English Version
English

پی‌بردن به ابعاد زندگی با آموزش صحیح

پی‌بردن به ابعاد زندگی با آموزش صحیح

مشارکت راهنما محترم همسفر فاطمه ( سی‌دی وادی هشتم بخش ۱ )

ما انسان‌ها هر کاری که نباید انجام بدهیم را انجام می‌دهیم؛ اما مسئوليت کار اشتباه خود را نمی‌پذیریم. در این سی‌دی آقای مهندس گفتند: انسان‌ها پنج حس درون و پنج حس بیرون دارند که با کمک این حس‌ها می‌توانند بهتر جهان‌ها را درک کنند. انسان فقط جسم نیست ما خیلی از مسائل وجود انسان را نمی‌دانیم. جهان‌هایی وجود دارد که ما انسان‌ها از وجود آن‌ها اطلاعی نداریم. زندگی ابعاد گسترده‌ای دارد؛ زندگی این نیست که ما یک روز به دنیا بیاییم روزی از دنیا برویم، ما بیهوده آفریده نشده‌ایم. خداوند از آفرینش انسان‌ها هدف دارد. انسان پا به این هستی نهاده است تا همه چیز را کشف کند و از آن‌ها آموزش بگیرد و در جهان‌‌های دیگر به حیات خود ادامه دهد.

 

مشارکت همسفر سعیده

در سکون هیچ زایشی نیست، هیچ چیز خلق نمی‌شود و همه چیز در حرکت نمایان می‌شود. باید حرکت داشته باشیم تا بتوانیم کاری را انجام دهیم، حال این بستگی به خود ما دارد که راه درست یا غلط را انتخاب کنیم. ما انسان‌ها از خلقت خداوند هیچ نمی‌دانیم و آنچه مشاهده می‌کنیم، تمام آفریده‌های خدا نیست. هر موجودی در این جهان با هدف آفریده شده است.

 

مشارکت همسفر رحیمه

با حرکت راه نمایان می‌شود این بستگی به ما دارد که راه درست یا راه غلط را انتخاب کنیم. در زندگی باید همه جوانب را در نظر بگیریم. در تمام مراحل زندگی باید بدانیم در چه جایگاهی قرار داریم و برای چه زندگی می‌کنیم. ممکن است راه فسق و فجور در ابتدا زیبا باشد؛ اما در ادامه انسان را به مشقت و بدبختی سوق می‌دهد. هر فردی با آموزش صحیح می‌تواند راه درست زندگی را پیدا کند تا زندگی آرام و بدون تنشی داشته باشد.

 

مشارکت همسفر منیژه

خیلی از مسائل در مسیر راه نمایان می‌‌شود؛ مانند کنگره که بعضی از مسافر‌ها و همسفر‌ها جایگاه‌های خدمتی را تجربه می‌کنند؛ پس ما باید در مسیر خواسته خود حرکت کنیم و آموزش بگیریم تا به خواسته‌ خود برسیم. هر چه‌قدر تلاش کنيم؛ همان‌‌اندازه موفق می‌شویم. اگر مشکل و یا مسئله پیچیده‌ای در زندگی ما رخ دهد نمی‌توانیم با استرس و اضطراب آن مشکلات را حل کنیم؛ چون با این کار مشکل ما بزرگتر می‌شود. ما باید در آرامش و صبر حرکت کنیم تا مشکلات زندگی را به راحتی حل کنیم.

 

مشارکت همسفر فاطمه

وادی‌ها قوانین زندگی را به ما می‌آموزند. انسان گاهی بخاطر اینکه سریع‌تر به خواسته‌هایش برسد، کوتاه‌ترین راه را انتخاب می‌کند؛ درنتیجه راه برایش طولانی‌تر و سخت‌تر می‌شود. ما هیچ زمانی نمی‌توانیم یک نردبان به ارتفاع بلند را با یک پرش طی کنیم؛ بلکه پله‌پله و آرام باید رفت تا سلامت به مقصد برسیم. چه بسا انسان‌هایی که با انتخاب راه غلط فکر می‌کنند به آخر خط رسیده‌اند و خود‌کشی می‌کنند.

 

تایپ: همسفر کبری رهجوی راهنما همسفر فاطمه از لژیون دوازدهم

ویراستار و ارسال مطلب: همسفر اکرم رهجوی راهنما سیده فاطمه از لژیون نهم

مرزبان و عکاس خبری: همسفر نرجس

ویژه ها

دیدگاه شما





0 دیدگاه

تاکنون نظری برای این مطلب ارسال نشده است .