English Version
English

ساخته شدن با مشکلات عظیم

ساخته شدن با مشکلات عظیم

در این هستی پهناور و ژرف، در میان کهکشان‌های انبوه، در مدار کهکشانی به‌نام راه شیری با انواع ستارگان و سیارات، سیاره‌ای به‌نام زمین مهد آموزش و تجربه با انواع موجودات، موجودی به نام انسان پا به هستی می‌گذارد و در این چرخه هستی آموزش می‌گیرد و آموزش می‌دهد. صعود می‌کند و سقوط می‌کند، ناامید می‌شود و امیدوار می‌گردد، می‌بخشد و انتقام می‌گیرد، می‌میرد و جانی دوباره می‌گیرد. بااین‌همه گیرودار تنها یک چیز ثابت است و آن هم قانون هستی است، قانون هستی به من آموخت باید بیاموزم و ارتقا یابم و کشف شوم.
مشکلات و ناملایمات، خوشی‌ها و آرامش‌ها در سراسر زندگی ما نقش اصلی را دارند و این به من بستگی دارد که چگونه آن را بپذیرم یا نپذیرم. در لابه‌لای زندگی انسان‌ها گاهی اتفاقات آن‌چنان وخیم و پررنگ هستند که انسان را از نفس می‌اندازند؛ اما یک دلیل به نظرم بیشتر نمی‌تواند باشد و آن هم گذراندن بیشتر آن واحدها در دانشگاه زندگی است.

مشکلات عظیم برای ساخته‌شدن بیشتر برای انسان است و این نگاه باید تحت‌الشعاع در تمام زندگی انسان باشد؛ در غیراین‌صورت انسان می‌میرد و از هستی ساقط می‌گردد؛ یعنی در ناامیدی اسیر می‌شود؛ پس باید فرق نگاه حاصل آید و در پرتو این اندیشه انسان تمام زوایای زندگی خود را مورد کاوش قرار دهد و همچون پرندگانی آزاد و رها بال بزند و ببیند و پرواز کند و از مناظر زیاد و زیبایی گذر کند.

حال یکی از این مناظر زیبا کنگره ۶۰ است که حدود پانزده سال در این مکان زیبا قدم گذاشتم و آموزش گرفتم و آموزش می‌گیرم، مکانی است که اندیشه انسان را تا بی‌انتها می‌برد و در نهایت این اندیشه را به بهترین حالت ممکن تحویل هستی می‌دهد. انسان با تمام ناامیدی به این مرکز پا می‌گذارد؛ اما در آخر فردی کارآزموده و رها بار می‌آید و به زندگی خود بر می‌گردد.
آموزش جهان‌بینی در کنگره ۶۰ ناب است این آموزش در هیچ دانشگاهی تدریس نمی‌شود. بنده سعادت آموزش در این سیستم را نمی‌دانم مدیون کدام عمل خیر خود و اجدادم هستم که خداوند سر راهم قرارداد و هزاران بار شکر و سپاس از خداوند مهربان و آقای مهندس دژاکام عزیز.
ممنونم از راهنماهای عزیزم که تابه‌حال در مکتبشان آموزش گرفتم و هفته راهنما را پیشاپیش به همه این عزیزان تبریک عرض نموده و از خداوند مهربان عاقبت‌به‌خیری همه این عزیزان را خواستارم.
نویسنده: راهنما همسفر ام‌البنین از لژیون هفدهم
ویراستار و ارسال مطلب: همسفر زهره رهجوی راهنما همسفر راضیه از لژیون چهارم
مرزبان خبری: همسفر نرجس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .