English Version
English

حس ناب همدلی

حس  ناب همدلی
این روز عزیز را به راهنمای حکیم و توانمند کنگره آقای مهندس و خانواده محترم‌شان و همه راهنمایان کنگره ۶۰ تبریک و شادباش می‌گویم که برگزیده شدند تا در جایگاه خدمتی قرار بگیرند و اثری نیک از خود به جای بگذارند.
این جایگاه والا را نمی‌توانم توصیف کنم وقتی نیم نگاهی به گذشته می‌اندازم، باور نمی‌کنم چگونه از ترس‌هایم عبور کردم و آن همه اضطراب به کجا رفتند؟ چشمانی که از اشک باز نمی‌ایستاد آن انزوا و دلهره چه شد؟ قلبی که مالامال از خشم و رنج بود، چطور التیام یافت؟
وارد کنگره شدم آرام آرام محبت واقعی را دریافتم، صحبت‌ عزیزان دیگر بوی نصحیت و ترحم نمی‌داد. چشمانی که با لبخندم برق می‌افتاد و با اندوهم خیس می‌شد، دستانی که قلبم را نوازش می‌کرد و هر بار از خشم و رنجم کاسته می‌شد آهسته آهسته امید در دلم جوانه زد که با گره زدن خودم به کنگره و راهنمای مهربانم این بار می‌شود از این گذر سخت عبور کنم.
مسافرم تغییر می‌کرد هر روز بهتر می‌شد به زندگی علاقه‌مند شده بود برای من همه این‌ها چون معجزه بود؛ زیرا دیگر خسته شده بودم و احساس ناتوانی می‌کردم ولی حالا توان دوباره گرفته بودم خرابی و ویرانی زیاد بود ولی امید و عشق به من انرژی مضاعف می‌داد و در کنارم راهنمایی داشتم که دستانم را محکم گرفته بود و مرا به سوی روشنایی می‌برد. قدم‌هایم را بلندتر برداشتم در کنار فرشته زمینی‌ام به رهایی رسیدم و آن معشوقی که در دل فراموش کرده بودم را بازیافتم و این لحظات چقدر زیبا و ناب هستند. قدم قدم با کمک‌های بی‌دریغ راهنمایان خودم رشد کردم و توانستم در جایگاه خدمتی قرار بگیرم و حال خودم در جایگاه راهنمایی قرار دارم.
وقتی شال نارنجی را از دستان پرمهر آقای مهندس دریافت کردم قلبم جوشید و اشک از چشمانم جاری شد این من بودم انگار تازه فهمیدم اگر راه درست باشد به مقصد خواهی رسید راهنما با تمام رنج‌های یک رهجو رنج می‌کشد و با خوشحالی او غرق شادی می‌شود. گاهی از پس تمام نشدن‌ها فعل شدن را صرف می‌کند و آرام و پیوسته گام برمی‌دارد تا یک انسان دردمند مثل خودش را به آرامشی که خودش یافته برساند و بالاترین شوق برای راهنما رسیدن رهجو خود به جایگاه راهنمایی هست؛ چون فقط باید در این لحظه‌ها با تمام وجود حضور داشته باشی تا حس ناب هم‌دلی همراه با عشق و محبت را لمس کنی و با دل و جانت عجین گردد.
این روز عزیز را به همه عزیزان راهنما و راهنما تازه واردین با تمام وجودم تبریک می گویم.
 
نویسنده و تایپ: راهنما همسفر فاطمه لژیون پنجم 
ویراستاری و ارسال: همسفر لیلا لژیون راهنما همسفر فاطمه لژیون سوم 
همسفران نمایندگی پرستار

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .