English Version
English

راهنما هدایت کننده از تاریکی به روشنایی است

 راهنما هدایت کننده از تاریکی به روشنایی است

به نام قدرت مطلق الله

راهنما هدایت کننده از سمت تاریکی به روشنایی، از نفرت به عشق می‌باشد؛ او نمایانگر راه رسیدن به آرامش و بهشت است، راهنما به معنای نجات از جهنم درون، از جهنمی که سال‌ها وجودم را تسخیر کرده بود و توانستم با یاری او راه نجات را پیدا کنم.

کنگره ۶۰ دری بود که خداوند بعد از سال‌ها آن را روی من گشود، منی که هر روز از خداوند طلب می‌کردم تا راه نجاتی از بند اهریمن و خانمان سوز اعتیاد نشانم دهد؛ من هر روز می‌خواستم که من و خانواده‌ام را در مسیر صراط مستقیم قرار دهد؛ بالاخره خداوند صدای مرا شنید و در رحمت و نجات از بند اعتیاد را به روی من و خانواده‌ام گشود و بهشت کنگره ۶۰ را نشانم داد و با انتخاب فرشته مهربان به نام راهنما، آغازگر راه جدیدی شدم.

در این راه من از راهنمای عزیزم عشق، محبت، ایثار و گذشت را آموختم، راهنما خود این مسیر را آمده بود و گذشت، مهربانی، راه پرفراز و نشیب را پشت سر گذاشته بود؛ من از راهنمایم آموختم، ببخشم تا بخشیده شوم، راهنما با خدمت خود واژه‌ها را آسمانی می‌کند.

راهنمای عزیزم، مهربانی و آرامشت سرشار از یقین است، شک ندارم تنها حضور خداوند است که می‌تواند در لحظات زندگی، عامل این حجم از آرامش و متانت باشد.

از اعماق وجودم هفته راهنما را به شما راهنمای عزیزم و تمام راهنمایان کنگره ۶۰ که بی‌دریغ و بدون چشم‌داشتی، زحمت می‌کشید تبریک می‌گویم، انشالله که همیشه پایدار و سربلند باشید.

نویسنده: همسفر مریم راهنمایی تازه‌واردین 
ویراستار: همسفر زهرا خدمتگزار سایت
ارسال: همسفر مرضیه رهجوی راهنما همسفر رضوانه (لژیون سوم)

همسفران نمایندگی امین قم

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .