English Version
English

نوری در تاریکی

نوری در تاریکی

سلام دوستان حسین هستم یک مسافر. مدت تخریب بیش از بیست سال، آخرین آنتی ایکس مصرفی ۲ گرم شیر کشیدنی، مدت سفر ۱۱ ماه و 10 روزه، روش درمان DST، داروی درمان OT به کمک راهنمایی جناب بوستانی لژیون ۳ نمایندگی رضا. ورزش در کنگره شنا. مقدار مصرفی 0.3 BID.

به نام خدایی که دوست داشتن را آفرید، خدایی که ایثار و محبت را آفرید. لحظه‌ها را ثانیه به ثانیه می‌شمردم، و در پس هر ثانیه، بیهودگی‌های زندگی‌ام را ورق می‌زدم.

نه‌تنها شب‌ها، حتی روزهایم نیز تاریک بودند، نه کورسوی امیدی بود، نه دست‌گرمی که دستان سرد و لرزانم را گرم کند، و نه آغوشی که در پناهش، مانند یک کودکِ آرمیده و به خواب‌رفته در آغوشِ مادر، آرام بگیرم... همچون یک ساعت شنی بودم، ساعتی که نفس‌های آخر را می‌کشد و منتظر است تا یکی پیدا شود و آن را برگرداند!

و آنگاه بود که آمدی ... واژه‌ی سپاس در برابر از خود گذشتگی‌ها و ایثار شما، ذره‌ای بیش نیست.

هفته راهنما را به جناب مهندس عزیز و بزرگ مرد کنگره ۶۰ و تمامی راهنمایان گران‌قدر تبریک می‌گویم به خصوص راهنمای عزیز خودم محسن بوستانی، که نمی‌دانم با چه زبانی قدردان زحمات بی‌دریغ ایشان باشم از شما بخاطر همه صبوری و دلسوزی که در حق من روا داشتید سپاسگزارم 

روزی که شما را دیدم جسم و جانم را غبار فرا گرفته بود نه چیزی می‌دیدم نه چیزی می‌شنیدم و نه امیدی به زندگی داشتم، شما آمدید دنیای تازه‌ای به من هدیه کردید چراغی در دست داشتید و مرا به سرزمین نور و عشق هدایت کردید سخنان شما آن‌چنان دلنشین بودند که تمام نا خوشی‌ هایم از یادم رفتند آن موقع من متوجه شدم با حرکت راه نمایان می‌شود تا حرکت نکنی هیچ راهی نمایان نمی‌شود.

راهنمای عزیزم وجود بیکران تو را سپاس، شما آمدید مرا دلگرم  زندگی کردید تا جاده پرپیچ خم زندگی را با امید طی کنم آب حیات را جرعه جرعه در پیمانه زندگی من ریختید تا خزان زندگی‌ام را به بهار تبدیل کنید تا بتوانم قدم به قدم جلو بروم و مقصد برسم،مقصدی که پر از نور و پر از عشق بود.

راهنماها نوری در تاریکی هستند که ما با دیدن آن نور راه خود را پیدا و ادامه می‌دهیم تا به روشنایی برسیم. با آموزش آنها درست زندگی کردن را یاد بگیریم و بتوانیم، پدر و همسر خوبی در زندگی باشیم راهنماها مثل فرشته‌ای در زندگی ما ظاهر شدند که با حرف‌ها و راهنمایی آن‌ها یاد بگیریم که از گناه و ضد ارزش‌ها دوری کنیم، راهنمای عزیزم من و خانواده‌ام خیلی خوشحال هستیم که خداوند شما را سر راه ما قرار داد تا راه درست زندگی کردن را به ما آموزش دهید، من از خدای خود سپاسگزارم که کنگره را در مسیر زندگی من قرار داد و بنده دست بوس همه شما عزیزان هستم. 

راهنمایان ؛ آنچه را که از علم بیکران کنگره آموختند را بدون چشم داشت و انتظاری در اختیار مسافرانی قرار می دهند که خودشان روزی در پی آن بودند.

اگر از راهنمایان کنگره ۶۰ بپرسید که عشق را در کنگره چگونه دیده اید؟ حتماً خواهند گفت که عشق و محبت و نشانه های الطاف الهی برای بندگان خود را در رهایی های مسافران سفر اول دیده اند که چگونه بوسیله علم کنگره و آموزشهایی که از طریق راهنمایان فرا گرفته اند، قدم به دنیای تازه می نهند.

آری، این است عشق خالق به بندگان مخلوق و این است احیای انسانهای دربند و این است عشق و محبت واقعی که در دل اعضای کنگره ۶۰ نمایش داده میشود.

چه زیباست هفته شکر گزاری و قدردانی از معلمین و راهنمایان و چه زیباست نمایش عشق رهجو به راهنما‌،

خداوند را سپاسگزارم برای چنین فرصتی و برای چنین عمل عظیم؛ شکر، شکر، شکر.

تایپ و ویرایش مسافر علیرضا لژیون سوم
ارسال‌ خبر مسافر داوود لژیون سوم
تأیید خبر: مسافر صادق
مرزبان خبری مسافر محسن

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .