English Version
English

راهنما شأن و مقام والایی دارد

 راهنما شأن و مقام والایی دارد

سلام دوستان اکرم هستم همسفر 

پیشاپیش این هفته گرانقدر را در رأس به جناب مهندس بنیان کنگره ۶۰ و خانم آنی و به همه راهنمایان بالاخص راهنمای توانمند خودم خانم آتنای عزیزم تبریک می‌گویم.

راهنما با آموزش‌های ناب خود می‌تواند، من رهجو را از باتلاق تاریکی و تباهی بیرون بکشد و کمک کند، از مسیر ضدارزش‌ها و انرژی‌های منفی به طرف صراط مسقیم حرکت کنم و به آن حال خوب و حس آرامش برگردم.

همان‌طور که آقای مهندس می‌فرمایند؛ راهنما رب و مربی رهجو است و مرا دلسوزانه راهنمایی میکند، تا من هم مانند وی به حال خوش برسم و بتوانم، با درایت در مقابل مشکلات بایستم و با کاربردی کردن آموزش‌ها و تفکر و عمل درست مشکلات را حل کنم و آرامش را تجربه کنم.

امیدوارم بتوانم، رهجوی فرمان‌بردار و خدمت‌گزاری باشم و ذره ای از زحمات راهنمای خوبم را جبران کنم.

سلام دوستان پری هستم همسفر

شما هم‌چون چراغی مرا به سرزمین عشق و نور هدایت کردی، آرامش آغوشت و گرمای دستان مهرت قشنگ‌ترین بخش زندگی من است، بدون هیچ چشم‌داشتی در تمام لحظات کنارم بودید، تا اندیشیدن، امید و راه و رسم زندگی را بیاموزم. اذیت شدید، تا من به آرامش و آگاهی برسم، من این حال خوبم را مدیون زحمات شما هستم. دوستتان دارم، بهترین استاد و راهنمای دنیا. 

سلام دوستان الهام هستم همسفر 

به نام خداوندی ک دوست داشتن، را آفرید. روزها را ثانیه ب ثانیه می‌شمردم و در هر ثانیه بیهودگی‌های زندگیم را ورق میزدم. روزهای من هم‌چون شب تاریک و سیاه بود، تمام وجودم از پس تنهایی و بی‌مهری یخ زده بود، تا اینکه تو آمدی، با وجود گرمت به من گرما بخشیدی و از تاریکی به سوی نور و امید هدایت کردی و به زندگی امیدوارم ساختی.

راهنمای عزیزم مثل مادر مهربان مثل پدر پر جذبه و مغرور کنارم ایستادی، به من درس زندگی عشق و دلدادگی دادی، با نگاهت با من سخن می‌گفتی، ناامیدی و تاریکی را به امید و روشنایی تبدیل میکنی.

از اعماق قلبم هفته راهنما را به شما و همسر محترمتان و بنیان گذار کنگره ۶۰ تبریک می‌گویم.

سلام دوستان طاهره هستم همسفر

قبل از هر سخنی هفته راهنما را به جناب مهندس بنیانگذار کنگره ۶۰ و تمامی راهنمایان تبریک عرض می‌کنم، به خصوص راهنمای عزیز خودم خانم آتنا که خیلی زحمت می‌کشند. امیدوارم در همه مراحل زندگیتان موفق، پیروز و سربلند باشید. به خاطر تمامی زحمات که برای ما می‌کشید، از شما ممنونم و افتخار می‌کنم، در کنار شما و در کنگره هستم، تا از آموزش‌های‌نابتان استفاده کنم و به حال خوش برسم.

راهنمای عزیزم خیلی دوست‌تان دارم.

سلام دوستان سکینه هستم همسفر 

راهنما شأن و مقام والایی دارد، که دریایی از علم، معرفت و آگاهی است. من قدردان تلاش، کوشش و دلسوزی راهنمای خودم هستم. برایم ذهن همیشه آموزنده‌ و آموزش دهنده ایشان، قلب مهربان و پر از امید‌شان و اینکه انسانی سخت‌کوش و قوی هستند، سرزمین دل‌های تاریک ما را با گفته‌ها و تجربیاتشان روشنی می‌بخشند، قابل ستایش است.

 پیگیری‌های دلسوزانه و تشویق‌های امیدبخش راهنمای عزیزم بی‌دریغ است. وجودشان برایم قوت قلب است و حال خوش امروز خودم را مدیون آموزش‌های‌شان هستم. بی‌شک بدون چنین فرشته‌ایی قدم گذاشتن، در این راه به تنهایی برایم امکان نداشت، بی‌نهایت سپاس‌گزارم و از خداوند برایشان حال خوش، سلامتی و موفقیت را خواهانم.

نویسنده متن: همسفران لژیون دهم، رهجوهای راهنما همسفر آتنا (لژیون دهم)

ویرایش و ارسال مطلب: همسفر الهام، رهجوی راهنما همسفر رویا (لژیون هشتم)

همسفران نمایندگی فردوسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .