English Version
English

هفته راهنما

هفته راهنما

سلام دوستان فاطمه هستم همسفر

دلنوشته هفته راهنما

هفته راهنما را به تمام راهنمایان کنگره، بخصوص آقای مهندس و راهنمای عزیز خودم خانم مرضیه تبریک می‌گویم. از خداوند شاکر و سپاس‌گزارم که من را در مسیر کنگره قرار داد تا آموزش بگیرم. با تمام وجود که در تاریکی‌ها و ناامیدی که در درونم بود، خداوند فرشته‌ای را سر راهم قرار دادند که با آغوش باز و پر از مهر و محبت من را پذیرفت.

راهنمای عزیزم با تمام تلاش، من را از بند ناامیدی، تاریکی و جهل و نادانی رهایی دادند. راهنمای عزیز با شور و عشق، جان مرا سیراب از علم و دانش کرد و مسیر آینده‌ام را تضمین کرد تا خودم را بهتر بشناسم. وقتی به من آموزش داد، با تک‌تک کلمات به دنیای که در آن زندگی می‌کردم، علم زندگی و چگونه زیستن را آموختم.

خداوند را شکر می‌کنم که شما فرشته را سر راهم قرار داد، تا آموزش‌های ناب و تجربیات خود را به من آموزش دهید. راهنما مانند باغبانی زحمتکش برای باغ علم و دانش من کوشید و زمین پر از جهل و نادانی مرا شخم زد تا در آن نهال دانایی کاشته شود و اکنون کم‌کم این نهال در حال بزرگ شدن است. خودم را مدیون زحمات شما راهنمای عزیزم می‌دانم و دست شما را می‌بوسم و از خداوند براتون بهترین‌ها را آرزو می‌کنم.

نویسنده متن: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر مرضیه (لژیون سوم)

ویرایش و ارسال مطلب: همسفر فاطمه، رهجوی راهنما همسفر طاهره (لژیون یکم)

همسفران نمایندگی فردوسی

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .