خانواده محترم‌شان و همچنین راهنمای خوب خودم و تمامی راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم.
 
نویسنده و تایپ: همسفران لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون پنجم 
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم 
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .