English Version
English

راهنما، چراغ راهی برای گمشدگان در مسیر الهی

راهنما، چراغ راهی برای گمشدگان در مسیر الهی

جلسه نهم از دوره شانزدهم کارگاه‌های آموزشی مجازی همسفران کنگره ۶۰ نمایندگی لویی پاستور با دستور جلسه «هفته راهنما» با استادی همسفر معصومه در روز شنبه 8 اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ برگزار شد.

خلاصه سخنان استاد:

همان‌طور که از کلمه راهنما مشخص است، او کسی است که راه را برای ما نمایان می‌کند تا ما را از آن تاریکی‌هایی که در غوطه‌ور هستیم به راه درست راهنمایی کند و چراغ راهی برای گمشدگان در مسیر الهی باشد. سال‌ها قبل از اینکه با کنگره آشنا شوم تمرینی انجام می‌دادم و در آن هر خواسته‌ای را که داشتم صبح می‌نوشتم و برای داشتنش از خداوند سپاسگزاری می‌کردم تا آن خواسته‌ام اجابت شود.

خواسته من داشتن یک راهنما در زندگی بود، کسی که بتواند در این مسیر به من کمک کند اما آن زمان این خواسته من برآورده نشد تا اینکه بعد از سال‌ها به صورت عجیبی من در مسیری قرار گرفتم که با کنگره آشنا شدم؛ شخصی را به من معرفی کردند که راهنما نام داشت.

در ابتدا از اینکه وارد چنین چالشی شده بودم خیلی ناراحت بودم ولی کم‌کم که جا افتادم متوجه شدم این مسیر پاسخ کائنات به سؤال من بوده و خداوند همه چیز را طوری چیده است که من بتوانم به خواسته‌ام برسم، وقتی یک راهنما در کنار من باشد می‌توانم به‌اندازه کافی رشد کنم. خیلی خوشحالم که خداوند این مسیر زیبا را برای من ارزانی کرد و قدردان زحمات راهنمای خوبم هستم که بی‌دریغ و عاشقانه در این مسیر به من کمک می‌کنند.

در این دنیایی که هر کس در پی منافع خود می‌باشد و هیچ کاری را بدون مواجب انجام نمی‌دهد انسانی بدون هیچ چشم داشتی با تمام وجود راهی را که خود پیموده متجلی می‌کند و دست دردمندی را می‌گیرد و به‌سوی نور هدایت می‌کند تا باور اینکه تمام هستی محبت است و نبود آن جز ظروف تهی نیست را در باور ناآگاه فردی بگنجاند تا بتواند با عشق به خالق و موجودات، زندگی‌ای سرشار از آرامش و شادی را برای خود و اطرافیانش به ارمغان آورد.

امیدوارم بتوانم روزی به انسان‌های دردمند دیگری که نیاز به کمک دارند و ملجأی جز کنگره ندارند کمک کنم. آرزو دارم روزبه‌روز تعداد انسان‌هایی که خواهان رهایی از تاریکی و رسیدن به نور هستند بیشتر شود و شاهد طلوعی دوباره در دنیای مدرن و بدون مهر عصر جدید باشیم.


رابط خبری: همسفر معصومه رهجوی راهنما همسفر تینا (لژیون ششم)
ویراستاری و ارسال: همسفر مبینا رهجوی راهنما همسفر خندان (لژیون هفتم)
همسفران نمایندگی لویی پاستور

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .