English Version
English

تو به من آموختی پایان شب سیه سپید است

 تو به من آموختی پایان شب سیه سپید است

سلام دوستان فاطمه هستم یک همسفر 

هفته راهنما را در ابتدا به بنیان‌گذار کنگره ۶۰ و خانواده عزیزشان تبریک و تهنیت عرض می‌کن. سپاس وددرود فراوان به ایشان که پدری مهربانند و تحمل این همه رنج و سختی را با جان و دل به دوش کشیدن تا ما همسفران در آرامش و صلح زندگی کنیم. هم‌چنین تبریک و شاد باش به راهنمای متعهد و توانمندم که در زندگیم حضور پیدا کرد و مرا به سوی نور، صبر، انسانیت، قدرت، علم و آگاهی دعوت کرد. روزت مبارک استاد من، معلم من و راهنمای من.

 تو با لبخندی از مهربانی و سرشار از انسانیت با سخنان دلنشین آگاهانه‌ات با دستان گرم و پر از محبتت که در هنگام دعای کنگره دستان‌مان را می‌فشاری تا به حال خوب برسانی و با آرامش وجودت با علم و آگاهی بالایی که مطمئنا لطف خداوند و تلاش بسیار زیادت بوده و با صبر، آری صبر که خیلی در کنگره مهم است، چراغی روشن و نورانی را در وجود من نهادی.

همسفری که نور زندگی‌اش را تاریکی گرفته بود و با کورسویی از نور حرکت می‌کرد و بلد راه نبود، تنها گوشه‌ای از زندگی‌اش را روشن می‌کرد، تو به لطف خداوند آمدی و راهش را از بیراهه مشخص کردی.

راهنمای عزیزم این هفته به نام تو نام‌گذاری شد، تا من بیشتر به زحماتی که در این مدت طولانی برایم کشیدی، فکر کنم.

 آری ای معلمم تو چقدر خوب بودی که پروردگار شغل انبیاء را روزیت کرد، عزیز دلم تو را سپاس می‌گویم که به من آموختی، پایان شب سیه سپید است، یا به گفته وادی سیزدهم پایان هر نقطه شروع خط دیگریست.

 توبه من آموختی که زگهواره تا گور دانش بجوی.

راهنمای مهربانم ممنونم از اینکه مرا به صلح، به آرامش دعوت کردی. ممنونم که به من کمک کردی، به این درک برسم که هنوز می‌توانم، بنویسم، بخوانم، علم بیاموزم و حافظه‌ام را با آموختن تقویت کنم.

امید را برایم، با آموزش‌های نابی که به من دادی زنده کردی، اشک‌های مادرانه مرا به اشک شوق به اشک شکرگذاری تبدیل کردی.

راهنمای عزیزم روزت مبارک، این هفته عزیز را با تمام وجودم تبریک عرض می‌کنم و از خداوند برای شما خیر دنیا و آخرت را طلب می‌کنم.

 شکر شکر شکر که در کنارم هستی.

در پایان هفته راهنما را به تمام تلاشگران کنگره ۶۰ و راهنمایانی که برای من و مسافرم زحمت زیادی کشیدند، تبریک می‌گویم.

خانم ساره راهنمای لژیون ۹شعبه فردوسی و خانم فریده راهنمای تازه‌واردین و آقای کاظم نوروزپور راهنمای مسافرم سربلند باشید.

نویسنده متن: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر ساره (لژیون نهم)

ویرایش و ارسال مطلب: همسفر الهام، رهجوی راهنما همسفر رویا (لژیون هشتم)

همسفران نمایندگی فردوسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .